Spelrum
Giraffen | 35 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 58 |
Mobilspel
Pågående | 19 576 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Lillstölla | 2012-10-11 08:31 | |
![]() | Jag vill sluta snora nu, helst igår. Jag ska ju få gosa bebis!!! Men kan man ju inte när nosen rinner. Mycket irriterande! | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-10-11 09:00 | |
![]() | hej på er värsta snoriga gänget här då,jag har klarat mig hitils | |
Lillstölla | 2012-10-11 09:33 | |
![]() | Hej Titti! Skönt att du klarat dig undan. Jag hoppas detta släpper idag, imorgon som senast, vill ju träffa min nya lille brorson! | |
Lillstölla | 2012-10-11 17:26 | |
![]() | Halloj, nån hemma än? | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-10-11 17:56 | |
![]() | Hejsan Stölla. :) Har du äntligen blivit faster för andra gången nu? :D Grattis i så fall! | |
Lillstölla | 2012-10-11 17:59 | |
![]() | Hej Lady <3 Ja, nu är jag äntligen faster igen, nu har lilleman W en liten E som lillebror :D Överlvde du btw?` | |
Tinna | 2012-10-11 18:01 | |
![]() | Lady. Det gör den, typ. Eller ja, den går ju Sthlm - Gbg - Malmö. ^^ Stölla. Åh, grattis! :D | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-10-11 18:03 | |
![]() | Tinna - Ja, den går nästan hit, men inte riktigt. :P Jag vill ju inte behöva åka en timme åt fel håll för att sedan åka neråt. :P Stölla - Yay! Ett stort grattis till er alla. :D Ja, jag överlevde tydligen. Vi valde att hålla oss till genomgången av maskinerna idag. Mina muskler talar om att nästa vända, då vi faktiskt använder de där helvetesmanickerna som man ska, kommer att bli en annan femma. | |
Lillstölla | 2012-10-11 18:04 | |
![]() | Tack Tinna, är lite sur bara för jag inte kan träffa lillskrutten idag, så hoppas jag blir frisk snabbt så jag kan träffa honom i helgen! Hur gick det för dig Tinna, fick du ledigt på måndag? | |
Maja G | 2012-10-11 18:05 | |
![]() | Grattis Stölla till fasterskapet:) Jag behövde bara plocka smutstvätt i sonens rum. Det räckte som träningspass idag:) ( och nej, jag brukar inte göra det men jag är så rastlööööös!!) | |
Lillstölla | 2012-10-11 18:06 | |
![]() | Men benmaskinerna måste väl vara enkelt för dig så mycket som du cyklar? | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-10-11 18:09 | |
![]() | Benmaskinerna var en söndagspromenad. Det är rygg och mage jag fasar för. :P | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-10-11 18:09 | |
![]() | Skönt att du ändå är så pass mycket bättre att du blivit rastlös Maja. :D | |
Tinna | 2012-10-11 18:11 | |
![]() | Lady. Well, sant. Du får be dem förlänga rutten, så istället för att ha Uppsala som slutstation så kan den gå vidare till Västerås. ^^ Stölla. Messade min chef, och det var inga problem. Måste dock ta det med VDn imorgon, eftersom han får bestämma nu när min chef är sjukskriven. | |
Maja G | 2012-10-11 18:11 | |
![]() | var rastlös redan första dagen som sjuk...klarar inte av att inte ha något att göra. Behöver inte vara större projekt, men något annat än titta på TV o läsa vore bra! Sällskap vore ännu bättre. Alla i familjen är så upptagna av annat än att roa sin mamma/fru:( | |
Tinna | 2012-10-11 18:12 | |
![]() | Stölla. Åh, förstår det. Krya på dig!! :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-10-11 18:24 | |
![]() | Du ska kanske börja spela tv-spel., Maja? Jag har hört att det slukar massor med tid och är sjukt beroendeframkallande så att man glömmer tid och rum. ;) Tinna - De skulle säkert lägga rutten Stockholm - Uppsala - Västerås osv, vilket inte gynnar min reslängd det minsta. | |
Lillstölla | 2012-10-11 18:25 | |
![]() | Ja jag förstår att du fasar för dom Lady, men går fint när du väl vant dig, brukar gå rätt snabbt. Förstår att du är rastlös Maja! Skönt att du fick okej från chefen Tinna, hoppas VD:n är med på noterna med :) | |
Maja G | 2012-10-11 18:30 | |
![]() | Nu när jag har tid så skulle jag kunna ställa mig i polisens telefonkö för att anmäla både "swedbank" och utländska telefonförsäljare...men hjälper det då? Släng på luren och radera de falska mailen från "swedbank". That´s it. Tycker polisen har annat att göra än att ta emot 70.000 samtal om detta. Kanske jag skulle svara på mailen om den rike släktingen som ville testamentera massor av pengar till mig o äldste sonen. Det kan ju vara sant, eller??? | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-10-11 18:30 | |
![]() | Jag är inte säker på att jag egentligen vill vänja mig, men nu är det ju på gång så då har jag bara att bita ihop och ge allt. :) | |