Spelrum
Giraffen | 24 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 16 |
Inloggade | 40 |
Mobilspel
Pågående | 20 385 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-04 12:09 | |
![]() | Jag har inte kallat dig för mobbare, ingen annan heller för den delen, så jag antar att det inte var till mig. | |
Dyslekso | 2012-02-04 12:10 | |
![]() | Jaha, får det vara en kränkningspullover då? | |
apbur | 2012-02-04 12:12 | |
![]() | Nej, men jag gör mina vantolkningar, det som passar min offerposition för stunden. Jag håller inte heller med dig om att man absolut inte får vara raljant mot en person som förtjänat det tiofalt. | |
Poussitiv - Ej medlem längre | 2012-02-04 12:14 | |
![]() | Nu sjunger vi alla "the måtten is nådd" och tar nya tag. Yeah | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-04 12:14 | |
![]() | Sluta klaga då. | |
Poussitiv - Ej medlem längre | 2012-02-04 12:14 | |
![]() | *båtten | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-04 12:16 | |
![]() | Då är vi inte överens, och så är det bara. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-04 12:17 | |
![]() | Man får raljera mot folk, men inte själv bli utsatt för detta? Makes sense. | |
apbur | 2012-02-04 12:19 | |
![]() | jonisk, ska jag påminna dig om att du kallade vederbörande dum i huvudet och stod för det? Del, jag har inte klagat på att någon varit raljant. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-02-04 12:22 | |
![]() | Ursäkta mig, men hur i helvete blev jag delaktig i detta? Nu får du förklara dig, Delicious. Jag är min egen kapten i allt. Därmed inte sagt att mina åsikter kan stämma överens med andras eller att jag kan tycka att andra har ett stringent resonemang (det sistnämnda gäller exempelvis apbur). | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-04 12:24 | |
![]() | Jag trodde att det var hela grejen med "offerkofta" och "svaga kvinnor" and what not. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-04 12:25 | |
![]() | SP, du apbur och rec sitter och håller med varandra så jag får anta att ni delar åsikter och yttringar. Men det kanske är fel? | |
apbur | 2012-02-04 12:27 | |
![]() | Jag är också min egen och jag och Sylvia har varit oense i flera frågor. Det blir så oerhört patetiskt att hålla på med dessa anklagelser om ryggdunk och kartellbildning när chatttråden parallellt i princip bara består av inbördes beundran. Ni är så upptagna med att bedra er själva. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-02-04 12:28 | |
![]() | och jonisk, jag blir också mkt förvånad över ditt påstående om någon slags maktelit eftersom du ju själv är en person som har tydliga åsikter och förekommer frekvent i trådarna. Du brukar normalt vara klok och sansad så det kändes märkligt när du reagerade starkt på något jag inte riktigt förstod. Som gammal i gamet vet du att det är vanligt att det förekommer olika åsikter som skapar konkurrerande "sidor", det sker jämt och ständigt, så varför blev det annorlunda den här gången? Jag hoppas du inte inbegriper mig i det beteende du beskriver för jag har inte raljerat över gnill. | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-04 12:28 | |
![]() | Nu syftar vi inte på samma person, men ja, jag har kallat en person för dum i huvudet, och det står jag för. Men jag vill inte diskutera andra personers beteende med dig. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-04 12:28 | |
![]() | Haha, där kom det igen. Känner du dig utanför eller vad är grejen? "Hur het är personen ovan" är ju egentligen "hur fet är personen ovan". Eller hur var det? | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-04 12:29 | |
![]() | När blev starka åsikter samma sak som att dela ut offerkoftor? | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-02-04 12:33 | |
![]() | "Sitter och håller med varandra"? Det där var en sällsynt barnslig nivå. Vi har ofta olika åsikter. Jag tror du blandar ihop saken med att jag alltid uppskattar dem som skribenter eftersom de är intellektuellt självständiga som få kvinnor är. | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-04 12:34 | |
![]() | Jag har tydliga åsikter, ja. Jag är inte ofelbar, nej. Och jag får reagera om jag vill, vill någon avskriva det som brist på sans så ok. Jag vill inte diskutera enskilda människors beteende på forumet, jag reagerade på hur jag upplevde att ett antal personers inlägg ihop bidrog till en riktigt dålig stämning. Som inte bara handlade om olika åsikter. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-04 12:34 | |
![]() | Here we go again. | |