Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 950 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hfranke | 2013-09-09 10:13 | |
![]() | Det var en glad morgonnyhet ando. Känner för den som saknar sin vän just nu, men som du säger, katten har fått en fin viloplats och får ligga ifred för andra du kan ju skriva en insändare i er lokala tidning och berätta vad som hänt, kanske någon kontaktar dig och du kan ge den människan lite frid i oron över var katten tagit vägen. | |
| hfranke | 2013-09-09 10:20 | |
![]() | Och jag vill också meddela att det kvittrar av trevlig stämning hemma hos hfranke idag! Även unga fröken hfranke, med sina coola världsvana 19 år kvittrar! Jag tror minsann hon har resfeber, börjar redan oroa sig för att vi inte ska hitta på Arlanda :-) Undrar vad hon skulle säga om hon visste hur stort JFK är... | |
| Lill-IT | 2013-09-09 10:25 | |
![]() | Jag hoppas verkligen att ni får en bra och trevlig.. rolig och varför inte fantastisk resa. <3 | |
| hfranke | 2013-09-09 10:32 | |
![]() | Tack lill! Jag tror det blir hur bra som helst! Mina kusiner har gjort upp planer som innefattar shopping, natur/sommarstuga/båt, bowling (dottern ska köpa klot å sånt) hotell med nån show i Chicago, mer shopping, nån utställning, bara vara hemma och umgås med alla släktingar, lite fest, shopping, kanske ett besök på universitetet (för dottern) och massa andra mysiga grejer! Nämnde jag shopping? ;-) | |
| Lill-IT | 2013-09-09 10:34 | |
![]() | Ja, du nämnde shopping. :)) Lite avis får jag väl vara, va? Om jag inte är missunnsam? :) | |
| hfranke | 2013-09-09 10:46 | |
![]() | Det får du absolut! Jag skulle ta med er allihop om jag kunde. Allt mitt tugg om detta är absolut inte avsett som nåt skryt, det förstår nog alla, men jag är så lycklig över att den här resan äntligen blir av. Efter så många år som ensamstående mamma med låg inkomst, och sedan studerande med ännu lägre inkomst, har jag inte ens vågat tänka tanken att jag nånsin skulle klara av att få ihop till det här. | |
| Bitte - Administratör | 2013-09-09 10:51 | |
![]() | Fin vädret blev grått , nå måste promenera vovve i alla fall, och du hfranke alltid kul med resor ut i välden , har själv tre planerade nu två i Sverige och sedan Dominikanska Republicen över jul med hela familjen Bitte | |
| hfranke | 2013-09-09 11:38 | |
![]() | Vi har en strålande fin dag i Värmland, eller ja, åtminstone här i min håla. Det är härligt att resa i sverige, det gör man (jag iallafall) alldeles för lite. Och dominikanska! Vilket drömresmål, jag klarar inte klimatet men det ska vara otroligt vackert där. Det ser jag fram emot för er del! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-09-09 11:41 | |
![]() | Jag reser ganska mycket inom landets gränser. Vi har ett fantastiskt vackert land med mycket spännande natur. :) | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-09-09 12:02 | |
![]() | Det har vi! :) Men nu är jag trött på den. Nu vill jag ha stad. Och strand + drink. | |
| Lillstölla | 2013-09-09 12:03 | |
![]() | Hej på er:) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-09-09 12:03 | |
![]() | Det tillhör också det som gör vår natur så spännande, nulltj. Variation ftw! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-09-09 12:04 | |
![]() | Hej tjejer. Har ni lust och komma och hjälpa mig rensa. Jag har tydligen kvar mer av det skräp som figurerat i detta hem under de snart 11 åren jag bott här än jag trodde. :/ | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-09-09 12:05 | |
![]() | Kul å rensa ju! :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-09-09 12:08 | |
![]() | Not so much, nulltj. Hittade lite för mycket av det jag inte hann rensa när jag mer eller mindre flydde i min förra flytt. | |
| Lillstölla | 2013-09-09 12:08 | |
![]() | Skulle säkerligen gå enklare att rensa bland dina saker än det går bland mina egna Lady! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-09-09 12:09 | |
![]() | Det tror jag också. Inga som helst känslomässiga eller nostalgiska band. :D | |
| Lillstölla | 2013-09-09 12:10 | |
![]() | Kom av någon anledning att tänka på kantarellsoppan du bjöd på förra hösten Lady, så gott. Blev riktigt hungrig! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-09-09 12:11 | |
![]() | Den är väldigt god, den soppan. :) | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-09-09 12:14 | |
![]() | Nu blev jag hungrig :/ | |