Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 19 895 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-05 22:04 | |
![]() | Lill grattis till "städet" | |
annakarineli | 2012-02-05 22:05 | |
![]() | Ja, det är bra Lill! Jag jobbar på att bli lite mera åt det hållet med! =) Allt oftare kommer jag ganska så långt i alla fall, men slutar det alltid med att jag hittar nåt som ska till tippen/Erikshjälpen och sen kör jag runt med det både länge och väl i bilen istället... | |
Lillstölla | 2012-02-05 22:05 | |
![]() | Jag avskyr att det är så, men har aldrig ork nog att göra klart, är ju därför det blir som det blir. Kommer nog aldrig vänja mig vid det. men försöker minimera rycken:) | |
Lill-IT | 2012-02-05 22:06 | |
![]() | Titti.. :) | |
annakarineli | 2012-02-05 22:09 | |
![]() | Jag har kommi tpå mig själv med att sätta upp lite för höga/många mål för mig själv vissa dagar och lyckas så mycket bättre om jag delar upp tex. städningen på flera kvällar: Slutar jag sent får det räcka med dammsugning den kvällen och sen kan dammning & torkning få bli nästa dags projekt osv... Många bäckar små... Om man nu inte får nåt sånt där "ryck" =) | |
Lill-IT | 2012-02-05 22:13 | |
![]() | Många bäckar små fungerar inte för mig. Kan lätt städa en hel ledig dag för att kunna njuta av hur gött det är att allt är gjort sen. Observera att jag inte gillar att städa.. men att ha det städat.. hur den ekvationen nu går ihop? | |
Maja G | 2012-02-05 22:15 | |
![]() | Läggdags.nu Gonatt betisar! | |
Lill-IT | 2012-02-05 22:16 | |
![]() | God natt fina Maja <3 | |
-Delika-tess | 2012-02-05 22:16 | |
![]() | Hahaha vad jag känner igen mig!! :) Iofs så slutar det oftast med att jag har en massa grejer som inte får plats eller så är det saker jag inte använder, men heller inte vill kasta... Sånt ställs på bordet och sen står det där och jag får ångest eftersom jag inte vet vad jag ska göra med det. Nu har jag iofs skaffat mig flera "Flyttlåda mellan" som jag tänkt fylla med diverse och sedan ställa ner i källaren. Både leksaker, böcker och köksgrejer (inte i samma låda då...) så blir det bra i källaren också när lådorna är lika stora och det blir lättare att få det bra där. Kaos i källaren just nu, vet dock inte om jag kan fortsätta skylla på bristen av Kapis eftersom han varit här, men inte fick gå ner i kaoset.... Men vi kan ju göra om försöket en annan gång :) | |
annakarineli | 2012-02-05 22:20 | |
![]() | Natti, natti Maja! Lill: Jag gillar också att ha det städat, men lyckas ju ... halvdant... Återstår att se hur det kommer att se ut när jag får nästan dubbelt så mycket yta... Det kan ju rimligtvis inte se lika stökigt ut som nu... Nu blir ju en lämnad tröja här och ett papper där rena "kaoset" eftersom allt liksom trängs på samma yta... Sen kanske saker och ting kan få en egen plats där de liksom får plats så att bänkytan måste agera skafferi och så vidare... | |
Bitte - Administratör | 2012-02-05 22:20 | |
![]() | Intar även jag snart kudden, har ju kvar lite av den dåliga boken Bitte | |
marmeladov22 | 2012-02-05 22:20 | |
![]() | bitte var är parodi-tråden? | |
Lill-IT | 2012-02-05 22:22 | |
![]() | A-K: underbart med lite större boende! :) Bitte: Natti raring <3 | |
marmeladov22 | 2012-02-05 22:22 | |
![]() | hittade | |
marmeladov22 | 2012-02-05 22:22 | |
![]() | det här med snus ger mig adhd | |
annakarineli | 2012-02-05 22:24 | |
![]() | Vilket leder mig till drömmar om att så småningom kunna ha disk- och tvättmaskin... Gud så skönt det skulle vara!!! Högt prio på det känner jag, näst efter ett stort matbord! =) Vore ju skänt om maskinen kunde diska lite så jag i alla fall slapp någon liten syssla... och slapp springa otaliga vändor till tvättstugan... =) | |
nystan1 | 2012-02-05 22:24 | |
![]() | Hej! Jag vill väldigt gärna göra aklting själv, och sätter också igång med grejer. Sen slutar det ofta med att jag får tilt i hjärnan, blir helt blockerad och förbannad och så får Henrik ta vid. Avskyr det! Mest blockerad blir jag när jag försöker förstå viktiga papper, typ pension och sånt som är väldigt bra att ha koll på själv.. Finns det nån sorts selektiv dyslexi, som bara kickar in när man läser post från myndigheter? F ö ramlade min katt just ner från akvariet i sömnen. Det skulle man haft på film! :) | |
marmeladov22 | 2012-02-05 22:25 | |
![]() | adhd kallas det kombinerat med kontrollbehov | |
annakarineli | 2012-02-05 22:26 | |
![]() | Vilket leder mig till drömmar om att så småningom kunna ha disk- och tvättmaskin... Gud så skönt det skulle vara!!! Högt prio på det känner jag, näst efter ett stort matbord! =) Vore ju skänt om maskinen kunde diska lite så jag i alla fall slapp någon liten syssla... och slapp springa otaliga vändor till tvättstugan... =) | |
annakarineli | 2012-02-05 22:26 | |
![]() | Jag lägger till tiltet när man försöker förstå sig på datorn också... Jisses. Dataspråk är rena grekiskan för mig! | |