Spelrum
Giraffen | 21 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 21 |
Inloggade | 43 |
Mobilspel
Pågående | 20 463 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-29 13:10 | |
![]() | Jag retar mig på alla spel som inte går att stänga av ljudet på. | |
Gautama | 2011-04-29 13:12 | |
![]() | Retar mig på deadline på arbete och att jag har mig själv att skylla för jag latat mig. | |
Björn K-hamn | 2011-04-29 13:14 | |
![]() | Toalettpapper, eller inte toalettpappret i sig men på sättet det ofta sätts i toalettpappershållaren. Det finns 2 sätt att sätta i toalettpapper i en toalettpappershållare, 1 rätt och ett fel. I flera år har jag, nästan utan att reagera vänt pappersrullen rätt, då de som sätter i pappret verkar blunda då de gör detta så att det bara blir rätt i 50% av fallen. Fler och fler företag har lejt ut hanteringen av detta. Vissa av dessa vill försäkra sig om att ingen annan snor deras arbete och har satt in toalettpappershållare med lås så att det inte kan tas ut annat än bit för bit. Nu kan jag således inte längre vända på pappersrullarna och harmoniskt dra av det åt rätt håll utan tvingas mot min vilja att dra av det åt fel håll! | |
nystan1 | 2011-04-29 13:21 | |
![]() | Björn - är det underifrån eller ovanifrån som är rätt? | |
Björn K-hamn | 2011-04-29 13:24 | |
![]() | Jobbar du på Berendsen Nystanet? | |
nystan1 | 2011-04-29 13:27 | |
![]() | Nej, jag jobbar på svenska nyfikenhetsbyrån :) | |
Bitte - Administratör | 2011-04-29 13:38 | |
![]() | Att jag alltid är den som får besiktiga bilen/arna Bitte | |
Björn K-hamn | 2011-04-29 13:40 | |
![]() | Det er ytterst sällsynt med toalettpappershållare som har stöd för perforering under själva rullen så ovanifrån är ett bra tips om man är osäker. Om stöd saknas gäller också att du antingen kan välja att dra fingrarna mot en vägg eller fritt i luften. Risken att man vid ovarsam hantering får fart på rullen så att allt papper hamnar på golvet är också större om man tar underifrån då rullen inte naturligt trycks och bromsas mot väggen som när man tar ovanifrån. Får man inte lära sig detta i skolan? | |
nystan1 | 2011-04-29 13:43 | |
![]() | :) Det här var roligt! Retar mig på att jag skriver i den här tråden utan att ha något att reta mig på. | |
numsan | 2011-04-29 14:06 | |
![]() | Retar mig på att mikenomad retar sig på min bild.. ;) | |
Tanten M - Ej medlem längre | 2011-04-29 14:12 | |
![]() | Toapapper ska dras framifrån, ej underifrån. Rullar insatta åt andra hållet retar jag mig kolossalt på. | |
Björn K-hamn | 2011-04-29 14:29 | |
![]() | Toaletten är ett himmelrike för oss som retar oss. -Automatisk belysning som slocknar för snabbt så att man måsta sitta och flaxa med armarna, tvålflaskor med intorkad tvål i pipen som gör att man för en sträng med tvål från naveln ner till ljumsken, lås där man från toaletten inte kan se om det är låst eller inte (eller som visar grönt när det är låst), inåtgående dörrar på små toaletter så att man nästan måste ställa sig på toalettstolen för att kunna stänga dörren. Toaletten är verkligen ett himmelrike. | |
ANDERStG | 2011-04-29 14:30 | |
![]() | Ingen "Borta med vinden"-kyss direkt. | |
Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-29 14:38 | |
![]() | Retar mig på att jag inte visste att en toalett kunde vara så problematisk. :) | |
caughtbock | 2011-04-29 14:41 | |
![]() | Retar mig på samma som tanten. Och att jag är för lat för att resa mig upp! | |
Lill-IT | 2011-04-29 14:48 | |
![]() | CB vilken bild!!! Du är så vacker, så mystisk och.. och ..WOW alltså:) Retar mig på att jag tappar orden ibland. | |
grönöga - Ej medlem längre | 2011-04-29 14:53 | |
![]() | Retar mig en aning på att jag har humlor i min trädgård som är stora som vindruvor! Käns lite vådligt stundom när dom kommer farande utan nämnvärd kontroll på varken vingar, kropp eller riktning... | |
grönöga - Ej medlem längre | 2011-04-29 14:53 | |
![]() | *känns | |
caughtbock | 2011-04-29 14:54 | |
![]() | Hahaha, tack! Släng upp en bild du med vettja, du är också allt det där och lite till! Alltså varför droppar min pojkvän alltid sina byxor där han tar av dem? Bara kliver ur dem och går vidare med livet, typ. Haha! Mongo. Jag pallar inte plocka hela tiden, min rygg är för kass för det. | |
Gautama | 2011-04-29 15:06 | |
![]() | Vilken filmstjärnelook CB!! Jättevacker bild, det retar jag mig inte på:-) | |