Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 18 757 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-12 11:52 | |
![]() | Jag funderar i min tur på dubbdäck till cykeln. Z - Jo, det var bra nära några gånger. Läskigt när man inte ser isen under snön. :( nystanet och Kafountine - hellre pinsam än skadad eller värre. :) | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-01-12 12:00 | |
![]() | Lady, helt rätt . . . jag går ju redan med en pulka genom stan med alla mina väskor för att komma till jobbet. Då spelar några broddar inte någon roll. :D | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-12 12:05 | |
![]() | Haha, knappast. Men hellre pulka än shoppingvagn. ;P Nu ska jag jobba vidare en stund. Hörs och syns sen. Ha det bra. :) | |
| Lillstölla | 2011-01-12 12:54 | |
![]() | Goddagens på er alla:) | |
| Lillstölla | 2011-01-12 12:55 | |
![]() | Kafountine: Frågan är om det fortfarande finns broddar att få tag i, har läst att det har sålt slut på en massa ställen p.g.a. halkan! | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-01-12 12:58 | |
![]() | Usch . . . får fråga på apoteket. Där hade de sist. Min 7-åriga dotter och jag går 7 km varje dag på morgonen och varje dag på kvällen. Utan broddar är det ingen hit nu. :( | |
| Lillstölla | 2011-01-12 13:02 | |
![]() | Ojdå, nej det förstår jag verkligen att det inte är roligt! Hoppas att du får tag i broddar då!! | |
| Mouche - Administratör | 2011-01-12 13:19 | |
![]() | Varför i jisse namn går ni 14 km varje dag Kafountine? Det hade jag då aldrig i livet orkat med på morgonen. Med andra ord: Ytterligare en sak som jag beundrar dig för vännen =) Mouche | |
| Bitte - Administratör | 2011-01-12 13:23 | |
![]() | Håller med Mouche ,, vilken hurtig kvinna du är,, jag brukar cykla till jobbet på sommar då är det 1 mil enkel väg Bitte | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-01-12 13:23 | |
![]() | För att jag efter min bilbesiktning åkte hem med en skrothög och inte har råd att köpa en ny bil. Till skolan är det åt ena hållet och till mitt jobb åt andra. Har funderat ett tag nu på att skaffa mig en spark. Kollar Blocket just nu. Det hade varit ett fint alternativ till min pulka där jag lastar min dator och diverse pärmar på varje dag. Sen kan lilla L sitta på den och jag sparkar oss till hennes skola. Men de flesta säljs i Dalarna, Uppsala eller Norrland och inte här nere i södra Halland. :( Så beundransvärd är det inte Mouche. Jag har ju inget val. Så det är bara att traska på. :) | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-01-12 13:24 | |
![]() | Dessutom är jag kass på att motionera och detta har gjort att jag är starkare, sover bättre och inte småäter på jobbet. :) | |
| Lillstölla | 2011-01-12 13:31 | |
![]() | Trista omständigheter som orsakat det , men beundransvärt att du ser det positiva i situationen! | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-01-12 13:32 | |
![]() | Det måste jag. Annars hade jag grävt ner mig och det går ju inte med tre barn. Det är bara att kämpa på. :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-12 13:32 | |
![]() | Kafountine - man får göra det bästa av situationen, tyvärr. Hoppas det löser sig snart. | |
| Lillstölla | 2011-01-12 13:33 | |
![]() | Kafountine: Du är stark! | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-01-12 13:37 | |
![]() | Tack hör ni! :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-12 13:39 | |
![]() | Alla behöver ett erkännande för det de gör ibland Kafountine, även när det känns som om man bara gör det man måste. Det är starkt gjort av dig att klara det med en sådan positiv inställning. :) | |
| Lillstölla | 2011-01-12 13:42 | |
![]() | Kafountine: Är helt klart imponerad av både dig och din dotter!! Hoppas du får tag i en spark med. Och du vet, allt löser sig, förr eller senare:) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-12 13:43 | |
![]() | Häpp, nu kommer det äntligen någon så att jag får något att göra här på jobbet. Tam tam tam! I´ll be back! ;P | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-01-12 13:46 | |
![]() | Det roliga är att min dotter inte alls ser det som något dåligt, att vi inte har bil längre. Hon sa till mig för ett tag sedan "Mamma, man blir så pigg när man kommer till skolan." Och det är kul att hon kan se det så. Sen få vi en bra snackstund medans vi promenerar också. Bara hon och jag. Och det känns lite bra att parkera min pulka vid jobbet när alla andra kör upp med sina feta bilar. ;) | |