Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 19 740 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Kewla | 2008-06-26 17:05 | |
![]() | kanske jag gjorde. men jag håller ändå inte med dig. :) | |
| Teppy | 2008-06-26 17:07 | |
![]() | fine. Du tror att en muslimsk kvinna fiser lika mycket offentligt som en svensk? | |
| Kewla | 2008-06-26 17:09 | |
![]() | nej, jag tror svenska fiser lika lite som muslimska kvinnor :) | |
| Teppy | 2008-06-26 17:10 | |
![]() | då får du tro det. Utländska kvinnor HAR mer klass än många svenska kvinnor. Så är det och kommer alltid att vara | |
| emmasilen | 2008-06-26 17:11 | |
![]() | varför? | |
| Teppy | 2008-06-26 17:14 | |
![]() | Varför vad? | |
| emmasilen | 2008-06-26 17:17 | |
![]() | Utländska kvinnor HAR mer klass än många svenska kvinnor. Så är det och kommer alltid att vara????????? | |
| Kewla | 2008-06-26 17:19 | |
![]() | haha du snackar ju skit :) | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-26 17:21 | |
![]() | Men teppy nu klappar du dej lite väl mycket på bröstet va. Eftersom du själv är en utländsk kvinna. | |
| Teppy | 2008-06-26 17:22 | |
![]() | Men snälla, en italiensk(som exempel) kvinna har mer klass än en svensk. Är ni helt borttappade eller? Precis som med männen, italienska män klär sig oftast snyggare än en svensk man. Man är också uppfostrad på ett annat sätt, vilket gör att man inte fiser eller rapar offentligt. Det kallas hyfs tror jag..och respekt, respekt är något många svenskar saknar. (ja, bli upprörda igen) Nej, jag snackar inte skit. | |
| Teppy | 2008-06-26 17:25 | |
![]() | oceano, jag pratar inte bara om mig själv, givetvis finns det svenska kvinnor också som har stil och hyfs. Jag förstår bara inte vitsen med att fisa offentligt. | |
| emmasilen | 2008-06-26 17:26 | |
![]() | jag är inte upprörd över dina komentarer jag tycker bara att det är rent skitsnack allting du säger. | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-26 17:28 | |
![]() | Men vad menar du med offentligt Teppy?? Det är väl få människor som fiser offentligt (och med offentligt räknar jag inte mitt hem med mina närmsta runtomkring mej)?? | |
| Teppy | 2008-06-26 17:31 | |
![]() | jag menar hemma tex, runt omkring andra människor. Det är ju inget fräscht med att göra det just offentligt. Eller hur?! emmasilen, det har du all rätt till att tycka :) | |
| Felixy | 2008-06-26 17:33 | |
![]() | SJÄLVKLART så fiser man exakt lika mycket i alla länder?? Sen är det väl upp till var och en man/kvinna/hetro/homo/sva rt/vit hur offentligt man väljer att göra det. "Precis som med männen, italienska män klär sig oftast snyggare än en svensk man. Man är också uppfostrad på ett annat sätt, vilket gör att man inte fiser eller rapar offentligt. Det kallas hyfs tror jag..och respekt, respekt är något många svenskar saknar. " Du har nog inte alla höns samlade i hönsgården Teppy? Respekt har knappast något med saken att göra! Blir mer hedrad om en tjejkompis vågar lägga av en brakare i närheten av mig istället för att hon sitter och håller sig och får ont i magen för att hon inte vågar släppa på trycken inför sin vän? Alla mognas olika, en dag kanske du kan ta av dig ytterskalet och vågar gå i myskläder utan att oroa dig för vad någon annan kommer tycka. Jobba på självkänslan lite! | |
| Kewla | 2008-06-26 17:36 | |
![]() | Bra sagt Felixy! Klär sig snyggare? har inte det med smak att göra? Jag tycker det är skitsnyggt med en kille i Jeans och vanlig T-shirt. Kostymbyxor och skjorta är bara sååå sliskigt. Kläder är ju en smaksak. Varför flyttar du inte till Italien? där verkar du ju trivas bra | |
| Teppy | 2008-06-26 17:41 | |
![]() | Jo jag trivs mycket bättre där än i Sverige, är ju född där :) Så vad då? Jag är uppväxt på ett sånt sätt och bara för det så har jag dålig självkänsla och ett ytterskal? Jag skrev att jag kan gå i mjukisbyxor, men det är väl skillnad på mjukisbyxor och mjukisbyxor? Som jag också jämförde, Gabby och Lynette i Desperate housewives.. det är skillnad. Inte sant?! | |
| Kewla | 2008-06-26 17:43 | |
![]() | ja men vad gör du här då? gnäller på oss svenskar. Här är det våra seder och bruk som är standard. Lev med det eller stick. faktiskt :) Sen är du som sagt ute och cyklar. man fiser och rapar när det är läge i Sverige precis som i alla andra länder! | |
| Baxz | 2008-06-26 17:44 | |
![]() | alltså herregud, en muslimsk kvinna vågar väl inte fisa för att hon är rädd att bli halshuggen av sin man eller nåt, hon får väl fan inte äns visa håret? Sen om man vill fisa eller rapa är väl det helt okej om inte den som är brevud blir äcklad, men är båda likadana så spelar det väl fasen ingen roll. | |
| Bockstav - Ej medlem längre | 2008-06-26 17:45 | |
![]() | En riktig kvinna ska kunna lägga av såväl en redig älgrap som en fönsterdallrande brakskit. Det är sexigt. | |