Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 172 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-01-16 00:16 | |
![]() | Tack,Trash! | |
| remvanrijn | 2009-01-16 00:26 | |
![]() | zorro.. skulle man ta till sig ALLT som nämns här är det väl ingeting kvar man kan vara/göra..? | |
| zorrro - Ej medlem längre | 2009-01-16 00:28 | |
![]() | möjligen att vara helt perfekt ; ) | |
| zorrro - Ej medlem längre | 2009-01-16 00:28 | |
![]() | men de e lugnt, det är nog ingen som fixar det...eller? | |
| Eomin | 2009-01-16 00:29 | |
![]() | Killar som: *Är klassiskt romantiska(Bjuder, håller upp dörrar, drar ut stolen...) *Saknar självdistans/humor/intell igens *Är svartsjuka *Inkapabla att bestämma någonting("Du får bestämma middag/promenadväg/om jag ska säga upp mig och städa åt dig gratis hela dagarna") *Pratar "dirty" i sängen(Vad sa han just? Vad i hel...) *Socialt efterblivna | |
| Eomin | 2009-01-16 00:30 | |
![]() | Det är onekligen humor att jag lyckats få in ett mellanrum i intelligens. Så jävla intelligent var jag själv :D | |
| Caligatia | 2009-01-16 02:10 | |
![]() | (Eo, det blir så med långa ord, du har sannolikt inte gjort det själv. Men ironiskt, ja... ^^) Är det nån mer än jag som HATAR när vilt främmande killar kontaktar en på nätet med ett enda ord: "MSN?" Det är nästan lika illa när det kommer en inställsam/smörig mening innan msnfrågan dyker upp... | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-16 02:13 | |
![]() | eo: men romantisk och dirtytalk är ju BRA grejer | |
| Eomin | 2009-01-16 02:20 | |
![]() | Saga: Usch. Romantik tycker jag är jobbigt. När någon dåre springer före som någon efterbliven slav och öppnar dörrar och drar ut stolar, ganska lätta uppgifter för mig själv... Eller att bli bjuden och känna att den personen vill ha något i gengäld... Det känns inte bra. Jag tycker det känns mer romantiskt med någon liten självuppoffrande vardagsgrej då, typ gå och handla en påse Tutti Frutti åt mig när jag kommer hem och är trött och det är kallt utomhus. Och dirtytalk... Det slutar alltid med att jag kommer av mig. "Vad fan sa han?..." | |
| Eomin | 2009-01-16 02:23 | |
![]() | Cali: Det är så otroligt drygt. Ännu värre är ju de som på något underligt sätt fått tag på ens msn och addar och frågar om man vill se ädlare delar. Varför skulle just deras vara så otroligt intressant? Så vida den inte har någon riktigt konstig färg eller är kortare än en genomsnittlig kapsyl så förstår jag inte varför jag skulle vilja kolla på den. Haha. Smörighet är ju bäst. "du ä vackre såm en dag. msn???+" | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-16 02:23 | |
![]() | eo; nä men det är kontrasterna som är tändande och att få en påse tuttifrutti är väl en romantisk handling? man kan vara romantisk utan att vara mes och utan att vilja ha nåt i gengeld, fast är det ens pojkvän kan han gott vara lite dirty o kräva det det tycker jag | |
| Caligatia | 2009-01-16 02:23 | |
![]() | Eomin, håller med om att gammaldags romantik är blä, men det handlar mer om att jag INTE är efterbliven, utan klarar att öppna mina dörrar och dra ut mina stolar helt på egen hand, tack så mycket. Börjar alltid misstänksamt undra om killen skall försöka börja knyta mina skor, eller skära upp min mat också... Däremot små gulliga gester som du nämner, eller att han bara på något vis visar att han tänkt på en under dagen. | |
| Eomin | 2009-01-16 02:31 | |
![]() | Cali: Exakt! Man känner sig förpassad till barnstadiet av sådan behandling. Värst var faktiskt senast jag kom på den dåliga idén att dejta någon (Jag har världens sämsta omdöme, men är åtminstone medveten om det så jag brukar försöka låta bli att bry mig om andra än mig själv). Den killen drog ut stolar, skulle bjuda hela tiden, sprang verkligen i förväg för att öppna dörrar... Men droppen var nådd då han hjälpte mig på med bilbältet. Då brast det. | |
| Caligatia | 2009-01-16 02:35 | |
![]() | VA? Gjorde han verkligen det?? Hade alltså fog för mina misstankar... :) Jag har hittat ett riktigt guldkorn... Inga såna jobbiga grejer, däremot lägger han allt jag gillar på minnet. Allra första veckan vi träffades var vi på fotovernisage. I julklapp fick jag 2 av tavlorna jag tyckte bäst om. Inte nog med att han ganska lång tid efteråt kom ihåg vilka det var jag gillade, han fick gå igenom en hel del besvär för att få tag på dem... :) Sånt är romantiskt, utan att man behöver känna sig omyndigförklarad... :) | |
| Eomin | 2009-01-16 02:38 | |
![]() | Ja, det var oerhört gulligt :) | |
| patboone | 2009-01-16 03:12 | |
![]() | Att inte släppa dörrar i ansiktet på någon och att vara allmänt förekommande och uppmärksam är väl mera artighet än romantik? | |
| Nea - Ej medlem längre | 2009-01-16 05:09 | |
![]() | rent sexuellt är om han är osäker och fumlar.. övrigt så gäller nog samma.. Dom ska veta vad dom vill dom små liven | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2009-01-16 05:18 | |
![]() | Avtändande att kalla en man som man vill ha sex med för "de små liven". En man som jag tänder på är allt annat än det. | |
| fal3n | 2009-01-16 06:09 | |
![]() | håller med alla som skrivit,- röker och/eller snusar. | |
| micro113 | 2009-01-16 06:52 | |
![]() | Patboone Jag håller med dig .... och det finns inget värre än bufflar som släpper dörren i ansiktet på en ....i min familj är vi dessutom fostrade så att om man bjuder ut någon, så innebär det också att man betalar för det man äter och dricker -- annars har man inte bjudit ut sas | |