Spelrum
Giraffen68
Krokodilen0
Elefanten4
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
31
Inloggade103
Mobilspel
Pågående19 445

Forumkategorier

Användare Inlägg  
le-lou2010-08-23 14:50
Antal inlägg: 17500

och med respekt så krävs det inte mer än att man följer ordningsregler.

wildman2010-08-23 15:02
Antal inlägg: 3860

Jag skulle vara glad om jag hörde mina grannar ha sex sådär, även om det var i veckodagarna. Jag förundras över hur vissa av dom kan ha barn för dom är ju så tråkiga att man omöjligen kan tro att dom ens vet hur man utövar det ;-)

reallynx2010-08-23 15:24
Antal inlägg: 534

Om du tycker att han är snygg så kan du ju säga att nästa gång det är en tjej som låter på det där viset i din lägenhet så vill jag att det skall vara jag. =)

Larvbrud - Ej medlem längre2010-08-23 15:32
Antal inlägg: 4050

Jag tycker om att skrika och bråka med mina släktingar. Efter ett bråk känner jag mig lugn och tolerant. När jag bodde i lägenhetshus var mina grannar säkert glada för min skull. Det finns inget som rensar kroppen så bra som ett litet familjegräl.
Förstår icke varför sex ska värderas högre än bråk. Bråk är kul ända fram tills man får ett tennfat i huvudet. Ungefär exakt som med bdsm.

le-lou2010-08-23 15:33

wildman, det är vad du tror att du skulle. Vara glad alltså, när du ska upp om tre timmar och grannarna har hållit på sedan du gick och la dig, typ vid tolv.
Kan meddela att hur fint det än är med kärlek och älgskog så kommer det i andra hand när man är så trött så ögonen blöder. Faktum är att man blir bara vansinnig.

le-lou2010-08-23 15:36

eller förlåt, wildman, du kanske inte alls skulle tycka att det var störigt hehe. men JAG gör det oavsett. Den veckan när det var hardcore mån-onsdag var jag nära att flytta ut i bilen.
Kan informera om att det är inget sängknak man hör. Man hör piskor som viner och dunk och slag i väggar och golv. Möbler flyttas runt, kedjor slängs på golven. Ibland undrar jag på allvar om han har en klubb där uppe.

reallynx2010-08-23 15:40

Älgskog?

Larvbrud - Ej medlem längre2010-08-23 15:41

Det är lite halvimpotent att hålla på och gallskrika för att grannarna ska veta att man kan få till det.
Det är ju ett medvetet val ungefär som att ha sex offentligt. Nånstans får man tro att det ger en kick och bekräftelse att grannarna hör.

le-lou2010-08-23 16:06

really jaja, du förstår nog även med g:et?

ramsay - Ej medlem längre2010-08-23 16:51
Antal inlägg: 9204

"Man hör piskor som viner och dunk och slag i väggar och golv. Möbler flyttas runt, kedjor slängs på golven. "

men haha:)

reallynx2010-08-23 16:54

Trodde du var rolig eftersom du skrev till wildman =)

Venatici2010-08-23 17:00
Antal inlägg: 1318

Kan inte påstå att jag stört mig de gånger det hänt. Härligt att folk tar för sig och inte skäms för det.
Samma sak om man skulle komma på ett par göra det offentligt (plocka upp kondomen bara). Om jag hade barn (eller är ute med mina syskonbarn förklarar jag hellre vad "dom" gjorde, än att behöva förklara om de råkar se ett blodigt slagsmål.

Sedan finns det så klart extremer - man måste ju inte göra det offentligt på så vis att bli sedd ska eftersträvas, men det finns värre saker att störa sig på. Tex. rökning i trappuppgångar och balkonger ;)

Larvbrud - Ej medlem längre2010-08-23 17:16

Tar för sig av vad, Venatici? Andras sovtid?
Ska man respektera screamers som en läggning och ta extra hänsyn till deras sexualitet? Kan de inte njuta alls utan att skrika?

SylphiD2010-08-23 17:21
Antal inlägg: 346

OH OH OH OH BOOM there goes the dynamite !

cessely2010-08-23 17:31
Antal inlägg: 100

*skrattar* lätt att hon fejkade! Hon kanske kom ngn eller ngra av gångerna - men i helvette att hon kom alla åtta gångerna om det är ett krogragg som drar på morgonen, för OM man hittar en som är så bra i sängen på krogrundan så lämnar man väl inte denna jackpott?! Eller tänker jag helt galet nu =)

Angående ljudnivån så känner jag att en gång är ingen gång, men upprepas det så kan man väl traska upp dit när man misstänker att vederbörande sover och banka på dörren och säga att något i stil med att det skulle uppskattas om du hade mindre ljudliga efterfester eller något. Om inte det lyckas så kan man kanske köra hämndaktioner eller något i den stil tillsammans med de andra grannarna - för du kan ju inte vara den enda som störts...

När jag bodde i Spanien så bodde jag i ett lägenhetskomplex där fyra hus sitter ihop som en stor romb, men inte tillräckligt stor för att det skulle finnas en innergård, fyrkanten i mitten fungerar mer som tvättutrymme, i alla fall då var det en av mina grannar i det här komplexet som hade VÄLDIGT ljudligt sex med fönstren öppna och käre värld vad de höll på...
Siii SIiiiii SIIIiii ooooo diooos miiiiioooo osv följt av ljudet av sängen som bankade in i väggen bank-bank-bom-bom osv... (nej jag skojar inte) o detta var i tid och otid...
vi lyckades få dem att i alla fall bli lite mindre högljuda genom att vi var flera grannar som tittade ut och skrek högt till varandra i den här kuben och liksom narrade de som hade sex - kanske svårt att göra i det här fallet, men det funkade i alla fall för oss =)

Venatici2010-08-23 17:37
Antal inlägg: 1318

Larvbrud > Så om det är mitt på dagen är det okej?
Själv sover jag som en sten och har utan problem somnat när min polare hade sex i rummet bredvid (kollektivboende).
Annars finns det ju öronproppar.
Och med att "ta för sig" antog jag att alla människor fattade jag menade att ta för sig av varandra.
Att "krypa på" efter bingolotto en gång i veckan på ett rutinartat sätt verkar skittråkigt.
Hellre sexljud än grälande och smällande i dörrar.

SylviaPlath - Ej medlem längre2010-08-23 17:48
Antal inlägg: 31064

Screamers är patetiska - jag menar då såna som öppnar fönstret lite extra när de skall få komma till. Exhibitionism är generellt inte min grej, antar jag. Folk som har sex på riktigt har inte tid att tänka på hur de låter eller ser ut.

caughtbock2010-08-23 17:49
Antal inlägg: 7699

SylphiD :D

SylviaPlath - Ej medlem längre2010-08-23 17:49

Btw, jag skulle aldrig stå ut med att höra ljudet av knullande vän i rummet bredvid. Där är jag väldigt svensk. Kollektivboende, nej tack.

SylviaPlath - Ej medlem längre2010-08-23 17:50

Ha ha, Larvbrud. Halvimpotent är vad det är. :D

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?