Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 462 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ppi | 2009-04-30 20:43 | |
![]() | Ja, as hell.. Vart någonstans bland bajset var vi? ;P ..och ja, jag plockar faktiskt upp. | |
| CHL | 2009-04-30 20:45 | |
![]() | trash: Jag är skitnöjd om utseendet kommer i sista hand! Vilket i många fall kommer i första hand. Sett många inom min ras rasera och bli avlivade, dom är ju aggressiva *öööh* Min ras ska vara vänlig, så nånstans gick det fel. Tog själv en omplacering, han hade bitit en domare och ett barn. Har honom nu efter 1 år med både barn (överallt), katter osv Han är hur bra som hellst. Dessutom plockar jag upp efter mina doggar om dom gör på fel ställe! | |
| mammamu - Ej medlem längre | 2009-04-30 20:46 | |
![]() | Ok, håller till hundbasjplockandet nu:) Det var väl det tråden handlade om?? | |
| CHL | 2009-04-30 20:47 | |
![]() | vi gick tillbaka till det nu ja | |
| ppi | 2009-04-30 20:47 | |
![]() | En offtopic till? ;P CHL, vad har du för hund? | |
| ppi | 2009-04-30 20:48 | |
![]() | Bajs. För att hålla mig till ämnet. | |
| CHL | 2009-04-30 20:52 | |
![]() | två som skiter mycket och som jag plockar upp efter, när vi mot förmodan går i tätbebyggt område eller stigar ;) | |
| CHL | 2009-04-30 20:53 | |
![]() | två grandisar och just nu en malle.. ot | |
| ppi | 2009-04-30 20:58 | |
![]() | CHL; När jag träffar folk så ber jag dem INTE prata hund med mig. Det blir ett löpande ämne i timmar.. från foder till rasrelaterade sjukdomar. (Jag ljög om andras gröna soptunnor, jag ville bara uppröra). Jag har jobbat på S-holm, stora hundar har sina nackdelar, men ljuvligt psyke. Sen ser man iof bara det sjuka också.. Tränar drag ihop m en tjej som har malle, körde lite skydd. I tyskland kör man skydd m amstaff, vilket är guld för en föremålsintresserad hund, men tyvärr inte okej i sverige. Hursom, den hunden bet barn, men är idag en suverän tjänstehund. Oavsett hund så ligger det i ägarens händer. | |
| ppi | 2009-04-30 20:58 | |
![]() | OT | |
| Minta | 2009-04-30 21:07 | |
![]() | CHL har verkligen helt fel. Vet inte heller var jag ska börja. | |
| sennie | 2009-04-30 21:28 | |
![]() | Hejsan igen! Varit ifrån en stund, men nu läst i kapp. Till dig CHL som undrade vem jag vände mig till: Alla som inte plockar upp efter sin hund på ställen där alla kan råka trampa i skiten. Och till alla andra ute i lort Sverige som slänger skräp överallt. Förena er och hjälp till att få ett rent och snyggt Sverige som vi Kan vara stolta över. | |