Spelrum
Giraffen39
Krokodilen2
Elefanten2
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
21
Inloggade64
Mobilspel
Pågående19 189

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Larvbrud - Ej medlem längre2010-06-23 02:45
Antal inlägg: 4050

Det tog jävligt hårt det där med 30+ på krogen.

-NOUBA- - Ej medlem längre2010-06-23 02:46
Antal inlägg: 2212

Nattinatti apbur

MissyElliott2010-06-23 02:50
Antal inlägg: 125

heh,är man korkad så förstår man nog inte att sluta skriva dumma inlägg?

och nej, man behöver inte sluta skriva, inte min sak att bestämma och har inte försökt heller, skriver bara min åsikt tillbaka om dessa idiotiska inlägg...

men min åsikt är att jag förstår hellre ett seriöst ifrågassättande ( såsom apbur skrivit tex) än om man bara skriver för att göra sig själv hörd och/ eller reta upp folk...

Larvbrud - Ej medlem längre2010-06-23 02:51

Det värsta är ändå när man skriver bara för att man är uppretad. Det finns ju en tråd enbart för det.

-NOUBA- - Ej medlem längre2010-06-23 02:51

Missyelliot: Är det inte en smula onödigt ansträngande för dig att leta fel,särskilt som jag redan erkänt att jag inte på något vis är felfri? Jag kan tycka det är lite fånigt.

Att jag skrivit inlägg angående osexigheten i att äta sallad och att jag finner det omanligt att inte äta kött, är faktikt, tro det eller ej seriösa åsikter. Jag kom att tänka på att jag faktiskt upplever det så när jag läste tråden. Innebär det bekymmer för dig?

MissyElliott2010-06-23 02:54

det var inte ifråga om att det tog hårt, det var bara det som var enkelt att komma ihåg eftersom det var bland det dummaste jag hört nånsin...

jag går sällan ut på krogen själv, men inte av anledningen att låta 20 åringarna slippa bli äcklade...'

vill jag gå så går jag, eftersom jag e vuxen nog att bestämma över mig själv och mina dryckesvanor

däremot jobbar jag på krogen

MissyElliott2010-06-23 02:55

eftersom det var en himla diskussion om att apbur skrivit frånstötande för er, finns det ju minst lika många exempel fr er andra?

-NOUBA- - Ej medlem längre2010-06-23 02:59

Nu går du över den uttalade gränsen. Jag planerar inte att fortsöätta diskutera en diskussion JAG hade med en tjej som ligger och sover. Vill du ha en konfliktartad diskussion med mig så får du starta din egen. Denna är ägd!

-NOUBA- - Ej medlem längre2010-06-23 03:01

Vilka för övrigt oss är har jag ingen aning om? Är du den tappra riddaren som kommer till försvar under en pågående mobb så kan du gå och lägga dig igen. Diskussionen skedde enbart mellan mig och en annan medlem.

Larvbrud - Ej medlem längre2010-06-23 03:01

Missy Elliot: Var det så dumt att du var tvungen att skriva om det i en tråd som rör djurplågeri?

Nej, jag tror att du tog det väldigt hårt. Kanske för att du som du skrev inte ens fick visa leg på systemet när du fyllt 20. Jag förstår att du kände dig utpekad som gammal och ber om ursäkt.

MissyElliott2010-06-23 03:08

men seriöst

tycker du verkligen det är seriöst att välja att äta kött BARA för att det är sexigt?
( inte att man äter kött redan samt tycker det är manligt/ sexigt)

sen om du tycker att det är manligt att äta kött, en åsikt som du står för

men det var väl om anledningen till att välja äta kött eller inte?
om anledningen skulle vara sexighet är det inte särkilt seriös åsikt enligt mig...

Jag påstår inte att någon är perfekt eller inte får fela, men ni får ju oxå hantera att folk ifrågasätter era skriverier likaså som ni ifrågasätter andras åsikter ( i detta fall apburs....oj, hon är ju inte här :) )

och min åsikt var att jag hellre blir ifrågasatt seriöst ( återigen, jag FÖREDRAR, dvs vad jag tycker, inte att jag bestämmer att andra ska sluta skriva osv...) av tex apbur, än av meningslösa åsiktägares. däremot skiljer det ju i mening om vad som är meninglöst o inte, och det är ju det som är poängen, att folk med olika åsikter skriver....

MissyElliott2010-06-23 03:09

nouba, om du önskar ha en privat diskussion, öppna en privat chatt

-NOUBA- - Ej medlem längre2010-06-23 03:19

Missy: En konflikt, diskussion jag har med en annan medlem här borde egentligen ha tagits via pm. Nu gjorde den inte det, diskussionen berörde/berör hur som helst inte dig någonstans. Varför den även tar slut när min "motpart"gått och lagt sig. Jag är inte på något vis obligerad att föra en fortsatt diskussion med dig, det hoppas jag du förstår.

MissyElliott2010-06-23 03:20

jag känner mig inte särskilt gammal, jag undrar dock om du inte gör det eftersom du tycker att du är för gammal för att gå på krogen?

på min förra arbetsplats var gästerna 30 plus, medelålder ca 45. De kunde välja mellan att dansa mogendans eller vanlig modern dansmusik. många av dessa var tex ett par som gick ut och dansade och umgicks med varandra och andra. det var sällan folk som betedde sig illa, såg aldrig nån som kräktes osv osv. däremot när jag jobbat på ställen där ungdomar går till, samt även studentfester, då skriker folk, spottar, svär, dricker för att tävla, en del spyor med, samt ibland även bråk så tom polis måste tillkallas. och man fick inte sällan säga till att det räcker med dricka för ungdomarna, medans de äldre hade vett nog att veta hur mkt de kan dricka utan att bli överförfriskade.
så på vilket sätt är de yngre gästerna bättre lämpade för att gå på krogen? ( om inte för att man ska börja någonstans för att lära sig att dricka med måtta, men annars?)

det är en av orsakerna till att jag tycker att du är helt ute o cyklar.

Larvbrud - Ej medlem längre2010-06-23 03:24

Denna tråd handlar om griskött. Jag tycker du verkar ha väldigt svårt att släppa det där med 30+ på krogen.

Du verkar ha väldigt svårt att hålla dig till en tråd. Det finns en tråd om övre åldersgräns på krogen som du kan diskutera detta vidare i.

Larvbrud - Ej medlem längre2010-06-23 03:26

Här är den tråden:

www.betapet.se/forum...am p;page=0

-NOUBA- - Ej medlem längre2010-06-23 03:28

"men seriöst

tycker du verkligen det är seriöst att välja att äta kött BARA för att det är sexigt?
( inte att man äter kött redan samt tycker det är manligt/ sexigt)"

Kan du uppdatera mig om hur jag skall kunna ta ditt resonemang här seriöst?
Jag kan tyvärr inte beskriva orsaken till att jag finner det osexigt med män som inte äter kött. Kanske är något genetiskt sedan vikingatiden då mina förfäder var kannibaler.
DIskuterar gärna vidare för att se om det över huvud taget går att komma fram till en orsak. Men nu så skall jag sova så det får bli en annan dag. M
Nattinatti tjejer sov gott sen

MissyElliott2010-06-23 03:30

min önskan var inte direkt att föra en diskussion med dig nouba, bara att säga min åsikt om saken. du behöver inte bemöta den om du inte önskar

plus att din dispyt m apbur var ju oxå om hennes sätt att skriva till den oerfarne unge tjejen? är det inte så att du har åsikter om deras ( i dina ögon borde det vara privata, eftersom din och apburs oxå e privat) diskussion?
är du inte en tredje part i den diskussionen likaså som jag är en tredje part i din diskussion med apbur?
sammanfattat: du har åsikter om hur apbur bemöter en annan skribent och jag har åsikter om hur du bemöter en annan skribent ( apbur)...

-NOUBA- - Ej medlem längre2010-06-23 03:33

Någon var inte här för att kunna försvara sig, gör inte saker jobbigare än de behöver vara nu Missy.

-NOUBA- - Ej medlem längre2010-06-23 03:35

Missy: Jag förstr inte ditt behov av att diskutera personer som inte är närvarande. Om jag inte missminner mig så har du själv sagt att du har för avsikt att sluta diskutera henne när hon gick och lade sig. Du är nog övertrött, dags att sova för dig också skulle jag tro.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?