Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 18 819 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ergil | 2010-06-05 09:24 | |
![]() | SAW I till SAW Infinity! | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-06-05 09:40 | |
![]() | Saw what Ergil? Jag hänger inte med :) | |
| Stinatorsken - Ej medlem längre | 2010-06-05 14:51 | |
![]() | Att det aldrig kommer sluta komma uppföljare till Saw. | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-06-10 15:09 | |
![]() | Så, har någon sett Human Säntipeed? :) | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-06-10 15:24 | |
![]() | The Human Centipede är INTE baserad på en verklig grej. Däremot har man inspirerats av tyskarnas vridna nazi-experiment, tokfan Doctor Heiter i filmen är tysk. | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-06-10 15:26 | |
![]() | The concept of the film arose from a joke Tom Six (regi/manus) made with friends about punishing child molesters by stitching their "mouth to the ass of a fat truck driver." | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-06-10 15:49 | |
![]() | Jag är skräckfilmsfantast och har varit sedan jag var liten. Jag älskar slräckfilmer i alla dess former och Pinhead var min stora idol. Detta however tog priset. Jag tror att jag sett varenda skräckfilm som finns och några fler. Denna stängde jag av efter 25 minuter. Den handlar om en galen läkare som är besatt av att skapa en siamesisk trilling genom att använda levande människor som han sammanfogar från anus till mun. Den är vedervärdigt vidrig. Den är så fruktansvärt psykiskt obehaglig och bara tanken på den får mig att må dåligt. Vill du se något vedervärdigt är detta filmen för dig. I övrigt vill jag varna folk som älskar skräckfilmer. Denna är over the top!!!! Trailer www.youtube.com/watch?v=I X8fKLjC__c&feature=r. .. | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-06-10 15:55 | |
![]() | Men du hade ju bara sett 25 min, inte lite för snålt? Vill nog fan inte se den då den verkar lite väl nasty. Inte läskig utan bara äcklig. | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-06-10 19:06 | |
![]() | Asså det räckte...jag klarade inte mer :-/ Groose rent ut sagt..... | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-06-11 09:19 | |
![]() | Nähepp, då bblev det inget mer snack om tusenfotingfilmen... Shaun of the Dead då? Det är dagens film på trailspot.se/ | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-06-12 17:06 | |
![]() | Jag tycker den här tråden är lite väl sömnig... Jag vill ha mer skräck! Får inte nog! :) | |
| mjangsan | 2010-06-12 17:17 | |
![]() | Såg "desperation" men den var inte något vidare. Boken är bättre. Själv saknar jag mer skräckfilmer som man blir rädd av. Många som görs nu för tiden är bara äckliga och inget man blir rädd av (som filmen som diskuteras ovan). Vill jag äcklas kan jag tillaga bruna bönor istället. | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-06-12 17:21 | |
![]() | Usch för bruna bönor! :) Jag vill också ha såna skräckisar mjangsan. Jag är villig att söka bland äldre filmer för att få se ngt bra. Är lite förtjust i 80-talsskräckisar :) | |
| Prefixen | 2010-06-17 12:44 | |
![]() | Någon som har tips på en bra skräck? Känns som jag o sambon gått igenom de flesta just nu. | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-06-17 17:41 | |
![]() | Vilken genre söks? Har ni sett alla skräckisar som finns på www.trailspot.se ? | |
| Prefixen | 2010-06-17 19:17 | |
![]() | japp, de är avklarade redan för läääänge sedan :) | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-06-17 19:32 | |
![]() | Du vill inte berätta vilken genre du söker då? | |
| dannyzyko | 2010-06-17 20:04 | |
![]() | Prefixen, ett lite mer old school-tips är the innocents från 1961. Källargubbe, the human centipede var något av det sämsta jag sett på länge. som film betraktad misslyckas den på alla plan. en ful jävla film med skrattretande dialog och skådespelare som spelar över å det grövsta. allt detta skulle dock kunna ursäktas, då jag anar att filmens enda syfte är att chockera, uppröra och äckla sin publik, och sådana filmer kan vara nog så njutbara. vad som däremot inte är njutbart någonstans är när en film, vars enda mål är att vara så otroligt chockerande som möjligt, misslyckas att vara det alla minsta chockerande, och istället tvärtom rent sövande. | |
| MrLitzkie | 2010-06-17 21:21 | |
![]() | tittar inte på skräckfilm, jag blir rädd på riktigt | |
| mrsmaggart | 2010-06-17 23:47 | |
![]() | Poltergiest-filmerna har gjort att jag har än idag har svårt för speglar. Har sett väldigt många skräckfilmer men det är svårt att variera sig så mycket. Det känns som det har gjorts skräckfilmer om allt redan, så mycket upprepar sig. Men många gånger är verkligheten mer skrämmande. | |