Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 027 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| gnill | 2010-07-01 21:54 | |
![]() | Potttränad är... just det förstås. on är också ... hmm (stirrar in i kristallkulan) fd grisuppfödare (nästan i alla fall ;-)) med pokerface och skrivarådra... äh, jag fuskar ju förstås :) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2010-07-01 21:58 | |
![]() | Inte ett rätt, mio! :) Men Gnill är såklart mig på spåren... :) | |
| moi_magnus | 2010-07-01 22:02 | |
![]() | okej... gnill: Rödhårig kvinna som egentligen är blondin. Bosatt utanför Borås, och har bott där i hela sitt liv. Älskar mandlar! har ärvt en stor summa pengar, och lever loppan på detta.. Kryssar ofta till Åland med Viking Line. I förrgår stod grillspett på menyn, efter en lång dag på kenneön där hon jobbar. En hejare på att minnas siffror, men märkligt nog inte lika bra på namn | |
| pion ekrot | 2010-07-01 22:04 | |
![]() | Underbart Pottränad - full pott. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2010-07-01 22:07 | |
![]() | Yey! :))) | |
| Guanyin - Ej medlem längre | 2010-07-01 22:10 | |
![]() | moi_magnus, tonåring som gläder sig åt sommarlovet även om han ett par-tre veckor framöver måste slava på något sommarjobb (kommunalt, räfsning och rensning på någon förskola). I plugget gillar han spanska, matte och engelska men mest Sofie. Tyvärr har hon ihop det med Tobbe, men han lär nog brädas innan sommaren är över, moahahaa. moi_magnus bor tillsammans med sina föräldrar och tre finska spetsar i någon Stockholmsförort, förmodligen Bredäng eller Hägersten. moi_magnus har en förkärlek till det pyrotekniska och flyttar till Kina efter avslutad skolgång för att bli multimiljonär i sitt kommande imperium. | |
| Maja G | 2010-07-01 22:10 | |
![]() | Moi magnus: Du kommer att jobba på behandlingshem för strulpellar. Du vet inte om det ännu:) Tråkigt med din bror. jag beklagar. | |
| moi_magnus | 2010-07-01 22:12 | |
![]() | Guanyin: Alla rätt, grattis! ;-) (Titta på förra sidan för beskrivningen av mig... M_Gräddnos: Klart jag kommer, men först ska jag allt se till att sluta vara en strulpelle själv.. ;-) Tack... :-) | |
| morsans syrr | 2010-07-01 22:13 | |
![]() | Pottis e hobbyhäxa som mediterar o utövar yoga. Hon åker till Ängsbacka minst en gång om året o träffar likasinnade . Maten är inte bara vegetarisk utan helt ekologisk oxå. Givetvis finns det en liten katta medi hemmet.=) | |
| Guanyin - Ej medlem längre | 2010-07-01 22:14 | |
![]() | Ääh, är väl ingen sport om man tjyvkikar!?? O.o | |
| moi_magnus | 2010-07-01 22:21 | |
![]() | Nej, men om du vill ha reda på allt, efteråt menar jag... Guanyin själv är en medelålders kvinna som arbetar som serietecknare på Svenska Dagbladet. Hon är bosatt en bit utanför Örebro, men pendlar till Stockholm tre gånger i veckan. Är besatt av julen, med alla atteraljer. Bor med tre hundar och sex katter, brukar även rida grannens hästar Petra och Knorren när hon får tid över. Favoritmaten är Pölsa, men även njurpaj och spaghetti går för sig. Badar ofta, även på vintern. | |
| moi_magnus | 2010-07-01 22:22 | |
![]() | Glömde att säga att hon även följde prinsessbröllopet hela tiden, och att hon som ung blev rånad av tre unga män i Prag. | |
| gnill | 2010-07-01 22:24 | |
![]() | moiMagnus: Inte många rätt... Facit: Rödhårig kvinna som egentligen är råttfärgad. Mandlar är ok i glöggen, och kanske en i julgröten. "Ärvt en stor summa pengar, och lever loppan på detta": I wish! "Kryssar ofta till Åland med Viking Line." Kan inte tänka mig något värre. Ålandsbåten endast ett måste i jobbet någon gång vart fjärde år eller så. Kenneön? Never heard of. Men visst. Har en oanad talang för att minnas siffror baklänges. Visade sig på WAIS-testet! Vet ännu inte hur man slår mynt av detta! Och namnafasi lider jag av, där har du rätt. | |
| Guanyin - Ej medlem längre | 2010-07-01 22:25 | |
![]() | Hahaha, moi_magnus! Medelålders och (tre) katter lyckades du pricka in iaf. Btw så avskyr jag verkligen pölsa och njurpaj skulle jag inte få för mig att ens smaka. Fast det blir ju roligare när det inte stämmer alls :) | |
| morsans syrr | 2010-07-01 22:29 | |
![]() | moi_magnus har frisörskräck efter att han under hela lågstadie åldern blev tvångsklippt av sin dominante far. Han sneglar över axeln när han sakta går förbi kvartersbarberaren....önk sar att han kunde tygla sin ångest o få det gjort....lovar sej själv att.. i morgon! | |
| moi_magnus | 2010-07-01 22:33 | |
![]() | gnill: Hoppsan - kenneln, inte kenneön... mitt fel... men resten var väl bra... ;-) Guanyin: Har heller aldrig smakat njurpaj, men vem vet - vi kanske blir helt frälsta om vi smakar det... *tvivlar* morsans syrr: joodå, frisören har jag nog aldrig varit hos - har faktiskt alltid blivit klippt av pappa - dock inte tvångsklippt! Fint, lånt och guldbrunt här har jag, och toppar det bara... Närmaste kvartersbarberare ligger en halv km bort, och jag passerar den inte särskilt ofta... :-) | |
| peter | 2010-07-01 22:37 | |
![]() | moi_magnus spelar elgitarr i ett fusionband....han gillar grönt te och kör en gammal saab.. :-) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-01 22:46 | |
![]() | för mkt fritid! moahaha den var bra:) | |
| moi_magnus | 2010-07-01 22:49 | |
![]() | Jag är 15, så saaben kan vi ju utesluta direkt... Elgitarr är fel, fusionbandet också - trombon i blåsorkester däremot... Grönt te går väl ner, men det är inte favorit. Peter sparar till en pool i trädgården till sina två tvillingdöttrar. Han är lärare i latin på ett gymnasium i Göteborg, men bosatt i Borås. På hösten älskar han att konservera kvistar i glycerol. Hans drömresa går till en vingård i Frankrike, men detta förblir en mytopi för att han helt enkelt inte orkar ta sig iväg, även om resurserna finns. Han har alltid ett tuggummi i munnen och uppskattar jazz... Som liten var han bäst i fotboll i klassen.. :-) | |
| moi_magnus | 2010-07-01 22:49 | |
![]() | *detta var till Peter alltså* | |