Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 63 |
Mobilspel
| Pågående | 19 431 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-15 17:12 | |
![]() | Finnen Pecka var känd som en otrolig simmare plus att han var väldigt uttrustad...En simtävling gick till skott i en finsk älv,,,pecka tog ledningen direkt och ledde stort då han plötsligt blev omsimmad av hela gänget. Han kom in sist och reportrarna var framme direkt då han var den tippade vinnaren. Vad hände Pecka? Jo jag simmade fort som fan och så simmade jag förbi nudiststranden där det var ett helt gäng med snygga tjejer,,,då fastnade,, ja du vet,,,den i botten vettu. Aha sa reporten..Kunde du inte simma ryggsim den sista biten då? Pecka: NÄ,,,broarna du vet,,broarna. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-04-16 20:49 | |
![]() | Om man köpte Ericsson aktier för 100 000 Kronor för cirka 3 år sedan så är de värda kring 4600 Kronor idag. Om man istället köpte Telecom, till ex.Song Networks för 100 000 Kronor så har man idag kvar 791 Kronor. Om man var klok och för 3 år sedan gick på bolaget och köpte starköl för 100 000 Kronor, drack ur dem, hade trevligt och idag går och pantar tomflaskorna, så får man 6741 Kronor. Det är därför som grabbarna på torget i centrum kallas för A-laget. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-04-16 21:36 | |
![]() | Killen till tjejen dagen efter de träffades och tillbringade natten tillsammans: -Gumman, hur många killar hade du innan mig? Det blev tyst en lång stund... Då säger killen: -Förlåt mig gumman jag har väl inte sårat dig med min fråga eller? -"Nej då", svarade tjejen. "Jag räknar fortfarande." | |
| pms | 2008-04-16 21:46 | |
![]() | ..jag gillar den här (men den kan ju redan finnas med här har ej lästa alla==)) Den högsta nunnan kallade samman alla nunnor och sade till dem. Jag måste berätta för er alla att vi har fall av gonorrea i klostret. Tack gode gud, säger en äldre nunna längre bak, Jag är så trött på chardonnay. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-04-22 19:39 | |
![]() | -Vet ni varför bladlössen är så små? -Därför att dom stannat i växten. | |
| miss-steel | 2008-04-22 20:11 | |
![]() | Jag var ute och gick med min 4 åriga dotter. Hon plockade upp något från marken och stoppade det i munnen. Jag tog saken ifrån henne och sa till henne att inte göra så. - Varför då, frågade dottern. - För att den varit på marken och du vet inte vart den varit, den är smutsig och kan vara full av bakterier. Då tittade min dotter på mig full av beundran och frågade; - Mamma hur vet du allt sånt där? Uh, jag var tvungen att tänka snabbt, -Alla mammor vet sånt här: Det är en del av mammaprovet, det måste vi veta annars får vi inte bli mammor. Vi gick vidare en stund och min dotter var tyst i 2- 3 minuter men hon tänkte mycket på mitt svar, så plötsligt sa hon, - Nu förstår jag !!!! Om man inte klarar provet då blir man pappa. - Precis, svarade jag med ett stort leende på läpparna!' | |
| LittleAnnie | 2008-04-23 18:58 | |
![]() | En man hade tatuerat sin frus namn Hilda på sin penis. I slakt tillstånd syntes endast HA. När han besökte herrtoaletten fick han se en färgad man bredvid honom som också hade bokstäverna HA på sitt organ. -Heter din fru också Hilda? Frågade mannen. -Nej på min står det : Hello and welcome to the wonderful land Jamacia! | |
| Grymming | 2008-04-23 19:30 | |
![]() | aaahahhh hahahaaa | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-04-23 20:08 | |
![]() | De två unga killarnas semester var nästan slut och de hade skaffat sig en mycket vacker solbränna över hela kroppen utom på ett mycket väsentligt ställe av deras anatomi. Detta gjorde att de såg lite konstiga ut och de tänkte ut en plan. De skulle begrava sig själva och bara lämna manlighetssymbolen exponerad och ett litet lufthål så klart. De valde ut ett fint ställe på stranden och begravde sig, men bara ett par minuter senare kom ett äldre par gående och kunde inte undgå att se dessa exemplar av ung manlighet. De blev naturligtvis chockade, speciellt hustrun som böjt sig ner för att inspektera närmare. Hon reste sig upp, vände sig till sin man och gnällde: - Jag står knappt ut med att tänka på det. - Vilket då? undrade maken. - Jo, att tänka på att jag har varit gift med dig i alla dessa år och så växer det sådana här fina vilt här ute. | |
| Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-04-23 21:20 | |
![]() | Välj månaden (numret) du är född i: 1: Jag åt upp 2: Jag slog ihjäl 3: Jag älskar 4: Jag sköt 5: Jag kramade 6: Jag knarkade med 7: Jag är tänd på 8: Jag dansade naken med 9: Jag sjöng med 10: Jag fes på 11: Jag förfördes av 12: Jag hade kul med Välj datumet du är född på 01: Din mamma 02: En hund 03: David Beckham 04: Michael Jackson 05: En bög 06: En bimbo 07: En ko 08: En prostituerad 09: Kungen 10: En aidssmittad pundare 11: En pundare 12: Jultomten 13: Göran Persson 14: En hora 15: En banan 16: En hund 17: Britney Spears 18: Dig 19: En fet man 20: En alkis 21: En hemlös man 22: Min man 23: Min mamma 24: En björn 25: Darin 26: En Gris 27: En fotboll 28: En häxa 29: Min farmor 30: Min farfar 31: Ett får Välj färgen på tröjan du har på dig.. Vit: För Jag har var så jävla kåt Svart: För att jag är så jävla snygg Rosa: För att jag ser ut som en gris Röd: För att jag är skitful Blå: För att jag är en transvestit Lila: För att jag är homosexuell Grå: För att jag Ser ut som en sten Annan: För Jag Älskar det Grön: För Jag Älskar Gräs Orange: För att jag är lik Drottningen Turkos: För att min mamma sa det Brun: För att jag var tvungen Ingen tröja: För att jag är Hemlös Jag vet, så torrt, men ändå. :p Vill tacka er för detta roliga... har suttit här och garvat i evigheter. hihi | |
| Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-04-23 21:22 | |
![]() | Varför går en psykisk analys mycket snabbare för män än för kvinnor? - När det är dags att gå tillbaka till barndomen är männen redan där. Varför vill män gifta sig med oskulder? - De tål inte kritik. Varför är alla blondinskämt så korta? - För att män ska förstå dem. Varför skapade Gud mannen? - En massagestav kan inte klippa gräsmattan. Vad är det för likhet mellan en man och en spermie? - Båda två har en chans på miljonen att bli en människa. Varför kan inte män få Galna-Ko-sjukan? - För att de är svin! Vad heter en av världens tunnaste böcker? - Vad män vet om kvinnan. Vad är det för likhet mellan blandfärs och män? - Båda är hälften svin och hälften nöt! Hur vet man att en man ljuger? - Hans läppar rör sig. Varför vandrade Moses i öknen i fyrtio år? - Han vägrade fråga efter vägen. Vad är en mans uppfattning om förspel? - En halvtimmes bedjande, bönande och övertalning. Hur kan en kvinna lättast bli av med 80 kilo äcklig fetma? - Genom att lämna honom. Vad är en mans definition på förspel? - Att knäppa upp gylfen. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-05-01 22:02 | |
![]() | Svar på tal Hon hade svar på tal..... Damen bakom incheckningsdisken, till United Airlines gate i Denver, USA borde fått medalj för att ha varit både smart och rolig, samtidig som hon fick fram sitt meddelande till en arrogant passagerare. En fullsatt flygavgång hos United Airlines blev inställd. Representanten för flygbolaget höll på att boka om en lång kö med resande. Plötsligt gick en ilsken passagerare förbi alla som köade och kom fram till disken. Han slängde biljetten på disken och sa: "Jag SKA med detta flyget och det SKA vara FÖRSTA KLASS! FÖRSTÅTT?" Damen bakom disken log och svarade vänligt: "Beklagar, min herre. Jag ska gärna hjälpa dig, men jag måste först hjälpa dem som står i kön. Om du bara väntar på din tur är jag säker på att vi ska kunna ordna något till dig." Passageraren var inte nöjd med svaret. Han frågade högljutt, så att passagerarna bakom honom kunde höra; "HAR DU NÅGON SOM HELST ANING OM VEM JAG ÄR?" Utan att sluta le tog damen bakom disken tag i mikrofonen till högtalaranläggningen och sa: "Mina damer och herrar, kan jag få er uppmärksamhet," började hon. Hennes röst hördes klart och tydligt i terminalbyggnaden. -"Vi har en passagerare vid Gate 14 som inte vet vem han är. Om någon kan hjälpa honom med att hitta hans identitet, var vänlig kom till Gate 14. Tack." Medan folk bakom i kön vred sig av skratt, stirrade den arga kunden på damen med en genomträngande blick, grimaserade och ropade högt: "FUCK YOU!!!" Utan att blinka log damen och sa: "Beklagar, men du måste ställa dig i kö för det också!" | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-01 22:06 | |
![]() | Hahaha | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-02 00:20 | |
![]() | asg grönöga *s* ROTFLOL | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2008-05-17 21:53 | |
![]() | En ung kille från en by i Norrbotten flyttade till Stockholm och gick till ett stort köpcentrum för att söka jobb. Chefen för köpcentret undrar: -Har du någon säljerfarenhet?" Killen svarar: "Nååå ,jooo... No ha ja jobba som säljare hemma i skogarna." Eftersom chefen tyckte killen verkade trevlig och framåt bestämde han sig för att anställa honom."Du kan börja imorgon bitti" sa han till killen. Jag kommer ner efter vi har stängt imorgon kväll och ser hur du har haft det på din första dag." Killen hade en tung dag, men till slut var den till ända. Efter stängningsdags kom så chefen ner som han lovat dagen innan. "Hur många affärer gjorde du idag?" frågade chefen. Killen svarade: "En." Då blev chefen lite fundersam och sade "Bara en!? Våra försäljare brukar normalt göra mellan 20 och 30 affärer på en dag. Hur mycket pengar rörde sig affären om?" Killen svarade: "1 911 138 kr." Chefen blev mycket överraskad och sade: "1 911 138 kr!!! Vad sålde du då till honom?" Killen svarade: "Först såld ja en liten metkrok. Sedan såld ja en mellanstor metkrok. Därefter såld ja en stor metkrok. Sen blev de ett metspö. När ja sen fråga vars någescht han sku fiisk svara han att han sku ååk ner till kusten. Då sa jag att han sku behööv en båt, så vi gick ner till båtavdelningen. Jag såld han den stora Baylinern med dubbla motorer. Sen visa det sig att hans lilla Honda Civic inte fick dra den stora båten, så ja to med han till bilavdelningen och såld honom den där´4-hjulsdrivna Chevrolet Tahoen." Chefen, som nu var i chocktillstånd sade.. "Så du menar alltså att en kille kom in för att köpa en metkrok och du lyckades sälja honom en båt och en bil???!!!" Då svarade killen glatt: "Nej, nej! Han kom in å sku kööp tamponger ti sin fru, och då sa ja att han liik gärna kund ååk och fiisk, eftersom helgen ändå va förstörd." | |
| tuta | 2008-05-19 09:10 | |
![]() | Har precis testat det nya Yes Ultra diskmedel som tar bort fett och bakterier. ETT STORT FIASKO! Här sitter ja i bakaret, fortfarande fet och förkyld! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-06-05 08:20 | |
![]() | Tre män diskuterar sexställningar -Jag gillar att ligga över så jag ser hennes vackra ansikte, sa engelsmannen -Jag gillar att ligga under så jag ser hennes vackra bröst, sa fransmannen -Jag gillar att ta henne bakifrån, sa svensken -Men vad ser du då? -Ja, det varierar, sist var det hockey! | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-06-05 11:53 | |
![]() | Det var en gång en kyckling och en häst som var ute o gick.Plötsligt föll hästen ner i ett stort svart hål. - Hjälp, hjälp hämta bonden, skrek hästen. - Det är lugnt, svarade kycklingen och sprang hem till bondgården för att hämta bondens BMW. Han kom tillbaka och drog upp hästen ur hålet. En vecka senare vasr de ute o gick igen, men då föll kycklingen ner i ett hål. - HJälp, hjälp, hämta bonden, skrek kycklingen. -De e lugnt, svarade hästen och ställde sig över hålet och fälldet sitt " trollspö" och drog upp kycklingen. Vad har vi lärt oss av detta då? Jo, if you have a dudge dick you dont need a fancy car to pick up some chicks!! | |
| rugbymulti | 2008-06-09 12:57 | |
![]() | jag tog en paus i betapet och bakade istället, prova gärna mitt recept... EN HELT VANLIG JÄVLA KAKA Ett ägghelvete 1 dl sur kakao Så lite smör som möjligt Socker Ingen jävla mandel iaf 2 dl bakpulver 1 pkt fula russin 1,5 dl allerginötter Fyllning 1 dl vanligt vaniljsocker 1 melon eller nåt Sprit Häll nästan allt i en bunkjävel o kör med elvispeln i en kvart. Grädda direkt i skålen. Skit i att smöra och bröa. Kakhelvetet fastnar ändå. Dunka ur skiten på malbordet om du kan. Garnera med krossad melon o sprit. Det spelar ingen roll... Skit i det då! Släng ut matbordet genom fönstret. Drick upp spriten | |
| beaujolais - Ej medlem längre | 2008-06-15 13:03 | |
![]() | Här kommer en liten påminnelse Så här inför stundande badsäsong och man stått i provhytten med den där lilla bikinin med trekantsbh och smala band i sidorna... Frågan man måste ställa sig är VARFÖR provar jag ens dessa?? Med en kant efter strumpan och blekfeta lår, lite taskig ansning kring linjen och ärr efter barnafödslar... Men till er alla! Sluta oroa er för åderbråck, rynkor och andra jävligheter!!! Låt oss leva efter mottot: Livet skall INTE vara en resa ner mot graven med målsättningen att anlända säkert i en attraktiv och välbevarad kropp. Utan snarare en sladdning in från sidan med chokladkakan i en hand och vinet i den andra, med en kropp som blivit ordentligt använd, för att inte säga fullständigt utsliten, samtidigt som man skriker: WOOHOO! - vilken jävla åktur Än en gång tänk på detta: "Har man skrattgropar i låren borde det vara tecken på ett lyckligt underliv"!!! | |