Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 564 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Dyslekso | 2011-03-06 14:27 | |
![]() | Ja, det var kul igår. Tack alla och särskilt Tanten som fixade det hela! | |
| Maja G | 2011-03-06 14:43 | |
![]() | Varför har jag alltid trott att Dys är en kvinna?? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-06 14:45 | |
![]() | För att han är vettig, Maja. :) | |
| Maja G | 2011-03-06 14:53 | |
![]() | Kan så vara:) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-03-06 14:58 | |
![]() | Noterade att det faktiskt va 17 pers, Cirela va ju med också. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-06 15:03 | |
![]() | Ouch. My bad. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt över att jag missade henne på listan. Förlåt Cirela! | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2011-03-06 15:14 | |
![]() | hehe så är det lady | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-03-06 15:25 | |
![]() | Challe_B ---- PM | |
| Yukon3 | 2011-03-06 15:52 | |
![]() | Vill också tacka för en trevlig kväll igår. Bra initiativ Tanten M! | |
| Lystnaden - Ej medlem längre | 2011-03-06 18:10 | |
![]() | Tack för igår. :-) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-03-06 21:51 | |
![]() | Värdinnan/Arrangörens 10-punktsreferat om kvällen: 1. Min bokning gick åt fanders pga dåligt minne o nån jäkla bandymatch (vem bryr sig om sånt...!) Men efter en kall middag o stolar som flög fram till höger o vänster o mkt hjärterum så löste det sig rätt bra ändå. 2. Men tjeeeena, där e ju LadySol. Hej hej o Kram Yvonne heter jag. Tror det blev namn o nick typ om vartannat hela kvällen på alla. Minnet e bra men kort. Neph har jag nu då träffat 2 ggr o kan för mitt liv inte komma ihåg vad hon heter ;) 3. När alla andra hade druckit på sin höjd 3 glas fanns det en som tripplade budet o det va inte så jättepoppis. Men jaja, får man väl kanske ta. Eller nåt. 4. SötHanna o "Godisbiten" (nej jag är ingen rödferrari dom e äckliga) låg kanske lite väl långt under medelåldern. Men jag hoppas de hade kul ändå. 5. Fotografering voro bannat. Respekt till Lady o jäkla tur att FerrarinChalle hade en sunkig kamera o att allt blev svart. Ibland tackar man för Lagen om alltings jävlighet. 6. Spillda/trasiga glas, blött o blod... tja vad säger man. Shit happens :) Alla (över)levde iaf. 7. Drick upp för nu stänger vi. Asså hallå, jag hade precis kommit ifatt. Givetvis kunde man inte gå hem då. Tvärsöver gatan o in på Biljardhaket jag aldrig vart på tidigare. Skumt ställe... 8. Kissnödig o 2 toaletter med kilometerkö. Jaja, är ju ändå ute o röker så det e väl bara till o använda husväggen som stöd o hoppas att snuten inte dyker upp. Men tji, just i detta ögonblick så kom just en blåvit o passerade. Men antingen iggade eller såg dom inte. Skönt va det iaf. :) 8. En Tant, en SötHanna o 3 Hunks vidare till mig. Helt plötsligt e klockan 6 på morgonen... och ena Hunkens dojjor va typ på rymmen, men det löste sig o vi somnade på 3 sekunder efter att ha stängd dörren efter pojkarnas uttåg.. 9. En Hunk la ögonen på ett stycke vackert ansikte o va sen fångad för resten av kvällen, tror minsann det kommer bli ngt där :) 10. Tack ALLA som kom, inga skandaler men grymt kul. Gör vi om!! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-06 21:53 | |
![]() | jag har också alltid trott att dys är en kvinna fick nästan hjärtslag här om dagen när det framgick tydligt att inte så var fallet | |
| Pippis häst - Ej medlem längre | 2011-03-06 21:56 | |
![]() | Kan man få lite basfakta om dys? | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-03-06 21:57 | |
![]() | Snygg, trevlig, intelligent och av manligt kön - ett kap mao. :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-06 21:59 | |
![]() | Enligt Rob blir man kär när man pratat med Dys i några minuter. Farlig för kvinnohjärtan, alltså! | |
| Pippis häst - Ej medlem längre | 2011-03-06 21:59 | |
![]() | Vilken ålder? Gissar 41 år. | |
| mrperfect | 2011-03-06 22:00 | |
![]() | jag håller med om den första delen i föregående uttalande, men motvilligt, eftersom jag inte pratar om andra icke närvarande medlemmar av denna illustra förening :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-06 22:01 | |
![]() | Pippis häst - han har en inbox. Fråga honom, vettja. :D | |
| Pippis häst - Ej medlem längre | 2011-03-06 22:02 | |
![]() | Det vore ju störtlöjligt. Att prata om någon i tredje person är en nog så intim relation. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-03-06 22:02 | |
![]() | Minns inte, men nåt sånt. Hehe, jag har iaf foto taget här hemma. Men det e privat *undrar över alla erbjudanden som kommer dyka upp via PM nu* :D | |