Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 098 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-03 19:46 | |
![]() | Kvinnor trycker mycket riktigt ner varandra, psykiskt. Du verkar ju själv vara ett fan av det, rec. | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-02-03 19:50 | |
![]() | problemet är snarare läsförståelsen igen. jag tycker att det är intressant att ni och inte jag blir ofredade var ni än går. av allt från städchefer till tunnelbaneresenärer (15-20 gånger tvingats att se på runkande tunnelbaneresenärer är onekligen intressant). | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-02-03 19:52 | |
![]() | nej då del. du tycker bara inte om mina åsikter. | |
| gnill | 2012-02-03 19:54 | |
![]() | 15-20 ggr innebar offentliga ställen så som t ex tunnelbana/klippbad/simha ll/Norra Bantorget. Flest ggr i tunnelbanan och simhallen dock. Och i simhallen var det en och samma person som drog upp snittet (typ 4 ggr) innan jag fick personalen att porta honom. Men då simmar jag 6 ggr i veckan i perioder och har åkt T-bana typ 2 ggr om dagen minst 5-7 ggr/veckan sen jag var 16 år (och jag är 48 nu). Så givetvis kan man säga att vistas ofta i vissa miljöer ökar sannolikheten. Åker man alltid egen bil så minskar ju sannolikheten att utsättas enormt. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2012-02-03 19:57 | |
![]() | Är det så att det du inte själv har upplevt, det existerar inte, Rec? Så om du får äta dig mätt varje dag så existerar inte svält i världen, eller hur? | |
| Rabiesgalen | 2012-02-03 19:59 | |
![]() | Hur är Ni funtade som finner nöje att skriva inlägg i denna tråd? | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2012-02-03 20:01 | |
![]() | Det kan ju du själv svara på, Rabies. Du postade just ett inlägg, även om du inte tycks vara medveten om det. | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-02-03 20:02 | |
![]() | jag hoppas att du polisanmälde honom gnill? portad är väl bra men det var ju en uppenbart sexuellt aggressivt utagerande person som säkert fann andra jaktmarker om bara simhallen stängdes. | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-02-03 20:03 | |
![]() | pott, du är rolig. mvh stackarn | |
| Rabiesgalen | 2012-02-03 20:03 | |
![]() | Läste konstiga inlägg och reagerade på dessa. Mitt inlägg är normalt de andra sjuka. | |
| äggsmet - Ej medlem längre | 2012-02-03 20:05 | |
![]() | recidivfara "jag tycker att det är intressant att ni och inte jag blir ofredade" Det kanske beror på att du (mig veterligen) inte är hetero? ^^ Tror nämligen inte att så värst många av heteromännen attraheras av icke-heterokvinnor. Dina vibbar blir helt enkelt fel och därmed får du vara ifred. "var ni än går." Just. Det var det där med läsförståelsen. Hur är det med din egen? Visa mig gärna vem/vilka här har sagt att de blir ofredade var de än går. Det är ju värdelöst att en _försöka_ föra en vettig dialog med dig! | |
| apbur | 2012-02-03 20:05 | |
![]() | "Vad hade hänt om tjejen (skulle isf kunna varit jag) vänt sig om och dragit på honom en rak höger? Misshandelsåtal? Eller någon form av självförsvar?" Den här inställningen är ju vanlig och tyvärr väldigt beklagligt. Klart som korvspad att det inte är ok att slå någon rakt på käften för att han/hon har tagit en på rumpan. Vad tror ni att ni har rätt att göra för en sådan liten sak? Självförsvar? Tillåt mig skratta. | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-02-03 20:06 | |
![]() | tack äggsmet. du bevisar min tes. offerrollen är en attraktivitetsstämpel för många kvinnor. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2012-02-03 20:09 | |
![]() | När argumenten tryter kommer man dragandes med den gamla "offerrollen". Fräscht, rec. | |
| Jöhnk | 2012-02-03 20:12 | |
![]() | För mig hade det varit betydligt mer normalt att klappa till honom (men nej, jag har hittills aldrig slagit någon) än att anmäla. Skulle knappast hända dock - har liksom inte den dragningskraften. | |
| apbur | 2012-02-03 20:14 | |
![]() | Klart det finns en sanning i att det oftare är svaga kvinnor som ser sig själva som offer som blir utsatta. Sånt där känner människor med dåliga avsikter av. Nu är det ju inte så att det är förbjudet att förmedla svaghet men är man ofta utsatt för att andra har svårt att respektera en så kanske man ska fundera på vad man sänder för signaler till andra. | |
| äggsmet - Ej medlem längre | 2012-02-03 20:14 | |
![]() | recidivfara 2012-02-03 20:06 "tack äggsmet. du bevisar min tes. offerrollen är en attraktivitetsstämpel för många kvinnor." Eh? Nej. Du försöker bara smeta på andra dina egna teorier. Otroligt billigt. Jag har aldrig varit offer i någon bemärkelse/sammanhang alls. Fatta det och sluta upp med dina fasoner. Dina härskartekniker är alldeles för genomskinliga. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2012-02-03 20:15 | |
![]() | Och apbur fortsätter på skylldigsjälv-linjen. Lika fräscht det. | |
| apbur | 2012-02-03 20:19 | |
![]() | Ja, men låt oss låtsas att ett offer aldrig kan påverka sin situation. Så mycket fräschare. Varför måste det tolkas som att man får skylla sig själv bara för att det finns metoder för att slippa bli ett offer hela tiden? | |
| gnill | 2012-02-03 20:23 | |
![]() | Det är nästan lite roligt att jag blir utsedd som den som bär offerkoftan :) de som känner mig skulle skratta ihjäl sig. Jag som generat en kompis t ex just när vi badade på klippbadet och en kille satte sig i en klippskreva bakom oss (med utsikt över oss så att säga) och onanerade högljutt och hon ville att vi skulle flytta på oss, medan jag stegade fram till honom och sade att jag ser vad du håller på med och det är inte okej så nu drar du härifrån. Hade gärna polisanmält men det här var på en badstrand före mobilernas tid och att ringa polisen 5 timmar senare när vi var hemma igen och han långt borta kändes rätt meningslöst.... | |