Spelrum
Giraffen | 34 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 58 |
Mobilspel
Pågående | 19 495 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Senta-64 - Ej medlem längre | 2013-01-06 00:05 | |
![]() | Hundbiten..Visst är det så att kvinnor också kan vara attraherade och sexuellt inresserade av kvinnor..men fortfarande var frågan ställd till män.Det var en till synes enkel fråga som skulle ge enkla ärliga svar,ftån just män.Jag ville bara veta vad de tycker.Fint och attraherande...eller fult och avtändande..eller om de står någonstans mittimellan.Inga värderingar eller fördomar i övrigt.Alla sorters människor tatuerar sig ju.För övrigt så är det inte fult att vara wt eller något annat heller.Vi är dem vi är och så är det med det. | |
slånbär | 2013-01-06 00:14 | |
![]() | Senta-här finns inga enkla frågor. Det var en tjej för nåt år sedan som bad om råd angående örontöjningar. Hon var tydlig med att hon verkligen ville göra detta och inte ville ha nånting annat i tråden än råd från folk som faktiskt hade kunskap och erfarenhet kring detta. Tråden urartade omgående till en diskussion kring huruvida det var fult eller inte. Folk gav sig på henne och tjatade om att hon skulle låta bli , hur fult det var osv. Sådär blir det alltid här. Om folk inte hade satt igång med sina elaka kommentarer och kommit dragande med fördomarna så hade kanske tråden kunnat stanna vid huruvida man tyckte det var snyggt eller fult och inget annat. | |
okynnespåse - Ej medlem längre | 2013-01-06 00:33 | |
![]() | Catfights känns riktigt WT. :-) Sedan finns det ju kvinnor som inte rakar sig under armarna. DET är riktigt avtändande. | |
okynnespåse - Ej medlem längre | 2013-01-06 00:36 | |
![]() | Kul förresten att TS tyckte att jag hade en poäng i mitt tidigate inlägg. Jag blev uppriktigt glad. | |
Senta-64 - Ej medlem längre | 2013-01-06 08:55 | |
![]() | C: | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-01-06 10:35 | |
![]() | Det är för att du är mer kärring än oss kärringar. | |
diffdiff | 2013-01-06 11:22 | |
![]() | har 7 tattueringar och 1 piercing nöjd och glad men alla gillalr vi olika tur e väl det ;) | |
drifting - Ej medlem längre | 2013-01-07 23:59 | |
![]() | Jag tycker det är snyggt med tatts på tjejer..piercingar är också snyggt så länge som med allt annat att det inte blir för mkt, tjurring i näsan går bort och tatts på halsen går bort | |
pabster1 | 2013-01-08 00:20 | |
![]() | Fult och än värre är piercing.... på en del udda ställen dessutom ibland! | |
jonisk - Ej medlem längre | 2013-01-08 00:26 | |
![]() | Jag har en tatuering på gång på vänster underarm, huruvida någon annan har någon åsikt om den varken vet jag eller bryr jag mig om. Skaffar man sig en tatuering för att imponera/glädja eller få admiration (kommer inte på vad det heter på svenska just nu) från någon annan...då är man förmodligen wt. Eller i behov av annat än subkutant bläck. | |
drifting - Ej medlem längre | 2013-01-08 00:31 | |
![]() | Det är väl klart man tatuerar sej för sin egen skull samma med piercingar...vore ju knasigt annars och sorgligt | |
jonisk - Ej medlem längre | 2013-01-08 00:32 | |
![]() | Tror inte det är helt ovanligt att man faller för ett visst (om än för en okänt) grupptryck. | |
ToHell | 2013-01-08 00:34 | |
![]() | En navelpiercing är sjukt snyggt på tjejer. Ett diskret piercingsmycke på valfri plats i huvudnivå (inkl ett öra, men inte två) är snyggt på både killar och tjejer. Sådeså! :) Mer än så är möjligen mer "intressant" än "snyggt" - men välkommen att visa vad du har i min fotostudio ;) | |
drifting - Ej medlem längre | 2013-01-08 00:34 | |
![]() | Jo det är nog sant..men det är lika sorgligt för det. | |
Grundsnygg - Ej medlem längre | 2013-01-08 00:35 | |
![]() | Om man var den siste människan på jorden så är nog en gaddning långt ner på listan, så drifting jag tror nog att lite så är det nog för att andra ska tycka man är lite fin. | |
drifting - Ej medlem längre | 2013-01-08 00:40 | |
![]() | Sista människan på jorden...det var nog inte det bästa argumentet,ja kan bara svara för mej själv att jag har inte gjort nån tatt för att andra skall tycka jag e lite fin. | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2013-01-08 08:22 | |
![]() | Sjukt roligt. Alla andra wt skaffar tatuering för att imponera på andra medans jag bara gör det för min egen skull. Ha ha. | |
jonisk - Ej medlem längre | 2013-01-08 08:24 | |
![]() | Om grupptryck inte alls var inblandat så skulle tatueringar mm inte vara vanligare i vissa grupperingar och helt frånvarande i andra. Inte nu när det är så enkelt och tillgängligt. | |
Sote | 2013-01-08 08:50 | |
![]() | För vems skull målar tjejer sig? För sin egen eller alla andras? För om man tycker att man ser piggare ut då är det ju för sin egen skull men man ser ju inte sig själv liksom så då är det för att se piggare ut för andra eller? För om man målar sig för att man själv känner sig fräsch och snygg då kan det ju ev kanske vara så att det finns folk som tatuerar sig för sin egen skull, för att det känns snyggt och är nåt motiv som betyder något för en varje gång man ser tatueringen. Att den får en att könna sig fin och bra. Eller så är alla tjejer som sminkar sig också WT? Så måste det ju vara. | |
jonisk - Ej medlem längre | 2013-01-08 08:54 | |
![]() | Jag är övertygad om att man sminkar sig för dels sin egen skull, dels för att visa dig från sin bästa sida för andra. Jag kan lika gärna sminka mig när jag är ensam hemma, men inte alltid. Att förneka att man gör saker även för andras skull är dock bara trams. | |