Spelrum
Giraffen26
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
8
Inloggade34
Mobilspel
Pågående19 253

Forumkategorier

Användare Inlägg  
annienilsson2008-11-07 23:56
Antal inlägg: 291

Jag ska väl inte säga att jag aldrig tittar på det, för det gör jag. Jag har sett det två gånger med den här gången, men det blir antagligen den sista gången också! Jag gillade första och andra säsongen, sen blev allt bara för tjatigt.

Miss_jk2008-11-08 10:57
Antal inlägg: 8941

Maybach: "Och sen att han desmond reser sig upp och säger "this contest is over!" säger ju en hel del om hur bra det var.."

Nej, det säger inte ett skit med tanke på att han sa att han tycker att Johan "Oäkta" Palm är bäst i hela tävlingen efteråt och att han vill göra en skiva med honom. Hur i hela fridens namn kan han vara kvar öht?? Han är kass och så fruktansvärt överdriven. Det finns ingenting i hans framträdanden som ser naturligt ut.

krutmarie2008-11-08 11:00
Antal inlägg: 1696

Miss_jk, vem är din favorit då?

PowerYoga2008-11-08 11:31
Antal inlägg: 713

Gilena 2008-11-07 22:37
"Lars faller på eget grepp! Bra att platserna är till för dem som verkligen vill satsa på det formatet som IDOL faktiskt har!
Lars var en av mina favvisar i början men inte nu på slutet..."

Hur tänker du nu? vem är det som vill satsa på det format som du påstår IDOL har? Det är inte en jävel som vill ngt annat än bli ett namn och få göra skivor och då ställer de välvilligt upp på precis vad som helst. Har man åsikter om konceptet eller tycker sig ha blivit överkörd i låtval lr dyligt då är man en förrädare.

Jag har absolut ingen förståelse av kritiken och att Lars skulle ut eller uttryck som "han föll på eget grepp", han är den enda artisten i idol. Han är briljant, han vet exakt vad han gör och vad han vill göra...idol var ett tillfälle att få synas för honom som för precis varenda en av deltagarna i idol. Skillnaden på Lars och övriga deltagarna är att Lars ifrågasätter om han tycker ngt är galet och har önskemål om låtval och framförande...i min värld är detta ngt positivt, mao att veta vad man vill och vartåt man är på väg isf att jamsa med om allt och inte ha en egen vilja.

Sen har vi den eminenta dubbelmoralen. Andreas Carlsson som numera bor i Kalifonien vet att i USA är man ngn och är stolt över det och ogillar starkt jante, (håller helt med) om än det är ngt som sitter djupt rotat i svenskar. Men hör och häpna, när sen Lars har åsikter om låtval och understryker vad som har varit överenskommet och håller fast vid det utan att ge med sig då "försöker han vara svår" och platsar. Men grattis!!

PowerYoga2008-11-08 11:33
Antal inlägg: 713

och platsar INTE skulle det stå på slutet

Johanna73 - Ej medlem längre2008-11-08 11:36
Antal inlägg: 614

tycker det var bra att Lars åkte ut, om han nu var så bra varför har han inte lyckats tidigare, han är väl rut 30? hejar på kevin, han är charmig och verkar älska att stå på scen. Lars var bara stel och tråååååkig zzzzz

Miss_jk2008-11-08 11:55
Antal inlägg: 8941

Maybach: Jag syftade på sången när jag skrev det där om Lars. Såg också att han försökte stå still, dock lyckades han inte riktigt hålla sig i skinnet.

Krutmarie: Lars och Kevin.

krutmarie2008-11-08 13:27

Miss_jk då har vi båda vår favorit kvar (du har iaf den ena). Tycker förresten inte alls att Lars inte sjunger bra, men tror inte Idol är rätt forum att starta en karriär i för honom. Han ville sjunga helt andra saker som jag förstår, men i Idol är det ju alltid vissa teman varje gång på slutet. Egentligen tror jag han har försökt bli utröstad dom 3 senaste gångerna så han var nog nöjd nu.

Enligt min smak så finns det ingen som satsar med sån glädje och så säkert oavsett vilken sorts musik som har valts som Kevin. Det är kul både att se och höra honom. Dessutom verkar han vara en väldigt ödmjuk och snäll kille.

Gilena2008-11-08 15:03
Antal inlägg: 7250

PowerYoga: Jag tycker att krutmarie's inlägg ovan summerar ganska väl vad jag menar och hur jag tänker. Lars är en charmig cooling, men om han inte vill med i tävlingen med de kriterier som finns, så är formatet inte rätt för honom. Självklart är det ändå ett utmärkt sätt att synas.

skogstorparn2008-11-21 23:30
Antal inlägg: 2287

visst är det kul när skrikande småtjejer med fulltankade kontantkort blir en maktfaktor..

trashone - Ej medlem längre2008-11-21 23:31
Antal inlägg: 18678

Hehe, blir är väl fel. De har varit ett tag men nu blir det extra synligt.

SämstpåBeta2008-11-22 16:15
Antal inlägg: 1761

värst är det väl att leva med familjemedlemmar som är helt upptagna av Idol och det finns ingen chans att titta på något annat. Jo det gör det ju, men då får man låsa in sig i sovrummet och titta på hockeyallsvenskan som t.om är roligare och man kan komma ner till vardagsrummet igen kl 22.40.

NoiseMaker2008-11-22 17:49
Antal inlägg: 134

"visst är det kul när skrikande småtjejer med fulltankade kontantkort blir en maktfaktor.."
True, true. Hade det varit en riktig musik-/sångtävling så hade den där lille Johan åkt ut i första delfinalen. Förstår inte riktigt att han blev uttagen alls...

Sternocleido - Ej medlem längre2008-11-22 17:56
Antal inlägg: 259

Är det klart nu? I så fall, vem vann?

trashone - Ej medlem längre2008-11-22 18:13

IDOL är just en idoltävling, och har inte utgett sig för att vara en tävling där bäste sångare/sångerska skall vinna. Den som säljer vinner, easy. Att vi alla med lite hörsel gråter då Johan sjunger är en annan femma.

Sternocleido - Ej medlem längre2008-11-22 18:16

Man kan inte tävla i musik, som någon sade. Vann Johan?

krutmarie2008-11-22 18:21

Det är ju inte klart än, tippar Kevin och Alice i finalen nu när Anna har åkt ut. Kevin är min absoluta favorit.

trashone - Ej medlem längre2008-11-22 18:22

Alla älskar Kevin, tom jag blir glad av att se honom trots att han inte är en sångare jag kommer lyssna på i framtiden.

Sternocleido - Ej medlem längre2008-11-22 18:24

Alice har jag faktiskt sett. Henne gillade jag.

krutmarie2008-11-22 18:42

trash, man kan bara bli glad av att se honom, han sjunger (egalt vad) med sån otrolig glädje och inlevelse. Jag tror faktiskt han har chansen att bli nåt riktigt stort.

Alice tycker jag valde lite fel låtar igår (och kläder om nu det spelar nån roll) hon har ju en väldigt annorlunda röst.

Robin, blir jag alltid lite sorgsen av att se, hans ögon ser ut som en liten hundvalps, en som man tagit godiset från. Sorgsna på nåt sätt och han utstrålar absolut ingenting för min smak.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?