Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 25 |
Mobilspel
| Pågående | 20 061 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bet_You_Lose - Ej medlem längre | 2007-12-03 16:01 | |
![]() | Några mer bidrag till tävlingen? | |
| barbi | 2007-12-03 16:02 | |
![]() | ja självklart falef:) nu måste vi bara leta framme lite gott dricka oxå;) förslag? | |
| Bet_You_Lose - Ej medlem längre | 2007-12-03 16:03 | |
![]() | SAMMANSÄTTNING IGEN!!! Blev så mycket inlägg så... BETAROBINSON Deltagare; Falafelibröd, -McLovin-, snucke16, barbi, bomah, eddiethehead, temperance, le-lou, Salon, Gunilla N och skogstorparn Jokrar; vita_syrener Pris; Biljett till melodifestivalen Barbi Smeknamn: Bari Ålder: 25 Stjärntecken: Fisk Jobb/plugg: Pluggar Favoritfärg: Rosa Hobby (förutom scrabble): Muski och min hund Varför ni är med i BetaRobinson: Har alltid velat vara med hihi Er Idol, vem och varför: Min mamma En person ni ogillar, vem och varför: En som har lämnat sin son Personlig sak: Foto på familjen Skogstorparn Smeknamn: Clarro Ålder: 38 Stjärntecken: Tvilling Jobb/plugg: Entrepenör Favoritfärg: Svart Hobby (förutom scrabble): Nej Varför ni är med i BetaRobinson: För att hitta mig själv Er Idol, vem och varför: Bert Karlsson (för hans ödmjukhet) En person ni ogillar, vem och varför: Elisabeth Höglund (för hennes frisyrer) Vad har ni för personlig sak med er: Motorsåg Gunilla N Smeknamn: Gun, Gunill (!) Ålder: Frågar man en dam om det!? Eeh... 26...? Stjärntecken: Lejon Jobb/plugg: Fritidspedagog Favoritfärg: Blå Hobby (förutom scrabble): Måla, musik Varför ni är med i BetaRobinson: För att jag behöver semester Er Idol, vem och varför: Min pappa, jo för att han kan "allt" och är snäll och generös och myyysig! En person ni ogillar, vem och varför: Pass Personlig sak: Scrabblespel (räknar med att vara borta länge och för att överleva abstinensen pga frånvaron från beta så...) EddieTheHead Smeknamn: Forky Ålder: 39 Stjärntecken: Våg Jobb/plugg: Truckförare Favoritfärg: Lila Hobby (förutom scrabble): Tennis Varför ni är med i BetaRobinson: Vill ha en utmaning Er Idol, vem och varför: Björn Borg, eftersom han var bäst! En person ni ogillar, vem och varför: Pass Vad har ni för personlig sak med er: Gaffel Salon Smeknamn: Macks Ålder: 23 Stjärntecken: Skytt Jobb/plugg: Pluggar & Jobbar Favoritfärg: Svart Hobby (förutom scrabble): Tennis Varför ni är med i BetaRobinson: Vinna Er Idol, vem och varför: Har ingen. En person ni ogillar, vem och varför: Kungen, sveriges girigaste socfall. Vad har ni för personlig sak med er: En låda vin Snucke16 Smekanmn: Har inget vedertaget Ålder: 34 Stjärntecken: Vädur Jobb/Plugg: Sjuksköterska Favoritfärg: Rött Hobby: Handla saker på Tradera Varför ni är med i BetaRobinson: Äventyret Er idol,vem och varför: Mamma Hon är anledningen till att jag överlevt i 34 år En person som du ogillar, vem och varför: Imre, galen simlärare från min barndom ursprungligen från Ungern. Vad har ni med er för personlig sak: en flaska med en ande i. -McLovin- Smeknamn: Kniven Ålder: 23 Stjärntecken: Skytt Jobb/plugg: Arbetslös Favoritfärg: Svart Hobby (förutom scrabble): Poker Varför ni är med i BetaRobinson: För att vinna! Er Idol, vem och varför: Che Guevara för att hans vilja att förändra världen En person ni ogillar, vem och varför: Jag ogillar Linda Skugge för hennes skeva världsbild. Vad har ni för personlig sak med er: Kalajsnikov Temperance Smeknamn: Stalin Ålder: 23 Stjärntecken: Skytt Jobb/plugg: Undersköterska. Snart student Favoritfärg: Grön Hobby (förutom scrabble): Alternativterapi, läsning, nynnande Varför ni är med i BetaRobinson: För att jag ska ragga, så klart. Doh Er Idol, vem och varför: Mamma är skönast. Annars är Angela Gossow i arch enemy jävligt cool. En person ni ogillar, vem och varför: Carola. Fy faen. Behöver jag motivera? Tänkte väl det. Vad har ni för personlig sak med er: Fullt utrustat medicinskåp inklusive sprit. Le-Lou Smeknamn: Jen Ålder: 32 Stjärntecken: Tvilling Jobb/plugg: Cafèföreståndare (bakar med glatt humör) Favoritfärg: svart Hobby (förutom scrabble): Musik, film, att slappa med kaffe Varför ni är med i BetaRobinson: Är en konsumtionsaddict av allt! Er Idol, vem och varför: madonna (hon är förbannat cool) (snodde den av skaldå) En person ni ogillar, vem och varför: Per, ett gammalt rostigt ex med dålig självbild och ful bil. Personlig sak: Pokerset, komplett med marker och kortblandare, för sena texas hold em-kvällar i sanden. Vad vi nu ska spela om... Falafelibröd Smeknamn: Elo Ålder: 22 Stjärntecken: Skytt Jobb/plugg: Apotekarstudent Favoritfärg: röd Hobby (förutom scrabble): Fika Varför ni är med i BetaRobinson: För att bilda pakt med skogstorparn (om han vill, vågar och kan) Er Idol, vem och varför: Aragorn, för att han kan allt En person ni ogillar, vem och varför: Mörkhåriga, krulliga killen i tripple and touch, för han är så djävla självgod Personlig sak: Pilbåge med pilar ÖN Ön består av en sandstrand med vit sand, sån som inte fastnar i fötterna. Stranden går runt hela ön. I mitten av ön finns en skog med en massa palmer. Skogen verkar bli tätare och tätare desto längre in man kommer, man kan också höra djurläten från skogen. På östra sidan av ön är det ganska stenigt, både i vattnet och på stranden. På västra sidan ligger lite verktyg, mat, fiskespö, kastruller och lite annat. HÄNDELSER 2 -3 December – first day ”Båten med alla deltagare i på väg till den okända ön” ”skåldå följde också med i båten med hopp om att få vara med men knuffades av en okänd man in i havet. Programledaren misstänks men ingen vill utreda fallet” ”Salons vinlåda försvinner. Fallet utreds. Trots att man misstänkte brott så visade det sig efter ett alkotest att det var Salon som själv hade klunkat i sig hela vinet men sedan glömt bort det” ” Två av deltagarna har blivit mördade, den misstänkta gärningsmannen(kvinnan) är skåldå. Hon verkar ha kommit tillbaka efter att ha blivit kastad överbord. Men med hjälp av Salon och Mclovin så lyckades Jag kasta ut henne. De två mördade deltagrna var Miss_JK och snorklan” ”Skåldå har kommit tillbaka på båten, denna gång så hoppar temperance på henne bakifrån och knockar henne med sin spritflaska. Resten av deltagarna slänger skåldå överbord (för 3e gången)” ”Vindsus helikopter kraschar, jokern le-lou hoppar in i leken istället” ”Kim Jong II blir anställd som väktare” ”Pang pang skåldå, död. *phew* sist gången nu” TÄVLINGAR Första tävlingen som ger immunitet: Ni ska skicka en länk på en bild som illustrerar ön bäst. Jag bestämmer vem som vinner. Vinnaren får immunitet i nästa omröstning men även välja någon som ska vara immun med denne. Vinnaren och co-vinnaren får även en romantisk middag tillsammans på den norra sidan av ön (vi befinner oss på södra sidan). UTRÖSTNING – VARJE TORSDAG TILL 00.00 (lämnar ni inte er röst så får ni -1 p. under utröstningen) 1. Barbi - I | |
| barbi | 2007-12-03 16:03 | |
![]() | håller me dig lite skål men du är inte mobbad men de här e en lek o han har bara 10 deltagare o några joklar | |
| snorklan | 2007-12-03 16:04 | |
![]() | Släpp det skåldå, jag fick inte heller vara med.. det kvittar ju! Finns ju annat du kan roa dig med i forumet ju =) | |
| falafelibröd | 2007-12-03 16:04 | |
![]() | Barbi: ja det finns säkert någon färgglad fisk som man kan få ut någon fin hallucinogen ur, som vi sedan kan brygga ngt fint mjöd på :) | |
| Bet_You_Lose - Ej medlem längre | 2007-12-03 16:05 | |
![]() | skåldå, du var med i början men blev "dödad", som 3 andra deltagare som INTE gnäller om det. Du FÅR diskutera i tråden men bara om saker som INTE PÅVERKAR leken! | |
| skåldå - Ej medlem längre | 2007-12-03 16:05 | |
![]() | nä för jag lekte verkligen så jag tänker inte släppa det för fem öre | |
| skåldå - Ej medlem längre | 2007-12-03 16:07 | |
![]() | jag har nästan lust att bli sparkad för spamming om inte annat för i helvete att jag kommer att sluta | |
| barbi | 2007-12-03 16:07 | |
![]() | är de här ett skämt eller????? | |
| skåldå - Ej medlem längre | 2007-12-03 16:08 | |
![]() | man måste få vara med å leka även om man inte är deltagare det är förjävligt annars att en ska kunna bestämma på det viset o jag skiter väl i om jag är död eller ej jag vill ju bara kunna leka | |
| skåldå - Ej medlem längre | 2007-12-03 16:08 | |
![]() | nej inte något skämt längre på minsta lilla vis | |
| Bet_You_Lose - Ej medlem längre | 2007-12-03 16:09 | |
![]() | barbi, ignorera bara, vi fortsätter som vanligt! | |
| skåldå - Ej medlem längre | 2007-12-03 16:09 | |
![]() | jag är uppriktigt ledsen o sårad över vad som har hänt i denna råd jag ville bara leka | |
| skåldå - Ej medlem längre | 2007-12-03 16:13 | |
![]() | och eftersom jag inte får det så tänker jag bara kommentera tråden på detta vis fortsättningsvis. synd. det var roligt ett tag. | |
| barbi | 2007-12-03 16:13 | |
![]() | om de här verkligen inte är ett skämt o att skål är såå ledsen som du skriver så får du ta min plats då!? om du nu vill ha den... om inte sååå falaf ja hitta lite fisk i svamp party party:) | |
| Bet_You_Lose - Ej medlem längre | 2007-12-03 16:14 | |
![]() | nej hon får inte vara med, barbi vill du lämna så får du göra det! Ingen får ta nåns plats! | |
| skåldå - Ej medlem längre | 2007-12-03 16:14 | |
![]() | tror inte jag får behålla den iaf barbi för en viss ledare har redan bestämt att jag inte får vara med | |
| Bet_You_Lose - Ej medlem längre | 2007-12-03 16:16 | |
![]() | Ingen här är ledsen, bara folk som vill förstöra (ända sen början av tråden), av nån konstig anledning! Men det ska tas hand om! Leken fortsätter som vanligt! | |
| Bet_You_Lose - Ej medlem längre | 2007-12-03 16:16 | |
![]() | Vem ska laga maten?? | |