Spelrum
| Giraffen | 55 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 87 |
Mobilspel
| Pågående | 19 561 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miss_jk | 2008-02-21 20:19 | |
![]() | Går upp klockan 05.30, tar tunnelbanan som går 06.30, är vid Östermalmstorg ca 06.45 och går då runt på Djurgården och Gärdet ända tills klockan börjar närma sig 7.50, då går jag till jobbet och är där strax efter kl 8. Runt kl 16 går jag från jobbet och så över Gärdet, runt Djurgården och lite omvägar på Östermalm. Kommer hem runt 18 och tränar direkt i en halvtimme. Sen har jag hela ca 3-4 timmar över till annat. Självklart finns det dagar då man helst av allt bara vill åka raka vägen hem kommunalt, men då är det bara att bita ihop och tänka på hur snygg kropp man kan få! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-02-21 20:28 | |
![]() | Och här kommer jag in igen... ;-) Min son är 13, han tränar karate, men jag anser att han bör röra på sig mer än han gjort tidigare.... Han har alltså börjat cykla i vårt vardagsrum ett par gånger i veckan. Vi började med 20 minuter och har nu ökat till 25. ENBART för att det inte ska bli för jobbigt i början och alltså tråkigt och helt oövervinnerligt. Sen höjer vi tiden igen och hoppas att han cyklar en mil... i söndags vart distansen 8,3 km. Jag tycker han är JÄTTEDUKTIG!!!! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-02-21 20:30 | |
![]() | Och till alla "lustigkurrar" JA!!! han cyklar runt runt, för vi har INTE en träningscykel!! ;-) ... eller så är det det vi har.... | |
| Qårn | 2008-02-21 22:52 | |
![]() | Ja det är han, nu kanske han själv sporras till nån roligare aktivitet än just cykla på träningscykel som inte är så väldans kul och det är ju också bra! | |
| Miss_jk | 2008-02-22 05:53 | |
![]() | mamman: Det är ju jättebra! Det är inte alls många som tränar själva öht om de dessutom utövar en sport! | |
| ordgrävaren - Ej medlem längre | 2008-02-22 09:03 | |
![]() | Miss_jk, om du är intresserad av att bränna fett bör du satsa på styrketräning, det bränner mest, och är enkelt :) | |
| Miss_jk | 2008-02-22 09:37 | |
![]() | Hmm, jag tror inte riktigt på det... Körde styrketräning i två år när jag hade gymkort och inte vart jag särskilt mycket smalare för det, till skillnad från nu. Plus att jag aldrig skulle komma iväg till gymmet nu. Har blivit för bekväm med min crosstrainer i vardagsrummet... Kanske är det så att man bränner mer fett med styrketräning, men att man ersätter det med muskler? Jag vill bli smal och fit. Smal och vältränad. Smal med muskler. Jag tycker att jag är på god väg, så jag fortsätter så här. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-02-22 09:39 | |
![]() | miss... håller du på att gå ner i vikt?? Jag menar du verkar ju gå så mycket och motionerar ordentligt... Är det beach 2008??? | |
| Miss_jk | 2008-02-22 09:42 | |
![]() | Nää, nån beach blir det nog aldrig för min del. Spelar ingen roll hur smal jag blir för jag är inte nöjd med formerna ändå... Men vassen 2008 i alla fall! Men gått ner har jag absolut gjort! Har ingen våg, men jag skulle tippa på en kanske fem kilo eller nåt. Är inte överviktig från början, så det finns väl kanske inte så jättemycket att ta av. | |
| ordgrävaren - Ej medlem längre | 2008-02-22 09:44 | |
![]() | Miss_jk, bästa träningen är alltid den man trivs med. Styrketräning är latemansträning eftersom man kör nån halvtimme och sen slöar så mycket man kan medan kroppen återhämtar sig och fortsätter bränna. Självklart är det fint om man kan blanda träningsformer men det viktiga är ju egentligen inte vad man gör utan ATT man gör :) | |
| Miss_jk | 2008-02-22 09:46 | |
![]() | Precis! Ska väl köpa lite hantlar tänkte jag så att jag kan behålla mina handbollsarmar ett tag till! =) Tänk om man var rik och bodde i ett stort hus, då kunde man ha ett eget stort gym. Det skulle vara nåt det! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-02-22 09:49 | |
![]() | Vill ha ett eget gym... Kan nån ge mej ett till rum i vårt hus som är utrustat med en massa läckra apparater???? Det är svårt att träna när man har en sambo som envisas med att vara borta emellanåt och en hög med ungar man måste mata och lägga och så.... ;-) | |
| ordgrävaren - Ej medlem längre | 2008-02-22 09:53 | |
![]() | tips.. möblera med träningsutrustning, då rationaliserar man även automatiskt bort alla bekanta som inte är träningsnarkomaner :) utan fikande och semle-ätande kompisar är man ju i toppform på ett par veckor vetja ;) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-02-22 09:56 | |
![]() | hehe... har en cykel i vardagsrummet, men den har två små hjul på "framsidan" så den går att rulla undan när bekanta som vill fika eller äta semlor kommer på besök... Vill dock ha ett stort rum med TV och en massa grejer!!!! | |
| TomasLeonard | 2008-02-22 22:38 | |
![]() | Man behöver inspiration för att träna vidare... lyssnar på www.youtube.com/watc...re =related Jag e' helt säker på att hon sjunger om mig & min träning. | |
| Miss_jk | 2008-02-22 22:54 | |
![]() | Den enda inspirationen jag behöver får jag när jag kollar på mina lår och upptäcker att dom är ganska snygga faktiskt! Då blir man sjukt peppad att fortsätta! =) | |
| Jesper M | 2008-02-22 23:16 | |
![]() | så sant jk! brukar själv flexa lite framför spegeln när jag duschar, fett gött :D! | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-02-24 13:36 | |
![]() | En annan bra motivstion är att hitta på alla feta och otränade människor på stan, då vill man verkligen träna stenhårt. | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-02-24 13:38 | |
![]() | MissJK, går du ca 3 timmar alla dagar i veckan? | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-02-24 13:39 | |
![]() | *titta | |