Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 33 |
Mobilspel
| Pågående | 18 882 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| anneli72 - Ej medlem längre | 2008-09-19 23:08 | |
![]() | Polanski har gjort en hel del bra. | |
| angie_hell | 2008-09-19 23:08 | |
![]() | oj höll på att glömma frukost på tiffanys, jag gick runt och kallade alla darling i typ ett halvår efter jag sett den första gången. | |
| Pseudonymf | 2008-09-20 13:59 | |
![]() | Fjortishumör - Bring it on Mörkrädd - Hostel Kärlek - Chocolat Äventyr - Harry Potter Flumhumör - Dude where´s my car? Allvarlighet+absurd fascination - Allt om 2:a världskriget Lättsam humor - Evan Almighty Dubbelvikt skrattanfall - Jeff Dunham, Peanut, Achmed a.s.o | |
| Dyslekso | 2008-09-20 14:06 | |
![]() | Kan rekommendera Tropic Thunder. Egentligen bara för Robert Downey Jr.:s skull. Några rätt obetalbara scener med honom.:) | |
| Pseudonymf | 2008-09-20 14:53 | |
![]() | Dyslekso: Kan Robban verkligen göra bra film...? Känns som att han är bäst på att knarka. Men om du vet nån bra film med honom, förutom ovanstående - ge gärna förslag. Jag kanske kan ändra min syn? | |
| ANDERStG | 2008-09-20 14:54 | |
![]() | "Flumhumör - Dude where´s my car?"??? Dude where's my car är ju också fjortishumör. Flum kune vara t ex Big Lebowski. Den är btw källan till uttrycket Dude, where's your car. | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-09-20 15:44 | |
![]() | Haha J0anFerguson klassfesten de va back in the days, men sandor slash ida fast det är ju ungdomsfilm hiphip hora det med .. | |
| butterkaka | 2008-09-20 15:48 | |
![]() | Quentin Tarantinos filmer är bra | |
| Pseudonymf | 2008-09-20 16:31 | |
![]() | Butterkaka: Ja, men de kan allt vara riktigt ruggiga :) | |
| Dyslekso | 2008-09-20 20:12 | |
![]() | Pseudonymf: har inte gillat honom så mycket tidigare, men i den här rullen var han riktigt rolig. Och han gör väl vad han ska i Iron Man också. | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-09-20 20:45 | |
![]() | Nån som har sett en film som heter Love at Large?¨ www.imdb.com/title/tt0100 065/ Den är genialisk... | |
| Pseudonymf | 2008-09-20 21:58 | |
![]() | Dyslekso: Iron Man. Måste undersökas och ses på momangen. Eller ja, inom sinom tid. Alltid kul att upptäcka nya, bra filmer. Har precis sett PS! I love you. Mycket trevlig, lättillgänglig film med massor av kärlek :) | |
| Tess 08 | 2008-09-20 22:01 | |
![]() | Hurley-Burley är en mycket bra film!!! | |
| Maybach | 2008-09-20 23:01 | |
![]() | Här är en riktigt, riktigt bra film www.youtube.com/watc...Mx 6N1GEuM4 :). | |
| blast | 2008-09-20 23:26 | |
![]() | Här får ni titlarna på två kanonrullar: The green mile, och Cast away. NI BARA MÅSTE SE DEM !! Filmer med bra handling i !! | |
| blast | 2008-09-20 23:27 | |
![]() | O så klart svenska filmer som är bra: Alla Lars Molins rullar är ju för härliga...Midvinterduell, Potatishandlarn m fl | |
| Gåsösmurfen | 2008-09-20 23:32 | |
![]() | Den bästa filmen är "Apocalypse New" | |
| pepsilove - Ej medlem längre | 2008-09-21 06:32 | |
![]() | Vill man se något svenskt så finns väl inget svenskare än Astrid Lindgren! :) Bröderna Lejonhjärta, Mio min Mio, Rasmus på luffen... När man ändå är inne på kategorin "barnfilm" (vilket råkar vara denna 26-årings favoritgenre) så får jag Nostalgitripp med stort N när jag ser "The Goonies" av självaste Mr. Movie himself - Steven Spielberg! Svensk titel "Dödskallegänget". En annan film jag vill rekommendera är "A perfect world" med Kevin Costner. | |
| Bakkeliten | 2008-09-21 08:13 | |
![]() | Gudfadern 1 och 2, helt sjukt bra. Outstanding i sin genre. Sen får man bara inte missa de förlorade barnens stad och delikatessen, två skruvade franska filmer. | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2011-04-27 22:56 | |
![]() | ^^^^ För er som faktiskt bara sett ettan och tvåan ^^^^ Se aldrig TREAN. Har just gjort det. Känner mig helt tom och våldtagen. Det har skrivits hundratals megabyte forumtext som motiverar varför den här filmen aldrig borde ha spelats in, jag nöjer mig med att konstatera att man vid minst fem tillfällen helt omotiverat får lyssna på mungiga i olika former och att Garcia återkommande dyker upp med ollonfrilla à la nittiotal. Så här efteråt kan man faktiskt tycka en smula synd om Coppola, som så uppenbart inte kunnat låta bli att smutsa ned sina två tidigare mästerverk genom att slänga in sin skådespelarmässigt värdelösa dotter på den viktigaste birollen. Man kan nästan tolka det som medveten självironi. På samma sätt som Michael Corleone förstör allt det som pappa Vito byggt upp till slutet av den andra rullen, gör Sofia Coppola det samma med pappa Francis i den tredje och sista. | |