Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 79 |
Mobilspel
| Pågående | 19 808 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-07-19 23:03 | |
![]() | Fast jag har läst att den kom tidigare till Danmark, och att det dessutom var choklad i kakform som kom på 1800-talet till Sverige. Ingen drickchoklad i Skåne 1656 iaf, det är jag rätt säker på. | |
| Sharky68 | 2012-07-19 23:08 | |
![]() | Orka reta sig på nåt idag... Hmm i så fall.. att E4:an går genom stigar i storstäder. Det suger fett svinröv. | |
| blue_moon | 2012-07-19 23:10 | |
![]() | Nej det låter högst osannolikt. Man borde kanske påpeka det för Bodil Mårtensson? :) www.adlibris.com/se/...mA oduXIA_w | |
| piilu | 2012-07-19 23:11 | |
![]() | 1690 Chokladen gör sitt intåg sent i Sverige. I Åke Rålambs encyklopedi Adelig Öfning, som utkom detta år, finns ett recept på "Såcker-Brödh". Brödet kryddas och smaksätts med kanel, anis och "Sioccolade". | |
| piilu | 2012-07-19 23:12 | |
![]() | Ursäkta det ska vara citattecken kring hela stycket ... | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-07-19 23:13 | |
![]() | Ja, jag ska ta upp det när jag träffar henne Tack, piilu, ungefär det jag hade för mig. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2012-07-19 23:44 | |
![]() | Tuggummituggande kassörskor, eeeh ser ju inte så trevligt ut. Vart är Björn, saknar cr också. | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-07-19 23:59 | |
![]() | cr åkte till USA i söndags och ska vara där i tre veckor. Retar mig på att det saknas flera. Retar mig på nya nick som inte är så kul. | |
| Badddan - Ej medlem längre | 2012-07-20 00:04 | |
![]() | retar mig på dragkrokar. www.aftonbladet.se/i...51 40214.ab | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-07-20 00:06 | |
![]() | Man upphör då aldrig att förundras vilket shit som kan happens. | |
| Poussitiv - Ej medlem längre | 2012-07-20 00:07 | |
![]() | Rädd för tigermyggan. | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-07-20 00:11 | |
![]() | Räckte det inte med ockelbomyggan? Jag är livrädd för att börja se ut som prins Daniel. | |
| Tinna | 2012-07-20 00:12 | |
![]() | Retar mig på att jag saknar en person jag nog inte borde sakna. :/ | |
| Gautama | 2012-07-20 01:00 | |
![]() | Retar mig på reklamen som dyker upp när jag går in på en filmsida. Men blir väldigt full i skratt..., undrar var denna suspekta reklam leder om man klickar sig vidare. Och undrar hur många idiotmän som gör det:-)) "Förbered dig på att få träffa en ny kvinna varje dag ... Men läs först våra riktlinjer nedan: Vår sajt har mer än 500 000 medlemmar som ENBART är intresserade av kravfria förhållanden utan förbehåll. Chansen är stor att du kommer att träffa på en profil som tillhör någon du känner. Det kan vara en sekreterare från kontoret, en tjej från din högskola/skola eller din före detta flickvän. På många delar av sajten kommer du att hitta intima bilder. Regler: 1. Om du träffar på någon som du känner, offentliggör det inte. Sprid inte rykten. 2. Om du har intimkontakt med någon av våra medlemmar är det ditt eget ansvar att skydda dig. 3. Respektera andra medlemmars preferenser. Våra medlemmar är vanliga kvinnor och män. 4. Periodvis är det inte möjligt för män att registrera sig. Detta för att ha ett ungefär lika stort antal manliga som kvinnliga medlemmar. Just nu är det möjligt för MÄN att registrera sig, och det är gratis. Därför råder vi dig att registrera dig nu, medan det fortfarande är möjligt. Om du accepterar, klicka då på "Jag godkänner" knappen nedan för att gå vidare till registreringssidan. Jag godkänner! Du kommer garanterat att få ligga!" | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2012-07-20 01:17 | |
![]() | Apropå reklam och idiotmän. Ni vet den där reklamen där maken i familjen mekar med telefonen och glatt säger att det är lugnt eftersom de har fri surf i hela Europa. Jag trodde precis som karln att det var på grund av bristande geografikunskaper som frugan påpekar att de är på Mallorca. Retar mig på det. Retar mig lite på hur kvinnor kommunicerar också. | |
| Gautama | 2012-07-20 01:19 | |
![]() | Haha, har hört fler tro så rec:) alla var män:) | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2012-07-20 01:30 | |
![]() | Btw, vad är det för länk till den där sajten? | |
| Gautama | 2012-07-20 02:07 | |
![]() | Sjuk reklam;) vet inte vad det är för sajt, ville inte klicka vidare. Känner inte för att ligga:) | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2012-07-20 02:28 | |
![]() | Fast jag gillar inte villkor 2. Man borde få ett storpack kådisar serverade på silverfat närhelst man behöver det. Orka tänka på det, liksom. | |
| Gautama | 2012-07-20 02:33 | |
![]() | Haha, å trean känns lite konstig också..., vanliga kvinnor och män?? Men det känns betryggande med den sista meningen, garanti på att få ligga liksom:-) | |