Spelrum
Giraffen | 21 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 27 |
Inloggade | 51 |
Mobilspel
Pågående | 20 307 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
numsan | 2011-05-01 21:04 | |
![]() | Retar mig på att jag fortfarande inte har deklarerat, inte gjort färdigt det jobb jag skulle ha gjort idag och inte lagat mat. Och att jag sitter här och skriver om det istället för att ta tag i det. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-01 21:08 | |
![]() | Hahaha, det är söndag numsan. Slödag. Jag sov som en stock på bussen och vaknade med stel nacke och en känsla av att jag stört alla med mina snarkningar. :P Retar mig på att jag är stel i nacken, bara för att respektera tråden. | |
lewarcher | 2011-05-01 21:13 | |
![]() | Retar mig på att jag ska gå på födelsedagsfest och egentligen inte har så stor lust. | |
numsan | 2011-05-01 21:18 | |
![]() | LadySol - jag får alltid för mig att jag ska hinna så himla mycket på söndagar men sen tar jag liksom inte tag i det förrän på kvällen när jag verkligen måste. Typiskt Anna-beteende. Det retar jag mig på. ;) | |
girlpowah - Ej medlem längre | 2011-05-01 21:59 | |
![]() | retar mig på att jag mår illa! Ätit alldels för mycket godis. och jag som skulle va hälsosam ..typ cykla,ut o röra på mig åh här tog det tvärnit totalt. :( | |
ANDERStG | 2011-05-01 22:06 | |
![]() | Barn tråd | |
numsan | 2011-05-01 22:11 | |
![]() | Haha, you and me both Anders. | |
ANDERStG | 2011-05-01 22:12 | |
![]() | Retar mig på att den lysande parodin på "Hur vacker"-genren inte fick vara kvar. Behöver vi fler såna trådar? | |
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-05-01 23:59 | |
![]() | Jag vet inte om jag fantiserar, men den här sidan låser sig titt som tätt. Det verkar som att det är IKANO reklamen som ställer till det för mig. Så fort gristrynet uppenbarar sig, måste jag aktivitetshantera :( Orkar inte plocka upp macen. Retar mig på det. | |
numsan | 2011-05-02 00:06 | |
![]() | Retar mig på att ett ex till mig är med i en skittöntig reklam. Vem hade kunnat tro att han skulle sjunka så lågt.. | |
Gautama | 2011-05-02 00:09 | |
![]() | Nu måste du ju säga vad för reklam numsan:) hur ska det annars gå för oss nyfikna själar:) | |
numsan | 2011-05-02 00:23 | |
![]() | Hahaha, jag minns inte ens själv vad den var för. Såg den innan idag. Men ska försöka komma ihåg det när jag ser den igen. Retar mig på att jag retar mig på "sell outs". Det gör lite ont i själen på mig på något vis. Han borde ju verkligen kunna leva på sitt konstnärliga utövande. Men nej, då gör man reklam. Fast det borde ju vara ok liksom. Det borde inte vara något jag retar mig på. Hmm. retar mig på att jag är för trött för att föra ett vettigt resonemang. | |
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-05-02 00:25 | |
![]() | Bara han inte är mannen med den skrynkliga pannan i "Den röda färgen kommer från rödbetor" reklamen, eller fåret Frank så är det ju ok tycker jag. AHA... man kunde uppdatera Firefox så försvann mina problem med att sidan låser sig. Viiilken plattnacke jag är ibland :/ | |
numsan | 2011-05-02 00:33 | |
![]() | Näe, han är varken rödbetemannen eller fåret Frank faktiskt. Tack och lov. | |
Tinna | 2011-05-02 00:38 | |
![]() | Jag vet vilken reklam det var. :P | |
Tinna | 2011-05-02 00:41 | |
![]() | Retar mig på att jag fortfarande inte kommit i säng.. Men nu blir det sängen iaf! | |
numsan | 2011-05-02 00:42 | |
![]() | Vad är det med dig och LadySol och fantastiskt bra minne egentligen? Retar mig på att ni minns grejer för bra för er eget bästa ibland. ;) | |
lewarcher | 2011-05-02 00:46 | |
![]() | Retar mig på att jag retade mig på att jag skulle gå på födelsedagskalas. Det var riktigt jävla trevligt. :=) | |
lewarcher | 2011-05-02 03:18 | |
![]() | Att alla sover när jag vaknar till...:P | |
Liltif_Nomad | 2011-05-02 06:12 | |
![]() | KLÅNK sa det när jag dammsög. undrade vad det var om det var ngt viktigt. så jag slet ut ally ur dammsugarpåsen för att hitta en pennkork... scuk.. har massa kortar till den typen av pennor för de flesta tog slut fort... men jag hade inte klarat ovissheten... Sedan så tappade jag en gryta pp kattvattenskålen en sån fin specialdesignad en med en katt på... Stabil var den med... SUCK o grr. | |