Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 903 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
LadySol - Ej medlem längre | 2012-02-07 21:46 | |
![]() | Yoga - var det till det här jobbet? I så fall gick det ju bra ändå, trots fadäsen med att ha glömt sitt eget namn. ;) | |
yogamama - Ej medlem längre | 2012-02-07 21:46 | |
![]() | Bröllop, vad roligt! Folk i min ålder gifter sig alldeles för sällan tycker jag.. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-02-07 21:47 | |
![]() | Ah, jag hade inte fångat upp att han redan var gift. Utgick från att det var sambo som gällde. Påverkad av det jag själv är van vid att ha omkring mig antar jag. :P Jag vet en fantastisk sömmerska. ;) | |
yogamama - Ej medlem längre | 2012-02-07 21:48 | |
![]() | Solen, nä det var alltså inte jag som sökte jobb, utan ett brev från nån som sökte jobb hos oss. Jag har för mig att det utmynnade i nån slags beskrivning om att hon tyckte om att grilla.. Hon blev inte kallad till intervju ;) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-02-07 21:50 | |
![]() | Hahahaha. Stackars Maria. Hoppas hon lärde sig av det och inte sitter hemma idag och pyser över av bitterhet för att ingen förstår hennes förträfflighet nog att kalla henne till en intervju. :P | |
Lillstölla | 2012-02-07 21:51 | |
![]() | Lady: Brorsan och Sophia har snart varit gifta i 2 år :) Var väl trötta på att leva i synd. Jo, mamma har redan erbjudit sig att sy en klänning till mig, men vet inte. Hon sydde ju den jag hade på brorsans bröllop, men jag tyckte det var stressande och jobbigt. Skulle helst bara hitta en of the rack så att säga så slippa bry mig med färg, material, mått osv, been there, done that! | |
yogamama - Ej medlem längre | 2012-02-07 21:53 | |
![]() | Kan inte nån av er gifta er och bjuda in en festsvältfödd mama, jag har ett stort behov av att klä upp mig till tänderna och partaja :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-02-07 21:53 | |
![]() | Ah, jag förstår. :) Jag är så spänd inför att se min klänning. Har aldrig längtat efter att se en klänning tidigare. Kul känsla. :D | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-07 21:54 | |
![]() | Förlåt, jag fastnar i en annan tråd hela tiden. :P | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-02-07 21:55 | |
![]() | Gifta sig? Jag? Haha! Den blir troligen aldrig av, Yoga. Du får sikta in dig på Stölla för det.... :) | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-07 21:55 | |
![]() | Lady>> Förhoppningsvis blir den klar i helgen! =) | |
yogamama - Ej medlem längre | 2012-02-07 21:55 | |
![]() | men jonisk, sluta att hänga i hettråden, alla vet ju redan att du är en "femma" ;) | |
Lillstölla | 2012-02-07 21:58 | |
![]() | Lady: Jag? Gifta mig? Jag som är så singel som man kan bli utan karl i sikte, jo tjena! Men kan göra en deal med dig Yoga, om du hittar en fin kille till mig som friar så ska du vara den första som blir bjuden ;) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-02-07 21:58 | |
![]() | Kan det vara den om pensionsåldern? Jag snabbläste lite i den tidigare. :) | |
Lillstölla | 2012-02-07 21:59 | |
![]() | Lady: Förstår såklart att du är nyfiken på den och ser fram mot att få klänningen! Menar inte att frånta dig den glädjen, bara inte min grej, inte en gång till. | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-07 21:59 | |
![]() | Ja, precis den :) | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-07 21:59 | |
![]() | yoga>> ehum ;) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-02-07 22:00 | |
![]() | Jonisk är inte en femma. Hon spränger skalan! Yoga, du får helt enkelt gifta dig själv och ha en hejdundrande fest. :D Stölla, du blir gift före mig i alla fall, singel som du är. :) Jonisk, åhhhh, vad kul!! Jag har hittat det perfekta smycket till också. Min kusin ska använda hängsmycket som bas och sedan fixa örhängen och armband till. :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-02-07 22:01 | |
![]() | Jag tänkte ge mig in i diskussionen där, men kände att jag hellre umgås med er här istället. | |
yogamama - Ej medlem längre | 2012-02-07 22:02 | |
![]() | Jag ska hålla ögonen öppna Lillstölla, hittar jag någon passande så hojtar jag till. Men då får du inte hålla på att hitta på ursäkter för att slippa gifta dig :) | |