Spelrum
Giraffen | 16 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 15 |
Inloggade | 32 |
Mobilspel
Pågående | 20 463 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Gautama | 2011-05-02 09:38 | |
![]() | Retar mig på att jag tappade bort tiden som jag hade hos frissan. Gick upp i ottan och åkte ner till stan bara för att få veta att jag kom en dag för tidigt! Vad trött jag blir på mig själv ibland. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-02 09:40 | |
![]() | Retar mig på att jag har ont i händerna. Så går det när man glömmer handskenorna när man åker bort. Jag är en korkskalle. :/ | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-02 09:46 | |
![]() | Numsan - Haha, oftast minns jag saker för bra för andras bästa. ;) | |
ArgsintEva | 2011-05-02 10:04 | |
![]() | Lägger inte ner energi på småsaker....typ sköt dig själv skit i andra...varför ens bry sig om andras defekter...eller ens egna som man ändå inte kan göra nåt åt .....var och en tar väl sitt eget ansvar om man nu är vuxen... Givetvis så skiter jag inte andra ...ser jag nån som behöver hjälp...typ en gammal tant ramlar omkull utanför mitt hus....klart jag hjälper henne... Däremot andras förehavande.....brister fel och annat skit....lägger jag inte min energi på...behöver den energin själv ... | |
Björn K-hamn | 2011-05-02 11:19 | |
![]() | Morötter, shit pommes frites vad jag kommer reta mig på morötter. Förra gången jag hade uppehåll i mitt snusande använde jag tuggummi och stora mängder kaffe för att utstå vardagen. Jag har inte haft ett tuggummi i munnen sedan jag åter började snusa igen för 10 år sedan. Minnet av käkar som är trötta av maniskt tuggande och den läskiga kemiska bismaken som dominerar när de första 10 sekundernas sötma klingat av, fyller mig med avsmak. Morötter är gott, jag har i förväg ett ganska sunt förhållande till morötter, men jag är beredd att fullkomligt trasha detta förhållande för all framtid. Jag kommer att frossa i mig morötter tills blasten börjar växa ut ur röven på mig, brun utan sol, my ass. Shit pommes frites vad jag kommer reta mig på morötter. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-02 11:28 | |
![]() | Björn - jag retar mig absolut inte på dina inlägg. De är fantastiska! Sluta inte med dem, snälla. :) Retar mig på att jag har en massa småsaker jag tycker är viktigare att göra än att lägga mig och vila en stund. | |
Gautama | 2011-05-02 13:05 | |
![]() | Retar mig på att jag är så nervös så jag har ont i magen och mår illa. | |
Tinna | 2011-05-02 13:36 | |
![]() | Retar mig på hungerkänslor när man inte har någe ätbart hemma.. | |
Laserswärd | 2011-05-02 14:13 | |
![]() | Att inte fler företag/arbetsplatser vågar sig på "toyota-modellen"; 6h arbetsdag med bibehållen lön. | |
Laserswärd | 2011-05-02 16:52 | |
![]() | När folk säger/skriver: "Det är bara att ta seden dit man kommer" eller "Det är bara att ta sig i kragen" | |
850710 | 2011-05-02 17:13 | |
![]() | Retar mig på... Min egen tankspriddhet! | |
silverbjälke - Ej medlem längre | 2011-05-02 17:16 | |
![]() | att det av någon jävla anledning alltid är trassel på förlängningskablar. spelar ingen roll om man köper en ny eller rullar ihop den perfekt, när man ska använda den är det trassel. hur fan går det till? | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2011-05-02 17:20 | |
![]() | Fast det gäller alla sladdar, silver. Ipodsladdar, nätverkskablar, allt. Hatar sladdar med en passion. | |
850710 | 2011-05-02 17:23 | |
![]() | Silverbjälke, ett ord, kabelvinda :) varför skriver jag ett mail på minst 3 A4 sidor som länkar till en bilaga, och missar att bifoga filen?, doh! | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-02 17:27 | |
![]() | Jag retar mig på att jag inte orkar laga mat. Har massor att välja mellan men lusten är frånvarande. Pizza kanske? | |
nystan1 | 2011-05-02 17:30 | |
![]() | Retar mig på att folk använder ord som "hurra" i samband med någons död. Hela den här öga för öga-mentaliteten är rent förjävlig tycker jag! | |
Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-02 18:23 | |
![]() | Retar mig på att jag börjat bli sugen på betafesten ändå. | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2011-05-02 19:01 | |
![]() | Retar mig på slöa knivar. Som om man inte redan blev gråtfärdig nog av att hacka lök. | |
numsan | 2011-05-02 19:04 | |
![]() | Retar mig på mer än lovligt korkade människor som skriver mer än lovligt korkade grejer. www.kissies.se/usama...di n-ar-dod | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2011-05-02 19:06 | |
![]() | Åhhhharghhhfgfjg numsan, länka inte sånt. Jag dör av frustration. Slöa knivar låter plötsligt superfrestande. | |