Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 193 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Matthias M | 2013-06-23 22:06 | |
![]() | Tack pink!! :) nej jag förstår inte det heller faktiskt men så är det å det kan jag inte göra nått åt. Jo fast det är ju inte så lätt att anmäla folk man inte ens vet vilka dom är :/ men visst dom som mobbade mig under skoltiden kunde jag ha anmält men dom helt okända är det ju svårare att sätta dit :/ | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-06-23 22:11 | |
![]() | Om folk häver ur sig sådant till okända människor på gatan har dom problem med sig själva. Sätt dig över det, tänk att det är dom som lider av sin osäkerhet och stäng öronen. Skitsvårt, såklart, men normalfuntade vuxna beter sig inte så. Och som redan sagts, snacka av dig med folk här; var bara försiktig med att fastna här. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-06-23 22:14 | |
![]() | Matthias M, nulltj sa det som behövde sägas....... Ha det bäst! | |
| Bitte - Administratör | 2013-06-23 22:29 | |
![]() | Retar mig på silade mygg och svalda elefanter och en dag som blev upp & ner Bitte | |
| Matthias M | 2013-06-23 22:33 | |
![]() | Jo nulltj nått problem måste dom ju ha för jag tycker inte heller att det är normalt även fast jag är van. Jo jag försöker att inte lyssna men ibland blir det helt enkelt för mycket. Ja det kan jag göra för det lättar lite. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-06-24 00:11 | |
![]() | min seghet att inte sätta fart med det jag ska göra | |
| jaapmeister - Ej medlem längre | 2013-06-24 08:49 | |
![]() | ''Katarina Wennstam är kriminaljournalisten på SVT som sadlade om till att bli författare på heltid. Maria Schottenius har träffat författaren.'' Från mitt perspektiv är katarina = maria, men jag har sent omsider förstått att de tillhör olika läger i dammen. Fascinerande och retsamt. | |
| Bim1964 | 2013-06-24 09:56 | |
![]() | En pösmunk och lite till motvalskärring till granne som har synpunkter på allt. Vi är flera grannar som ville ha upp fartgupp i vårt område. Just för att vi upplevde att det körde alldeles för fort i vårt bostadsområde. När han sa -Det är alldeles för dyrt med gupp. Kontrade jag med -Jaha det ska jag komma ihåg när något av dina barn eller din hund (som har en tendens att smita) blir överkörda. Gupp kom upp omedelbart hela 10 stycken :) Retar mig att behöva säga så, fast samtidigt är vi som ville ha guppen glada. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-06-24 11:18 | |
![]() | Sitter och kammar döda knott och sårskorpor från hårbotten. Samma med katterna. Fast vi har inga fästingar än så länge :) | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-06-24 11:31 | |
![]() | Är det något som stör mig mer än "het-tråden", så är det när folk går in och ger personen ovanför ettor. Varför inte bara låta bli att bedöma om man ändå bara vill ge pissiga omdömen? ONÖDIGT Hur tänker ni där? Ärlighet vara längst? | |
| SkySpy_ | 2013-06-24 11:48 | |
![]() | Fast man kan ju vända på det. Varför gå in i tråden om man inte är beredd att få en etta. Fast å andra sidan, vad är meningen med att ge någon en etta egentligen, mer än att röra om i grytan. starta en tråd med betyget tre till fem. Fast blir nog inte lika spännande då. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-06-24 11:53 | |
![]() | Varför studerar man hettråden om man tycker illa om den? Från begynnelsen stod 1 för att man var av samma kön eller homo, eller att man helt enkelt tyckte att personen ifråga inte var het. Därför kan man rösta 1 och man röstar för att någon annan ska rösta på en själv sen. Jag kan nog tycka att någorlunda ärlighet varar längst. Tycker det ser sämre ut med falska överbetyg och vänskapsfemmor. Men det kanske känns bra att gå omkring och tro att man är vrålsnygg, fast man är lika sexig som en överkokt potatis. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-06-24 12:05 | |
![]() | Pink ribbon, jag har haft mina anledningar till att gå in och titta. Mer än så tänker jag inte säga. Jag tycker det är fascinerande att studera andra individers beteende också! Tycker mig se rätt mycket elakheter här på forumet, vilket uppriktigt sagt gör mig ledsen. Visst, vi är ju vuxna människor och ger man sig in i en tråd som går ut på att bli bedömd, så får man ju ta det omdömet man får. | |
| apbur | 2013-06-24 15:15 | |
![]() | Alltså, blocket. Jag får hjärnblödning. Ska det vara så förbannat svårt att författa ihop en endaste jävla mening i rubriken utan att peta in ett eller flera grammatiska fel? Föraktet är totalt. Kan inte hejda det. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-06-24 15:29 | |
![]() | Vet dom som sätter vänskapsbetyg vad de ens står för i het-tråden? Hur het är personen över? 1. inte alls. (tex jag e hetero/homo) 2. nej. not my cup of tee. men du är ok. 3. mjo. vem vet. kan finnas mer att upptäcka. 4. du är het. 5. do me! | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-06-24 15:30 | |
![]() | Många sätter nog en 5:a utan att fatta vad det innebär. :P | |
| dinodog | 2013-06-24 16:04 | |
![]() | Feta korviga fingrar. Trycker ofta fel på skärmen och hamnar fel. Skriver fel och får börja om. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-06-24 16:52 | |
![]() | Saknar crooked rain...och några till. | |
| Rultatultan | 2013-06-24 17:42 | |
![]() | Men börja åska nångång då!! Tryckande-klibbig-fuktigh ets-trasa över hela kroppen tär på krafterna. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-06-24 18:43 | |
![]() | Att diska. Jag vill ju laga min köttfärssås nu på en gång... | |