Spelrum
Giraffen | 11 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 3 |
Inloggade | 14 |
Mobilspel
Pågående | 19 050 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
trashone - Ej medlem längre | 2008-07-13 22:15 | |
![]() | Jag fick ju inte säga något snusk :( | |
_Robban_ - Ej medlem längre | 2008-07-13 22:18 | |
![]() | Nähäpp, söthjärtan och nojiga cybertrollare. Även om det smärtar i trucka hjärtat måste jag säga gott nattstånd nu! Sköt om er nu för fasen! :-) Rob *hjärta* Jättetrevlig | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-07-13 22:19 | |
![]() | God natt | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-07-13 22:22 | |
![]() | Pussiluss på Robbelobbe!!! | |
Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-07-13 22:22 | |
![]() | puss på alla som inte låter sig luras av maskinerikombinationen.. | |
_Robban_ - Ej medlem längre | 2008-07-13 22:22 | |
![]() | Synd att du är gift *asg* | |
_Robban_ - Ej medlem längre | 2008-07-13 22:23 | |
![]() | Det var till mamman, om nu någon skulle undra. *he he he* | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-13 22:24 | |
![]() | jag säger oxå puss till _Robban_, fast jag oxå är gift... Eller menade du Jättetrevlig, Robban?? | |
_Robban_ - Ej medlem längre | 2008-07-13 22:25 | |
![]() | Pyss pårä Benny! | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-07-13 22:36 | |
![]() | Blir lite generad, men vill ändå påpeka att jag inte är gift. Dock sambo sen en miljon år tillbaka... ungefär.... eller om det var 14-15 år... | |
myran_64 - Ej medlem längre | 2008-07-13 22:37 | |
![]() | Min bild Benny?? Den kunde jag ju inte ha kvar! Både Robban och en hel del andra fastnade ju bara med tungan under mellanslagstangenten så fort dom såg den =) så för att sjukvården ska ha tid att ta hand om allvarliga fall så tog jag ju bort den. Ska försöka hitta något mindre iögonfallande snart! Eller så skiter jag i det också. Nog med skitsnack =) | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-07-13 22:39 | |
![]() | God morgon myran! Dags att vakna nu??? När Robban ska gå och tugga/suga kudde och allt... Själv ska jag försöka få någon reda i hallen, Vi renoverar hallen, det är jobbigt. Jag är less nu, men måste tydligen slutföra det jag börjat med (jag RÅKADE riva en vägg i hallen....) | |
_Robban_ - Ej medlem längre | 2008-07-13 22:40 | |
![]() | En sak till bara innan jag loggar ut för idag: Jag har bestämt mig för att sluta tramsa på detta forum. Jag har tröttnat helt enkelt. Så i fortsättningen kommer jag bara att vistas här sporadiskt, eller kanske inte alls, vi får se. Tramset är iallafall slut för min del. Och så skulle vilja be om ursäkt till dom jag någon gång varit taskig mot. Jag menade egentligen aldrig något illa. Herregud, vi känner ju inte ens varandra "på riktigt". Okej, med detta hoppas att vi kan lägga alla "hard feelings" åt sidan och gå vidare med våra liv. En riktigt skön fortsättning på sommaren önskar jag er alla! /The Rob | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-07-13 22:41 | |
![]() | Någon får sårade känslor och då måste man dra? | |
Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-07-13 22:41 | |
![]() | bild är viktigt, visar vem man är... | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-07-13 22:42 | |
![]() | Oj oj oj,,,vad har man i tråden att göra och vara otrevlig. Det finns två personer här som inte har det minsta hyfs. Vad är det för trevligt att vara elak och syssla med personliga påhopp. Inte särskilt moget. Men, men, det är väl dom som ser till att tråden stängs. Och jag håller med bennyboll.......... under min värdighet faktiskt! | |
Amadeuz - Ej medlem längre | 2008-07-13 22:43 | |
![]() | vad gör jätteotrevlig här? han är väl inget fjantig? | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-07-13 22:44 | |
![]() | Känner lite som Robban och är inte här lika ofta som tidigare. En av alla anledningar är att det blivit mer tjafs och beskyllningar fram och tillbaka samt en massa trams som bara är patetsikt i stället för roligt... Har många gånger haft funderingar på att skita i forumet.... Puss Robban och ta vara på dig! | |
Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-07-13 22:45 | |
![]() | ska vi prata om tibets situation gentemot kina, vita? eller lite lättare ämne? Svenska landslagets spelsystem, 4-4-2 eller 4-1-3-2? Kanske vi ska snacka om att det har samlats lite damm bakom mina böcker i hyllan? Skicka en öl till mig så blir jag glad. | |
_Candid - Ej medlem längre | 2008-07-13 22:46 | |
![]() | Nää, först mamma och nu du Robban :/ Varför försvinner ni glada, lättsamma forumskrivare en efter en. Har knappt varit vid datorn idag och när jag nu kommer hit verkar den annars så glada stämningen vara i botten? Finns något jag kan göra? | |