Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 819 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-16 22:43 | |
![]() | Var lugn Ts kommer la snart och de skojiga upptas. Själv skall jag leta upp ngt annat att göra. | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-16 22:43 | |
![]() | Ett irritationsmoment som jag har är alla de här "vill du bli..?" programmen? Tror samtliga yrkesgrupper snart är klara. Vill du bli stjärna/sångare/dansare/m iljonär/porrstjärna/snick are tatattaatatata | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-16 22:47 | |
![]() | linn: ?? såna program har jag inte sett ett enda däremot var det läskigt med den här kvinnan som ville väga 450kg Jag ville inte att min son skulle se det (när de visade reklamen) hur ska man förklara det liksom? | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-16 22:48 | |
![]() | jag känner till : vem vill bli miljonär, men det är inte det du menar | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-16 22:48 | |
![]() | Ja, det är väldigt sorgligt - men ändå kan jag inte låta bli att titta med skräckblandad fascination. | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-16 22:49 | |
![]() | Ryssbrud, jo exakt sådana program menar jag. Skulle vara mer intressant att se "vem vill inte bli miljonär" och höra motivationerna | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-16 22:50 | |
![]() | "Ts kommer la snart och de skojiga upptas"? Trashone, ursäkta mig men jag måste fråga vad du menar med det. Är jag känd för att inte kunna balansera mellan ironi och allvar? Jag har inte svarat Ryssbrud ännu för att jag är upptagen på Msn och inte vill slarva ihop ett svar till någon som tycks behöva att man genuint bryr sig. Var god förklara dig. | |
uisge beatha - Ej medlem längre | 2008-10-16 22:53 | |
![]() | Jag blir irriterad på att jag varje gång jag målar mina naglar, alltid..och utan undantag förstör dem och får börja om. Just när jag målat sista nageln drar jag naglarna i kylskåpsdörren, eller genom håret. Har jag nu någonsin lyckats undvika det - så ser jag till att komma på att jag måste öppna en konservburk, ta upp ett gem från väskan eller så får jag klåda som måste åtgärdas :( Om inte det är ett stort problem, så säg. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-16 22:54 | |
![]() | Gör som undertecknad: Bit ner naglarna så har du ett problem ur världen. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-16 22:54 | |
![]() | sylvia: hon menar inget illa kram på er | |
uisge beatha - Ej medlem längre | 2008-10-16 22:58 | |
![]() | hehe..jag har gjort det förr, men lyckats lägga ner det och få fina välvårdade naglar. För fåfäng nuförtiden för att börja om! Det vore bara så himla mycket mindre irriterande om man uppfann nagellack som torkar på millisekunden! Ska det vara så jävla SVÅRT VA? | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-16 22:58 | |
![]() | beatha; det var därför jag slutade med nagellack | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-16 23:00 | |
![]() | Kram på dig med, Ryssbrud, och åt helvete med Msn... Jag vet inte vad jag kan säga mer än att jag har känt som du och känner med dig. Försök att fokusera på det som är möjligt att förändra - inte på det du står maktlös inför. (Är själv kass på det, men tror att det är tricket.) Och var inte rädd för att prata med människor du litar på. Ingen dömer dig för att du är svag, mer än möjligen du själv. :) | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-16 23:01 | |
![]() | Sylvia: Du skojar va? | |
uisge beatha - Ej medlem längre | 2008-10-16 23:02 | |
![]() | :) I refuse! Mitt lilla uns av kvinnlighet måste skapas i min i tillvaron. Allt kan inte bestå av portionssnus, rökig whisky och gammal gubbrock! | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-16 23:02 | |
![]() | sylvia: ?msn? javisst är det så, jag pratade med min pappa han är ju hur bra som helst | |
uisge beatha - Ej medlem längre | 2008-10-16 23:07 | |
![]() | Förutom att jag inte kan skriva begripligt (eftersom jag målat naglarna) så har jag dessutom dålig timing! Här kommer jag in och snackar nagellack mitt i en seriös diskussion. Fy på sig! | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-16 23:08 | |
![]() | Du livar opp Beatha! | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-16 23:21 | |
![]() | Lyssna på pappa, Ryssbrud. Åk och hälsa på med lillpojken. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-17 09:17 | |
![]() | lill o lill han är 8. Visst borde jag det. ska kolla vad det kostar | |