Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 867 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LadyZara | 2008-09-15 13:22 | |
![]() | God morgon! Snart dags att gå till jobbet. | |
| Tess 08 | 2008-09-15 17:14 | |
![]() | Hejsan alla! Mamsen arbetar hårt för tillfället (ett ypperligt tillfälle att tycka synd om mig och imponeras av mig) och har dessutom blitt lite sjuk... Huvudvärk så in i h-vete samt andra sjukdomstecken... VILL INTE HAAAAA!!!! Det var ett tag sen jag var här och ändå har jag bara fått ETT endaste litet mejl (Tack Rem!!!) och är nu en aningens besviken... med tanke på alla mejlinlägg... *fiskar INTE aaaaalls* Nu dags att fara på gymping med dottern! *tjingeling* | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-15 17:32 | |
![]() | Kan man fiska efter majl här ;)) isf. gör inte jag det heller :D | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-15 17:33 | |
![]() | och majl......mejl!!!! | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-15 17:34 | |
![]() | Jag tror inte det går att få privata mail här, Vita. För annars bör man väl nån gång råkat fått ett??? Åtminstone ett som blivit felskickat eller nåt... ??? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-15 17:37 | |
![]() | Precis, men det slog mig just nu- är inte kaparn brevbärare?? han har säkert snott våra? ;p | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-15 17:39 | |
![]() | En annan sak slog mig precis, det är VÅRA inkommande mail som blivit felskickade! Nånstans här på Beta sitter det nån sniken jäkel som roffar åt sig all drypande post som egentligen är menat till oss! *undrar just vem den skyldige kan va* | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-15 17:41 | |
![]() | Herregud det här måste vi gå till botten med. Inte konstigt att lådan gapar tom :( *sätter på mig robbans briller* | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-15 17:42 | |
![]() | Bra Vita... bara du inte sätter dig på Robbans brillor. Är han inte beredd kan han få liiiite ont i näsan då.... :) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-15 17:46 | |
![]() | *S* och en sak till för nu har jag varit duktig som inte skrev i blåtungetråden, för tänk om dom vaccinerar våran bjöne!!! Hemska tanke ;)) men jäklar vad jag fick hålla i mig själv fast det var en annan som inte lyckades riktigt, säger inga namn men det börjar på L och slutar på k....;p Fast å andra sidan kanske man hade fått ett mejl....*kramar lime* | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-15 17:50 | |
![]() | Men allvarligt funderar jag på att fixa en ny tråd om det faktum att vi idag skulle ha fika på jobbet och två av mina manliga kollegor skulle gå och handla nåt gott till. De frågade vad jag ville ha och jag sa en krämbulle. Då sa de att jag var en mes och sen gick de och köpte en krämbulle med strössel..... och jag som menade en krämbulle med strösocker! Vore inte det rätt viktigt för alla här på Beta att känna till???? Sen kan man gärna få skicka mig lyckönskningar inför nästa fika i min privata mail... | |
| Cajsa-Stina | 2008-09-15 18:02 | |
![]() | Vita och Lime: posten har kommit!!! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-15 18:04 | |
![]() | *rusar till lådan* | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-15 18:09 | |
![]() | Åh!!! *rena rama julafton* | |
| Cajsa-Stina | 2008-09-15 18:13 | |
![]() | För mig skulle det vara julafton om jag bara fick till kontakten mellan min mobil och datorn. Det funkar inte och jag blir kinkig märker jag. Säg gärna nåt uppmuntrande. *suck* | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-15 18:16 | |
![]() | Oj C-S.. visste inte ens att man kunde göra sånt?!! | |
| Cajsa-Stina | 2008-09-15 18:21 | |
![]() | Jodå, jag har köpt en ny mobil och bilderna jag tar med mobilkameran kan jag föra över till datorn....men inte ännu...det jä*ra programmet krånglar.. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-15 18:28 | |
![]() | Lilla C-S-du vet att jag uppskattar dig och därför har du fått post och jag vet att du fixar mobilen galant *kramar* | |
| Cajsa-Stina | 2008-09-15 18:29 | |
![]() | ÅH, då rusar väl jag till lådan omgående... | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-15 18:39 | |
![]() | Men så tekniska ni är damer! När sånt därnt händer mig får jag ringa ett ilsamtal till min privata datasupport! | |