Spelrum
Giraffen | 4 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 19 823 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-18 22:31 | |
![]() | patboone; jag kan skriva visst, men jag vill inte ta skiten i kommentarerna. Jag menar ju mer personlig, desto mer sårbar | |
DennisPlz | 2008-10-18 22:31 | |
![]() | Förhållandens vara är inte svaret. Det är frågan. | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-18 22:32 | |
![]() | Men om vi gjorde det skulle vi säkert vara snälla i alla fall. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-18 22:32 | |
![]() | ja me jag är såhär psykotiskt lagd och läser in en jävla massa men sure jag kan skriva, men VAD och för vem? vi får se tack för det. Jag har tänkt på det jajaja | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-18 22:34 | |
![]() | sylvia btw: jag har inte varit tillsammans med nån sen exet för 2 år sen så nej jag är mer kräsen än man kan tro visst fanns det en som jag gillar, men vi var inte tillsammans alltså nej det har inte varit så många kanske bara några tillfälliga så det där du sa om felaktig bild? applicera inte den på mig men visst min son sa igår: du har inget tålamod mamma! | |
ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-10-18 22:34 | |
![]() | Märkligt att det är alla de elaka och känslokalla permobil-mobbande monstren är de som bryr sig om sina medmänniskor, fast det stör mig inte, det känns ganska väntat. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-18 22:34 | |
![]() | Ryssbrud: Blogga inte, please. Skriv för dig själv och om det blir något bra så börja tänk på publicering då. Jag tror dikter skulle passa dig. Låna en massa böcker på biblioteket och få lite inspiration. Jag kan rekommendera Kristina Lugn, hon är ett lättsmält geni. | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-18 22:36 | |
![]() | ordis??? jag skyller på min kvällströtthet, men jag förstod ingenting av det d skrev. Det irriterar mig. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-18 22:38 | |
![]() | Ryssbrud: Jag kanske förhastade mig, och delvis pratade jag nog till mig själv. Men du har trots allt återkommit till att du "inte vill vara ensam", och jag tror att den sortens ensamhet du pratar om är djupare än att en relation kan lösa den. | |
patboone | 2008-10-18 22:39 | |
![]() | Håller helt med Sylvia...poesi verkar vara det som passar dig bäst... | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-18 22:43 | |
![]() | tss som om jag inte skulle kunna skriva långa meningar. Och inspiration? nej? Jag har väl eget material jag gillar inte kristina Lugn ni vet inget om mig | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-18 22:44 | |
![]() | .. men tack för att ni menar väl jag har lite hybris men det är endast för överlevnad | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-18 22:44 | |
![]() | .. men tack för att ni menar väl jag har lite hybris men det är endast för överlevnad | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-10-18 22:45 | |
![]() | Nej, men du skriver ju redan i sådan form och det är underbart: tss som om jag inte skulle kunna skriva långa meningar. Och inspiration? nej? Jag har väl eget material jag gillar inte kristina Lugn ni vet inget om mig :) kör hårt! | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-18 22:45 | |
![]() | dessutom: ingen jävel vill vara ensam det vet ni också Jag har vart ensam så länge jag vill mest ha nån som fattar nån att äta min mat med och prata mitt prat och sova min sömn en som ligger brevid och luktar gott det är fan inte för mycket begärt | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-18 22:47 | |
![]() | Tck tack tack för att ni ser hur bra jag är fina varma människor :) | |
klobba2 - Ej medlem längre | 2008-10-18 22:49 | |
![]() | Att det lider sån fruktansvärd nyhetstorka i detta land att expertbloggarna schulmanX2 syns överallt. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-18 22:55 | |
![]() | jag har inga problem att vara ensam men jag vill gärna dela mitt liv med någon det är det det handlar om min sorg är för slöserin i att kasta bort allt jag har att ge på ingenting alls jag vet hur bra jag är när jag är i team | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-18 22:55 | |
![]() | Ryssbrud: Du har rätt i att vi inte vet något om dig egentligen; så är det för oss alla här. Ett forum är inte the place to be om man vill känna sig fullkomligt "sedd". Men vi gör vårt bästa att se dig utifrån det lilla vi vet. Så bli inte avig mot oss när vi försöker vara snälla. Och: Vi vill alla ha någon intill oss. Men ibland tar man till den drömmen istället för att jobba med saker hos sig själv; saker som kan lägga krokben för oss när vi väl har den där personen intill oss. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:00 | |
![]() | mhm? ja kanske men det här med överdriven psykologi alltså mja jag är en människa med sexuella behov oxå och närhet o det man kan inte säga att allt är mitt fel? man kan säkert hitta en massa FÖRKLARINGAR hos terapeuten men vad hjälper det i det långa loppet om man vet hur det är är det bara att gå vidare ju ju mer jag pratar om detta desto mer vet jag hur bra jag är det är därför jag behöver andra för att spegla mig | |