Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 819 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:33 | |
![]() | Skicka ett mail om det och skriv under med hata-smink-klubben. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:34 | |
![]() | Ordis: Nu kör vi en match. Jag har druckit vin så passa på. | |
DennisPlz | 2008-10-18 23:38 | |
![]() | Psykoterapi är ett annat uttryck för - utan pengar är du lycklig. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:49 | |
![]() | just det! | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:52 | |
![]() | Fnys | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:53 | |
![]() | ja vi håller inte med vi håller ju helst i pengarna | |
carlmartin - Ej medlem längre | 2008-10-19 13:02 | |
![]() | hej! ser att den här gamla kära tråden har utvecklat sig. känner mig lite skavd av ord´s tidigare kommentarer om plyschposerande... när jag märker att det ligger riktigt allvar bakom någons inlägg angående sitt mentala tillstånd blir jag väldigt försiktig med att komma med de generella kommentarer som jag har möjlighet till genom min begränsade insikt i personens upplevda situation. har dessutom tänkt en del på det sätt som jag meddelar mig på- det föreligger helt klart en provokation från min sida i mitt skrivande iden här tråden (det var både meningen och ganska omedvetet- blandat med ärliga meningar och insikter jag tycker att jag förvärvat genom levt liv). jag tycker att jag har mottagit ganska hård respons på vissa av mina inlägg (kul!) - säkert på grund af ovan nämnda bruk av provokation, men kanske också för att det ofta uppfattas som överlägset och påklistrat att vara positiv...? men hur som haver... hoppas uppriktigt att alla har det bra och är så glada som situationen tillåter. | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-19 13:08 | |
![]() | kallar du mig påklistrad och överlägsen karl? Vet hut! | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-19 13:13 | |
![]() | Men det är det ju? | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-19 13:13 | |
![]() | Ironi, trash Och ibland kan det vara det, ibland inte. | |
carlmartin - Ej medlem längre | 2008-10-19 13:23 | |
![]() | linn- jag skrev att det ofta uppfattas så. men jag står vid att du är en överlägsen karl! (överlägsen då som reell egenskap och inte bara som snedvriden självbild) | |
carlmartin - Ej medlem längre | 2008-10-19 13:26 | |
![]() | thrash- menar du att det att vara positiv inställd till något per definition är påklistrat och överlägset (överlägsen som i snedvriden självbild)? | |
ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-10-19 14:04 | |
![]() | carlmartin, det kan nog vara klokt att inte komma med för mycket kommentarer när det gäller någons uppriktiga känslor, men engagemanget från "monstren" var ändå något vackert i mina ögon. Huruvida någon blir hjälpt eller stjälpt av den uppmuntran de får i ett forum kan säkert diskuteras, däremot tror jag inte att det kan vara särskilt skadligt att faktiskt se människor räcka ut en hand. Jag blev själv glad av spektaklet, så tveklöst hade det en positiv effekt på minst en person. För att återvända till tråden sämne så stör jag mig på att somna med ovisshet, att vakna med den är inte så skoj det heller. | |
Ourkid | 2008-10-19 14:20 | |
![]() | Jag stör mig på folk som knäpper upp säkerhetsbältet innan skylten slocknar på flyget. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-19 15:46 | |
![]() | hujeda mig alltihopa visar på att ni har hjärtan när det verkligen gäller själv anser jag mig stå utanför men nånstan har jag ju ett finger med i spelet | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-19 15:47 | |
![]() | hehe jag skrattar lite åt era högtravande formuleringar i försök att verka viktiga saker kan sägas med så mycket mindre ord | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-19 15:49 | |
![]() | så mycket färre* ;) carlmartin: Ja, dock är det inte alltid negativt. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-19 15:52 | |
![]() | trash; ja eller helt enkelt 'mindre' ord, as in "inte så högtravande" ;) you know sometimes words have two meanings det var ett medvetet ordval för att ni skulle tänka lite mer intuitivt | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-19 15:54 | |
![]() | Jag la av me tänkandet när jag blev tonåring. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-19 15:55 | |
![]() | ålrajt smart kanske därför du överlevt | |