Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 19 740 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Baxz | 2008-06-26 17:47 | |
![]() | haha! lätt | |
| Bockstav - Ej medlem längre | 2008-06-26 17:49 | |
![]() | Men till er i mjukisbyxor; minns att 75% stannar i brallan. | |
| Teppy | 2008-06-26 17:50 | |
![]() | Ska jag vara ärlig så finns det ingen familj i Italien som jag känner som fiser öppet inom familjen, så det så. Vad jag gör här? Jag bor här och arbetar för min lön precis som vilken annan människa i Sverige som helst. Problem med det? | |
| Bockstav - Ej medlem längre | 2008-06-26 17:53 | |
![]() | Fiser du vid matbordet hos en italiensk familj återfinner du morgonen efter ett hästhuvud i din säng. Det har jag sett på video. | |
| MissT | 2008-06-26 17:56 | |
![]() | Jag tror inte det är nån skillnad alls mellan länderna. Ingen har väl varit i alla familjer i sverige, italien, iran eller japan? Klart det varierar överallt. Vissa fiser inför sin familj, andra gör det inte. Bara att acceptera. Jag tycker dock det är sorgiligt att det antyds att kvinnan ska bete sig på ett visst sätt för att behaga sin man. Det är underkastelse och det skulle jag aldrig finna mig i. | |
| Teppy | 2008-06-26 17:57 | |
![]() | alltså, när jag va 6år, drack jag väldigt mycket cola vid matbordet..på en släktmiddag dessutom. då rapade jag, jag kan lova er, att efter det har jag inte rapat något alls inför någon! Jag fick ruskigt mycket skäll för att jag inte visade respekt inför andra människor. | |
| Bockstav - Ej medlem längre | 2008-06-26 17:58 | |
![]() | Man blir aldrig för gammal för att möka offentligt. Det är lika skoj varje gång. | |
| Teppy | 2008-06-26 18:00 | |
![]() | så kan man också se det MissT, du har ju rätt där i vissa saker. Dock tror jag att det ÄR vanligare här i nordländerna.. att vara mer frispråkig och leva mer fritt. | |
| Bockstav - Ej medlem längre | 2008-06-26 18:07 | |
![]() | Frispråkig brakare=Skitsnack bakom ryggen. | |
| MissT | 2008-06-26 18:10 | |
![]() | Jag har precis spytt med öppen dörr och min karl stod utanför. Bör jag halshuggas nu???? | |
| Teppy | 2008-06-26 18:11 | |
![]() | nej, för jag vet orsaken. | |
| Bockstav - Ej medlem längre | 2008-06-26 18:12 | |
![]() | Nej, men hästen. *Måste langa huvudet i en fisares säng i natt* | |
| MissT | 2008-06-26 18:18 | |
![]() | Haha jasså det finns ursäkter för sånt beteende ;) | |
| MissT | 2008-06-26 18:18 | |
![]() | Stackars häst.... | |
| Teppy | 2008-06-26 18:24 | |
![]() | Nej, det finns inte ursäkter. Men ja, din orsak är väldigt giltig. :) knappast du själv som gör att du spydde :p | |
| Felixy | 2008-06-26 18:29 | |
![]() | så folk kan inte RÅKA lägga av en fis eller rap då? jag jobbar på ett äldreboende när dom gamla råkar fisa/rapa hela tiden, inte skäller jag ut dom för det (även om dom hade gjort det med flit) dom är för fan mänskliga? Sen verkar det som om du Teppy känner hela Italien och pratar för dom alla? Ska hälsa från Roberto en kompis som läst vad du skriver att han har hört skapligt många mer brakare i Italien än i Sverige och han dömmer oss inte för det. Så jag håller med en föregående talare, är det fruktansvärt fel på svenska tjejer så packa din lilla gucci väska och åk till Italien? Annars finn dig i att svenska tjejer har skinn på näsan och inte tänker underkasta sig karlar som du verkar vilja! | |
| Teppy | 2008-06-26 18:44 | |
![]() | Jag underkastar mig inte alls karlar alls. tvärtom :) Jag har också skinn på näsan gumman! Dock behöver man inte fisa och rapa offentligt...det är det de hela handlar om. | |
| emmasilen | 2008-06-26 18:46 | |
![]() | skriv det ungefär 10 gånger till så kanske alla har fattat... | |
| Felixy | 2008-06-26 18:46 | |
![]() | "gumman" ;) ett ord tjejer använder ofta när dom känner sig pressade. Jag tycker det är äckligt när helt främmande människor håller på och pussar varandra på kinderna hela tiden,typiskt italien. Men trackar inte ner på deras kultur och livsstil för det. Det är nog du som borde lära dig mer om respekt innan du uttalar dig igen. | |
| beritlind78 | 2008-06-26 18:47 | |
![]() | Har inte orkat läsa igenom hela dena otroligt fjantiga tråd. Det där med rapande och fisande tänker jag inte ens kommentera. Jag är mer nyfiken på vad Teppy menar med att ta hand om sin man bra. Exakt vad innebär det? Skaffar man inte sig en man som är vuxen nog att ta hand om sig själv eller? | |