Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 819 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Dyslekso | 2008-09-25 15:29 | |
![]() | Någon som har klagat på revirutvidgare än? Alltså folk som ständigt flyttar sina armar eller ben så man har den där lite obehagliga kroppskontakten med en okänd person på bio, flygplan eller kollektiva färdmedel. Irriterande. Respektera den imaginära gränslinjen. | |
Snurt | 2008-09-25 15:29 | |
![]() | Jag kan reta mig på följande, men jag blir inte uppretad. -Sladdar. -Obekväma bastusäten. -Motljus -Skor utan fläkt. -Uppkörd lössnö -När det blåser för lite för vindsurfing men för mycket för vattenskidor -Reklam -Eksem -Blöta fläcken -Golvdrag. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-25 15:30 | |
![]() | Nja, min roll är vikt åt Gunilla Nyroos. ;) | |
strataeast - Ej medlem längre | 2008-09-25 15:31 | |
![]() | Haha. En gång gjorde jag faktiskt ett sånt där kändislikhetstest på nätet och programmet sa att jag var lik Daniel Day-Lewis. Så passande. | |
Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-09-25 15:33 | |
![]() | Folk som använder en satans massa komman när dom skriver. Exempel: Jag blir så trött,,, Jag sliter mitt hår och gråter blod i princip varje gång jag ser det. | |
strataeast - Ej medlem längre | 2008-09-25 15:34 | |
![]() | Utöver snålhet stör jag mig lite på välbeställda människor som ändå vänder på varenda slant. Jag har en kompis som är sån. Han tjänar svinmycket men unnar aldrig sig själv nåt. Det är inte så svårt att lista ut att det kan ha lite att göra med en viss avundsjuka (eller kanske snarare frustration över att jag inte är lika välbeställd), men ändå. Pengar är till för att spenderas (och hjälpa de fattiga i Afrika). | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-25 15:34 | |
![]() | Jag återhämtade mig aldrig efter att ha gjort det där testet. Jag blev mest lik en man. (Jag som alltid betraktat mig själv som feminin.) Rude awakenings... | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-25 15:37 | |
![]() | Strataeast: Snålhet är en störning som inte är kopplad till inkomst. Den snålaste jag känner är också den rikaste. Ja, eller: Är du trött!!?!!? | |
Suds McDuff | 2008-09-25 15:40 | |
![]() | Aldrig tänkt på att dom kan vara rika just för att dom är snåla haha?:) | |
Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-09-25 15:40 | |
![]() | Jag säger en spark på vardera smalbenet får varje extra komma, frågetecken eller utropstecken. Undantag ges för ett extra utropstecken eller frågetecken om det klart och tydligt är befogat och endast används mycket sällan. | |
strataeast - Ej medlem längre | 2008-09-25 15:40 | |
![]() | Nej, jag vet att snålhet inte är kopplad till inkomst. Vad jag menade var att utöver folk som är snåla mot andra irriterar jag mig på folk som inte unnar sig själva nåt. Eller, jag förstår mig inte på dem. | |
Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-09-25 15:40 | |
![]() | *för | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-25 15:44 | |
![]() | Vet du, dem har jag inga problem med. Då är de ju konsekventa asketer (paniskt rädda att förlora det de äger och har.) Nä, jag menar den sortens skithögar som brassar på som fan åt sig själva, men försöker smita från varje småutgift i vardagen. Som har mage att konsekvent låta sig bjudas av folk som inte äns tjänar ens hälften. Fy fan. | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-09-25 15:45 | |
![]() | Sånt kallas smarthet. Utövar sådant ofta, i smyg ;) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-25 15:46 | |
![]() | Fast, visst, förstår vad du menar. Men det tror jag snarare handlar om att man stör sig på folk med en opassionerad läggning. Folk som aldrig bärs iväg utan at tänka på konsekvenserna - i det här fallet mindre pengar på kontot. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-25 15:47 | |
![]() | *ens | |
strataeast - Ej medlem längre | 2008-09-25 15:50 | |
![]() | Jo, det är klart att såna är mycket värre men ändå. När man sitter på en restaurang och ska beställa så kollar personen direkt på det billigaste alternativet utan att ens tänka på vad det är för mat hon eller han beställer, fastän de har råd. Men som sagt, snarare oförståelse än genuin irritation. | |
Suds McDuff | 2008-09-25 15:50 | |
![]() | Jag kan faktiskt irritera mig lite på folk som måste rätta sina inlägg för att de stavat fel eller missat ett ord. Vi förstår vad ni menar, och tycker inte ni är dumma i huvet:) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-25 15:51 | |
![]() | Ha ha! Ja, det är lite fånigt. :) | |
Minta | 2008-09-25 15:51 | |
![]() | Väldigt fördomsfulla och inskränkta människor. Snålhet är trist, särskilt i kombination med ovilja att ens bidra med sin del. | |