Spelrum
Giraffen | 15 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 38 |
Mobilspel
Pågående | 19 694 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-06 20:00 | |
![]() | Undrar precis hur Jack Nicholson skulle ragga???? Dessutom är här andra kvinnor som verkar svimma bara för att wiggen nu la in en bild på sig. :-) | |
wiggen83 | 2008-12-06 20:01 | |
![]() | Haha, det behövs inte, jag är snabblagrad.. ;) | |
Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-12-06 20:01 | |
![]() | Budalv: Ja, raggningsrepliker och snack går ju klart bort. Det blir ju bara ngn slags manlig motsvarighet till det typiskt tjejiga spelet. Jag går igång på att vara öppen och 'mentalt blotta' mig. Att visa att man är attraherad av ngn utan en massa trams. Det betyder ju inte att det inte kan ingå ett bra samtal, snarare tvärtom. kafountine: Tackar. Måste dock erkänna att jag nog inte helt förstår vad det är du menar, som du säger att jag gör. För övrigt var det till Sylvia jag menade att det var lika bra så. | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-06 20:03 | |
![]() | Wiggen, du är både paxad och lagrad. Då behöver du inte ragga alls längre! | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-06 20:04 | |
![]() | Rena rama röran här. Vet inte längre vem som har sagt vad. Vet knappt vad jag vet själv längre. | |
wiggen83 | 2008-12-06 20:06 | |
![]() | Apan Bollo; Träff mitt i prick! Onödigt snack är ju helt kasst! Klart att man ska vara öppen mot sitt "offer", sen om det leder till nåt djupare så är ju det en stor bonus..! Men jag skulle nog aldrig kunna gå fram till nån och fråga om hon knulla.. | |
Pottränad - Ej medlem längre | 2008-12-06 20:06 | |
![]() | Jack behöver bara lyfta lite sardoniskt på sitt ena ögonbryn och le det där djävulsyngelsleendet. Sedan är det done deal. | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-12-06 20:07 | |
![]() | offer? låter ju hemskt... :P | |
wiggen83 | 2008-12-06 20:08 | |
![]() | kafountine; Jag förstår dig, vi är ofta off topic.. men diskutionen är iaf mycket intressant.. =) | |
wiggen83 | 2008-12-06 20:09 | |
![]() | Ellebellebii: det var lite meningen oxå med tanken på hur diskutionerna vart tidigare.. | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-12-06 20:10 | |
![]() | "Jack behöver bara lyfta lite sardoniskt på sitt ena ögonbryn och le det där djävulsyngelsleendet." Hehe. Varför framstår det som mer subtilt än att berätta vad man har pluggat (utbildning alltså)? Apan Bollo: Nej, det ena utesluter ju inte det andra :) Om man är rolig/intressant på riktigt behöver man ju inte förställa sig och sluta upp med det. | |
Pottränad - Ej medlem längre | 2008-12-06 20:12 | |
![]() | Subtilt och subtilt. Jack osar ju, han behöver inte berätta om sin utbildning. Han behöver överhuvudtaget inte säga något alls :) | |
Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-12-06 20:14 | |
![]() | Wiggen: Nä, knullfrågan ställer man väl inte direkt. De gånger jag frågar om hon vill hänga med eller om vi ska hångla så har vi kommit en bit på vägen redan (oftast i alla fall). Jag är lite ute efter känslan man hade när man var 14 och allting var nytt och spännande och man var nervös ungefär hela tiden. Jag vill göra saker jag inte riktigt vågar, vara nervös och utsätta mig för risker. Dom flesta är så jävla tråkiga dock, för fast i sitt vanliga mönster. Nu får jag det kanske att låta som världens enklaste grej att vara öppen och 14 igen men det är det så klart inte. | |
DennisPlz | 2008-12-06 20:15 | |
![]() | Fler skamliga förslag åt folket, eller ännu hellre: skamlösa. | |
formulaW - Ej medlem längre | 2008-12-06 20:16 | |
![]() | 14... då va ju sex OLAGLIGT.... kommer vi in på barnsex nu oxo? ... herrejösses... när hade ni eran sexdebut? en del har det i förskolan... | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-12-06 20:17 | |
![]() | Oftast är det så högljutt när man är ute, så det enda som händer är att man, med lite otur, får ett fejs upptryckt i nyllet och ngn som försöker köra in tungan i munnen på en... ja jisses vad man blir sugen då alltså :O | |
formulaW - Ej medlem längre | 2008-12-06 20:17 | |
![]() | leka doktor nån? | |
Imaginos2010 - Ej medlem längre | 2008-12-06 20:19 | |
![]() | Elle: Slicka öra körde jag med förr - med blandat resultat. ;-) | |
wiggen83 | 2008-12-06 20:20 | |
![]() | Apan Bollo: Återigen så är du mitt i prick..! Det bästa jag vet är att skapa nya kontakter, känna en brinnande längtan efter tex den första kyssen.. Hålla handen inför vänner.. Känna som jag gjorde när jag var liten.. pirret och lyckan när det går som jag vill... =) (handlar inte om sex) Med andra ord, äkta romantik! Samtidigt som ett one night stand funkar med, men för mig funkar det inte att bara dra hem nån, det ska finnas nån form av connection..! | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-06 20:25 | |
![]() | Budalv: Nu hänger jag inte alls med längre. Du ville ju inte snacka. Varför då fråga om utbildning. Jack Nicholson skulle inte få göra något försök hos mig alls. Nej, tack. Tänker bara på Jokern i Batman. Fy. Men jag börjar nu förstår vad jag själv är ute efter. När ApanBollo tar upp det där med fjortisfrågan. Jag tror jag saknar att vara kär. Den där underbara känslan att det pricklar i magen hela tiden. Att någon är kär i mig tillbaka och man bara längtar efter varandra. Oavsett hur mycket knu.... det blir. Hångel är för övrigt underskattat. Mer hångel åt folket. Dennis: Är du sugen på skamliga förslag så kan jag vidarbefodra mina till dig. Du får göra med dem vad du vill. :-) | |