Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 313 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -Rob- - Ej medlem längre | 2008-12-23 23:22 | |
![]() | Sov gott lilla mommes! | |
| -Rob- - Ej medlem längre | 2008-12-23 23:23 | |
![]() | Vad fan, Kafou, funkar datorn i sovrummet? | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-12-23 23:23 | |
![]() | natti natti, mommes! | |
| Stormvind_66 - Ej medlem längre | 2008-12-23 23:24 | |
![]() | Förlåt, det var kanske för svår referens med tanke å tidevarvet. www.youtube.com/watc...re =related | |
| Docka Dum - Ej medlem längre | 2008-12-23 23:25 | |
![]() | Dags att sätta igång med den årliga läsningen av homeros för att gjuta lite krigarkraft i själen inför vårträningen och ha några snitsiga oneliners på hexameter att dra på gymmet. | |
| Docka Dum - Ej medlem längre | 2008-12-23 23:25 | |
![]() | god jul folket. | |
| -Rob- - Ej medlem längre | 2008-12-23 23:25 | |
![]() | Ha ha, stolle! :-) | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-23 23:26 | |
![]() | jajamensan, Rob, det gör den, kom nu! | |
| -Rob- - Ej medlem längre | 2008-12-23 23:26 | |
![]() | Okej. :-) Gud vad fin du är, åååååhh! | |
| Aurora Aurum | 2008-12-23 23:27 | |
![]() | självklart är otrohet inte okej, att svika och ljuga är aldrig okej men att ha andra på sidan om, om man ingått ett avtal typ poly så är de ju dessa personers ensak att ha andra på sidan om men då är man inte heller otrogen en sak jag fick lära mig av terapeuten när mitt ex var otrogen är att man tröstar sig ofta med sin penis, mao med att stoppa den där den inte ska vara vi kvinnor pratar oftast hellre, ältar och ältar men om nu folk är otrogna här, om nu le-lou säger att hon fått veta det av någon som varit det så är det säkert så men att ALLA på betapet skulle bete sig på det sättet har jag lite svårt att tro, men med all säkerhet uppstår tycke när man spelar med andra okända som man applicerar sina egna känslor på och tror att den andra är så mysig som man vill att h*n ska vara men kärlek över internet utan bild och irl vänskap är lika virtuell som tomten | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-23 23:28 | |
![]() | Kafountine, du reagerade starkt på ämnet (utan att man riktigt fattade på vad) och kändes naiv i resonemanget ibland. Det i kombination fick mig att undra vad det var du reagerade på. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-23 23:30 | |
![]() | Naiv? Förklara. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-23 23:32 | |
![]() | Kolla mitt 22:12-inlägg. | |
| Aurora Aurum | 2008-12-23 23:35 | |
![]() | kaparen; 2008-12-23 23:18 Om man nu inte får vad man behöver hemma så måste man ju skaffa det borta.... Det är den kommentaren de flesta snuskgubbar kör med på nätet, att de inte får vad de vill ha hemma och därför måste leta efter det någon annan stans. Har du snackat med tanten där hemma? Frågat henne vad hon vill? Hon kanske inte heller får de hon vill ha och letar efter det någon annan stans så att du får sitta och vaxa delfinen. De flesta som är otrogna vill äta kakan o ha den kvar. Mitt ex körde med min fru förstår mig inte, och alla (kvinnor) tyckte sååååå synd om honom, och han fick aldrig något oh nej den stackarn, bara minst en gång om dagen. Nej fy fan för otrohet, stå för vad du gör istället. | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-12-23 23:39 | |
![]() | Ja, aurora, det är också den kommentaren jag mötts av från gifta kvinnor som raggat på mej... F Ö ligger denna tråd under snack och graden av seriositet är tämligen obestämbar.... | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-23 23:45 | |
![]() | Hittar inte det du menar, Sylvia. Jag reagerar inte starkare på den här tråden än jag har gjort på andra. Exempelvis, "Vad tycker du om tyskar?", "Vad tycker du om muslimer?" osv. Det jag tycker är att det finns folk som tycker en massa saker om andra människor. Och det har jag något emot. Ingen har med det att göra vad en annan gör eller inte. Om det handlar om att brodera kuddar, lyssna på dansband eller hitta någon man älskar mera på en internetsajt än den man lever ihop med. Jag tycker att moraltantvarningen är mycket stor här ibland. Jag har bloggat ett antal år på två olika sajter. Jag har fått stötande kommentarer, trevliga och snalla mail, påhoppningar och annat under den tiden. Det är klart att internet är ett nytt forum för folk att ragga, flörta, träffa någon ny osv. Men är det något vi ska förfära oss över? Jag vad du tycker är rätt. Jag gör vad jag tycker är rätt. Sedan lägger jag mig inte i andras privata bekymmer. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-23 23:47 | |
![]() | "Gör du vad du tycker är rätt", ska det heta. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-23 23:51 | |
![]() | Och nu ska jag sova. | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-12-23 23:55 | |
![]() | Sov gott kafoun o alla andra | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-23 23:58 | |
![]() | Ok. Men folks åsikter spetsas ju till lite i ett forum också. Det ligger liksom i diskussionens natur att folk intar motsatta positioner. Tror inte folk är lika "fördömande" med folk de känner och vars livssituation de har inblick i. Sen är det inte svårt att se vad som får folk att förakta otrohet: Rädsla för att själv bli utsatt för den finns väl hos oss alla? | |