Spelrum
Giraffen62
Krokodilen2
Elefanten2
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
27
Inloggade93
Mobilspel
Pågående19 445

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Venatici2010-08-23 17:51
Antal inlägg: 1318

Tror folk låter olika mycket olika gånger. Kan ju tvärtom vara så att många inte vågar leva ut utan tänker på att man inte "får låta".
Men tyvärr är det nog så att många låter extra för att boosta killens ego ;)

Gautama2010-08-23 17:51
Antal inlägg: 6854

Screamers är såna som sett på porrfilmer och tror man ska låta på ett speciellt sätt. Så jävla tillgjort.

caughtbock2010-08-23 17:54
Antal inlägg: 7699

Har hört folk som stönat på engelska. Seriöst, lägg ner. :P

Venatici2010-08-23 17:54

Jag hoppas killar märker när tjejer låtsas...
(Håller med Gautama)

Venatici2010-08-23 17:54

Stönar på Engelska! Ha haha!:D

caughtbock2010-08-23 17:59
Antal inlägg: 7699

Då har man verkligen sett för mycket porr. ;P

Venatici2010-08-23 18:02

Jag tror absolut det finns dem som låter mer för att det är befriande och skönt, men det finns nog fler som gör det för att det "förväntas" tack vare porren.
Och ska det stönas, ska det stönas på Tyska. Så det så.

KLuBBeR - Ej medlem längre2010-08-23 18:03
Antal inlägg: 5771

Ja, genau.

Larvbrud - Ej medlem längre2010-08-23 18:04
Antal inlägg: 4050

Venatici: Trodde tråden främst handlade om störande sex på natten så där missförstod jag dig nog. På dagen är det en smula bättre, speciellt som man kan dölja sina sexljud med musik.

Öronproppar... Tycker inte folk ska behöva ta på sig eller sina barn öronproppar bara för att några vågar ta för sig av varandra.

På vilket sätt vågar de ta för sig av varandra mer än folk som har lågmält sex? Man lär inte få höra om ens grannar tar för sig av strypsex.

ramsay - Ej medlem längre2010-08-23 18:05
Antal inlägg: 9204

herre gud. den som inte låter som jag den ser för mkt porr...:/

Venatici2010-08-23 18:23

Larvbrud: Alla tycker olika, så klart. Men att gnälla över att folk är glada och har det mysigt är inget jag lägger tid på eller störs av iaf... Som sagt, bråk, skällsord och smällande i dörrar kan jag dock ta väldigt illa upp av. Men det har mycket med egen erfarenhet att göra, kanske.

Tysta sexare kan visst ta för sig, inte sagt de inte gör det. Folk har har ju sex på olika vis.

Samliv2010-08-24 00:52
Antal inlägg: 102

Bodde på ett ställe där man märkligt nog inte hörde dem särskilt väl.
Det som hördes var först deras musik (alltid samma svenska klassiker) i repeat och svaga stönande i bakgrunden.

Tyckte alltid att musiken var betydligt mer störande än musiken.

Jag sa rakt ut(=skyller på asperger): Hördes att ni hade trevligt i morse ! innan jag gick in till mig och de rodnade, som de rodnade... =)

Lillstölla2010-08-24 01:35
Antal inlägg: 23831

Klart man får klaga, har jag gjort. Bodde granne med en knarkarbrud som var såå jävla högljudd och sa till hyresvärden.

Har även bett grannar att åtminstone flytta ut sängen från väggen så jag slipper vakna av deras aktiviteter, efter det var det som att bo granne med ett stumt par. Hörde aldrig ett ljud därifrån igen.

Tycker folk borde begripa att det hörs om de är så jävla högljudda, är respektlöst. Och sex är ju skamlig och skämmas borde de banne mig göra!!

Har även rätt förbannad mitt i natten vrålat åt en granne att " du kan väl i alla fall bita i en kudde för helvete" blev knäpptyst efter det. Och jag o killen kunde inte sluta garva.

Är rätt skoj att få andra att skämmas, hehe. Evil Anna!!

flunga2010-08-24 02:42
Antal inlägg: 16

jag vaknade precis av att min granne snarkade... jag bor under ett gammalt par och sover är vad dem gör högst

Kirgizistan2010-08-24 04:39
Antal inlägg: 1188

Att stimulera en tjej 4-5 gånger på 5-6 timmar är t.o.m bra för en "bra" kille, så vilken normalbegåvad tjej lämnar en kille som fått en att komma 8 gånger?

Ergo: Det var ett skådespel, eller så är hon dum i huvudet och då vill jag veta var du bor.

_sweetlime_ - Ej medlem längre2010-08-24 18:03
Antal inlägg: 174

Och jag blir stressad av att höra min grannes säng som knarrar, varje gång idioten vänder sig. I barnets sovrum låter det lika jävligt, de verkar ha delat upp en dubbelsäng. När ungen (en mullig tonåring) hoppas upp mitt i natten för att gå på toa gnisslar det och dunsar i golvet. Det känns som om min integritet störs här, som om jag inte får vara i fred i mitt liv. Försöker sova... och så knarr, knarr, knarr. Duns! Knarr, knarr. Ungen somnar vid halv elva, så det börjar tidigt. Har påtalat problemet, inget händer, de skiter i det. Vad göra?!

_sweetlime_ - Ej medlem längre2010-08-24 18:04
Antal inlägg: 174

(När jag sitter i mitt arbetsrum hör jag eländet vid halvelva, sen när jag ska sova fortsätter det i nästa rum. Suck.)

Larvbrud - Ej medlem längre2010-08-24 18:06
Antal inlägg: 4050

Det normala är väl att utnyttja tiden man har med krogragg liter mer effektivt än man kanske gör med en partner.

MayBley2010-08-24 18:14
Antal inlägg: 76

skriv en lapp till henne att lugna sig

numsan2011-03-10 22:52
Antal inlägg: 6327

Alltså. Man KAN faktiskt ha sjukt bra sex även första gången man ligger med någon. 8 gånger kanske är att ta i vem man än är med och hur många gånger man än legat, men det där är ju olika för olika människor..
Jag kan snarare känna att jag aldrig hade pallat ligga med någon så många gånger och så länge om det INTE hade varit på fyllan.. Dessutom finns ju som sagt möjligheten att de legat tidigare även om de inte nödvändigtvis är ett par i den bemärkelsen.

Oavsett så verkar han ha skills! Hon måste ju tyckt att det varit sjukt bra (oavsett om hon fejkade eller inte) för att få för sig att hålla på så länge och inte bara dra hem efter de första två gångerna?

Jag tycker att du ska glädja dig åt din grannes goda sexliv om det inte händer allt för ofta.. Skulle det hända mer frekvent tycker jag att en kärleksfull lapp i trapphuset är bästa förslaget.. Gärna en om hur imponerad du är över hans prestationsförmåga, kanske med lite frågor om tips och trix? =)

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?