Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 572 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-09-29 17:49 | |
![]() | Här finns det mera toksnålerier att läsa om: betapet.se/forum/thr...am p;page=0 | |
| miljonären - Ej medlem längre | 2009-09-29 19:22 | |
![]() | sov öbver hos en väns föräldrar på 90talet i danmark på morgonen bjöd de på frukost med ägg, mackor och te men tepåsen skulle vi minsann dela på :O | |
| miljonären - Ej medlem längre | 2009-09-29 19:24 | |
![]() | ..vad jag minns fanns det fler tepåsar | |
| ritvi | 2009-09-29 19:31 | |
![]() | En studiekompis skulle bjuda på middag och när vi var och handlade undrade hon om vi skulle köpa 2 flaskor eller dela på en..LÄTTÖL! Jag tyckte vi skulle köpa 2 :) | |
| eeistan | 2009-09-29 19:55 | |
![]() | Som smålänning säger jag: Go for it! | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-09-29 19:56 | |
![]() | Det finns människor som försöker gömma en plastpåse under en annan i kassan på matvarubutiken, för att slippa betala två. Har t.o.m sett en man som plockat på sig flera påsar och viftat lite med dem och sagt "två påsar också", när det uppenbarligen snarare var fyra. (Känns helt befogat, särskilt om inköpen på bandet inkluderar oxfilé, paté och tre burkar Ben&Jerrys.) | |
| LiiiLooo | 2009-09-30 11:04 | |
![]() | Min gamla gymnasiekompis hade klippt sig i en ny hipp kort frisyr och frågade ifall jag ville åka med till det lokala köpcentret för att köpa vax. när jag kommer ut i bilen frågar hon om jag har en tjuga i bensin. när jag förklarar att jag inte ens tog med plånboken ut för att jag inte hade tänkt att köpa något så sa hon att då kunde vi inte åka. jag frågade om hon inte hade bensin på bilen men det hade hon. den var fulltankad igår. haha | |
| jaap_conrad - Ej medlem längre | 2009-09-30 11:22 | |
![]() | Jag var för plakat för att komma ihåg att betala för en trerättersmiddag i London förra helgen. Mina vänner betalade åt mig. Jag undrar om de tycker jag är snål? | |
| miljonären - Ej medlem längre | 2009-09-30 11:39 | |
![]() | ja herregud, dumsnål så dumt | |
| willysson | 2009-10-01 01:12 | |
![]() | Höjden av snålhet är nog att ligga med en prostituerad och fråga om man kan få ta med sig satsen hem igen.... | |
| Kewla | 2009-10-07 23:06 | |
![]() | Det värsta jag hört har min pojkvän berättat för mig. Hans lillasyster är född 27 december 9 år efter min pojkvän. På hennes ettårsdag slog hans föräldrar in hennes julklappar så fick hon samma presenter en gång till när hon fyllde år! Dom tycker att dom var smarta och att hon inte märkte något. Jag tycker det är snålt med tanke på att hans pappa är VD för ett stort företag och hans mamma är uppfinnare på Ericsson. | |
| mrperfect | 2009-10-07 23:22 | |
![]() | Det allra snålaste är at skattemyndigheterna vill ha mer än halva lönen från folks inkomster, inkluderat arbetsgivaravgifter etc. Och sossarna vill HÖJA skatten...? | |
| micro113 | 2009-10-08 00:22 | |
![]() | mrperfect Tror inte man får diskutera politik -- annars vet jag något jag tycker är ännu snålare. | |
| cokki | 2009-10-08 01:38 | |
![]() | *Kewla* Helt otroligt att sånt förekommer. Stackars unge hoppas inte dom gjorde så alla andra julaftnar - födelsedag | |
| TompaChiefen | 2009-10-08 01:51 | |
![]() | Jag hade en kompis som ringde till min bror en gång -Tjenavagördu? *klick* *Ringer upp* -Tja, bröts de? -Nä , det är för dyrt att ringa säger mina föräldrar... Det tycker jag är snålt.. hahaha | |
| Dollywooood - Ej medlem längre | 2009-10-08 05:31 | |
![]() | kolla in "alan harper" i 2 & a ½ men , varenda avsnitt , nästan i allafall, så är han höjdlöst snål. ingen jag känner men :P kom på bara att tänka på honom när jag såg tråden | |
| Annieannie | 2009-10-08 06:05 | |
![]() | En inte så nära bekant till mig frågade en dag om jag kanske skulle vilja följa med henne till en hundutställning, jag har inte själv hund men ville gärna se hur det skulle gå för henne, så jag följde med som sällskap. En vecka senare får jag en räkning! Hon ville att jag skulle betala 750 kr för bensinkostnader samt slitage på bilen!!!!!! Då hade vi åkt ca 60 mil totalt i en bil som inte drar mer än ca 0,7 liter milen. Har hört av andra sen att hon numera tar 18 kr/mil för den som vill samåka med henne.... Och jag var bara med som sällskap för hon ville inte åka själv! | |
| sanlin | 2009-10-08 08:45 | |
![]() | Kewla: Det var nog det absolut snålaste jag nånsin hört!! Så gör man inte även om hon "bara" var ett år då.Jösses!Hoppas verkligen hon inte fick uppleva det nån mer gång.Och som du skrev så borde de ju ha råd med både presenter o julklappar. | |
| sanlin | 2009-10-08 08:47 | |
![]() | Annieannie: Din historia var visst lika snål som Kewlas som jag skrev om här uppe.....Jag är mållös! Har själv inga exempel att skriv om dock som tur är. :) | |
| Ovetrampolin | 2009-10-08 09:47 | |
![]() | Perversion är vad detta är! | |