Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 027 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2010-07-01 22:53 | |
![]() | Peter: Har hår på bröstet och gillar synthpop. Känner sig fortfarande som 27 och önskar han kunde hänga med ut till fem på natten. Jobbar som bilförsäljare och är kollegornas clown. Har inga barn men en särbo som han gärna öppnar en flaska vin med på fredagskvällen. Peter hatar öl. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-07-01 22:54 | |
![]() | moi_magnus gillar rollspel och drömmer om att närvara vid ett lajv. Han känner sig annorlunda och längtar efter att möta likasinnade. Han har en specialbegåvning som han känner sig trygg med, men världen i allmänhet kan ibland te sig svårbegriplig och skrämmande. | |
| sjutusan | 2010-07-01 22:55 | |
![]() | Vill alla väl, har aldrig ens småplågat en fluga. Duktig i skolan på dom teoretiska ämnena, har det lite värre i dom praktiska. Har ingen bästa bästa vän men högvis med kompisar. Uppväxt i en vacker villa med mor och far, inga syskon. Pappa spelar saxofon, mamma musciserar inte, möjligtvis trallar när hon hänger tvätt. Han gillar pannkaka och läser Sci Fi. | |
| sjutusan | 2010-07-01 22:55 | |
![]() | Magnus alltså... | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-01 22:56 | |
![]() | kaou är en tyskfödd gymnasielärarinna. två barn, separerad. älskar att resa och exotiska saker öht. drömmer mycket. ganska mild framtoning trots pondus när det gäller. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-01 22:57 | |
![]() | *kafountine | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2010-07-01 23:00 | |
![]() | Ramsay: rätt så in i helv.... :) Fast tre barn och inte född i Tyskland, men uppväxt där. :) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-01 23:04 | |
![]() | :) | |
| peter | 2010-07-01 23:07 | |
![]() | oj...hihi.. fotboll gick inte...eftersom jag var för fet och deltog aldrig i någon form av gymnastik...var inte med på jympalektionerna förrän i nian...mmm hår på bröstet ..jo....önskar att jag var 27 jo.....ingen bilförsäljare utan arbetslös poet....och helnykterist (inte religös)..... ramsay: har tröttnat på Hollywood och bosatt sig i Norrlands inland....i en dimmig stuga utmarks.....Pierce Brosnan är en frekvent gäst däruppe hos henne....kommer upp i en blå helikopter ibland..som han kör själv..."Vi är bara vänner" står det i varannat nummer av "Vänt i Häcken" ett sunt liv för en vacker skådspelerska... | |
| mrperfect | 2010-07-01 23:24 | |
![]() | Ramsay är egentligen ett ämne till stjärnkock-det liksom bara sitter i fingrarna, vad ingredienserna än är: havregröt, Lungmos, Knödel, rågmjöl, Njure...så smakar det gudomligt med alla fantasifulla rätter som skappas hemma i Poggenpohlköket. Sabatierknivar och allting annat som man bara måste ha förutom det grundläggande handlaget för mat. Och fort gåt det, 20 lökar till löksoppa hackas på 3 minuter. Fisk fileas på nolltid. På fritiden kör hon dragster på Anderstorp! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-01 23:25 | |
![]() | haha:) | |
| moi_magnus | 2010-07-01 23:26 | |
![]() | SylviaPlath: Visst känner jag mig annorlunda, och har specialbegåvningen att klara av det mesta som ges mig. Rollspel: nejtack.. ;-) men världen är oftast logisk sjutusan: Jag har höga betyg i både praktiska och teoretiska ämnen. Det där med kompisarna stämmer precis.. .-) jag är uppväxt i ett halvt dussin LÄGENHETER, men pappa spelar inte sax. Dock gick han på musikskola när han var liten, och seplade både kontrabas, violin, tvärflöjt och piano. Mamma älskar att sjunga, om det låter vackert är en annan sak... ;-) jag hade ett syskon men inte längre.. Pannkakor gott, men SciFi, nejtack... ramsay är glad och sprallig, men visar sig ofta cool med människor hon inte känner. Bor centralt i huvudstaden i ett lyxigt kollektiv - studerar till ekonom. har dock drömmar om att bli frisör. Älskar apelsinjuice och choklad, dock inte tillsammans. Gillar bättre vinter än sommar. Klär sig ofta i rött, mer sällan i vitt men det händer. Gillar promenader i miljonprogramsområden. Uppskattar allt som inte dryper av fett | |
| regression | 2010-07-02 00:38 | |
![]() | moi_magnus är en godmodig dalmas som är hemligt avundsjuk på sin halvbror (basist i H.E.A.T). Var lite senare än andra med insikten om att Creme Fraishe-och-Ketchup INTE är en maträtt. Prenumererade på fantomen långt in på 2000-talet trots att han tröttnat på serien för länge sedan. Är samhällsintresserad, men trodde länge att Dennispaketet var ett tidigt erbjudande från barnkanalen. Tror att han har ett too-cool-too-care-utseend e, trots att hans flickvän (sedan gymnasiet) försökt påpeka att det krävs mer än en sned bena för att dra hem det strået till stacken. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-07-02 01:01 | |
![]() | regression, är en manrunt trettio, han har pluggat ekonomi men jag tror inte att ha har disputerat "ännu" även om jag tror att han det ser fram emot det nästan lika mycket som sin senaste bebis. Han var Sveriges genom tiderna yngsta medlem i MUF vilket fortfarande retar Littorin. Marknadskrafter är för regression lika självklara som barnets behov av blöjbyte | |
| regression | 2010-07-02 10:27 | |
![]() | Haha. Ganska nära. | |
| Guanyin - Ej medlem längre | 2010-07-02 14:28 | |
![]() | Grundsnygg har ett mycket gott självförtroende - så som Gud skapade honom trivs han bäst (därav nicket, därav fäblessen för nudistbad) - och det med rätta. Han lever i utkanten av Arboga tillsammans med fru och tre barn, två pojkar och en tös. Frun är narkosläkare, Grundsnygg själv arbetar på bilprovningen. På fritiden gillar han att spela golf, vilket han oftast gör med bäste, sen barndomen, vännen Roger. Grundsnygg är en mästare i köket så han är vida känd för sina kulinariska mästerverk - drömmen om en egen gourmetrestaurang kommer att bli verklighet så fort alla barn kommit upp i skolåldern. | |
| sjutusan | 2010-07-02 15:02 | |
![]() | För att uttrycka mej på ett snällt sätt så hade Guanyin lite problem med ditt-mitt, rätt-fel när hon var ung. Har sett det mesta i livet, sorger och stora glädjeämnen. En duktig människa, men är man smart så är man också smart när det gäller att göra "dåliga" saker. Ett stort hjärta har hon dock, och hennes äldste son säger ofta att ingen fru kommer att kunna jämföras med lilla mamma. Han tänker så i alla fall. Lärare eller pedagog på nåt vis är hon. Förtjust i rioja-viner men dricker måttligt. Ingen dansapåbordet-pingla. Längre. =P | |
| peter | 2010-07-02 15:11 | |
![]() | sjutusan...(oxå)......en drottning till....eller en ängel rentav.....det säger allt.....som vanlig dödlig ligger hon utanför min förmåga att rättvist beskriva en överjordisk uppenbarelse....så jag låter .....bli .....helt enkelt :-) | |
| sjutusan | 2010-07-02 15:38 | |
![]() | *rodnar klädsamt* | |
| Jumanjia | 2010-07-02 15:48 | |
![]() | sjutusan: Glad tjej med aptit på livet. väldigt ödmjuk och lojal mot sina vänner. Kan prata bort flera timmar på en fika på stan. Har en tendens till att bära jeans ofta för det är praktiskt och snyggt. | |