Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 337 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| öhmöh - Ej medlem längre | 2011-08-23 20:19 | |
![]() | Det här är så komiskt... :) Alltså...har ni (apbur, "rec-faran-enbart-för-sig -själv", och några till) inte fattat det, och kan ni inte se det själva, så bör det väl påpekas då: Ni bekräftar - gång på gång, och till råge - det jag tidigare har påtalat, om att _vissa_ kvinnor har ett urtrist flockbeteende som går ut på att hacka på andra kvinnor. Och de hackar, sällan eller aldrig, på männen (finns förresten ett förträffligt ett ord som väldigt väl definierar det med). Jaja. Sånt är nu bara livet... | |
| jpcnrd - Ej medlem längre | 2011-08-23 20:20 | |
![]() | ''finns förresten ett förträffligt ett ord som väldigt väl definierar det med'' Vilket då? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-23 20:22 | |
![]() | Det är bara synd att jag inte bryr mig :) | |
| öhmöh - Ej medlem längre | 2011-08-23 20:24 | |
![]() | Det kan du bara få på PM jaap. :P | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2011-08-23 20:27 | |
![]() | ja, vi kvinnor borde nog vara lite mer åsiktsrädda. så länge vi inte har ROKS-slagord att rapa ut åt männen och ängsligt applådera varandra. | |
| öhmöh - Ej medlem längre | 2011-08-23 20:32 | |
![]() | Njo... Eller så länge några inte fattar det tramsiga i uttalanden som nedan, så kunde det nog tänkas att "hålla käften är guld". "jag är tillräckligt trygg i min roll som subjekt för att njuta av att objektifiera mig for a change. men naturligtvis behöver du inte förstå det." | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-08-23 20:37 | |
![]() | Antar att det enligt din devis betyder att jag egentligen borde hålla käften, men jag fattar inte det tramsiga, öhmöh. Förklara är du snäll. | |
| öhmöh - Ej medlem längre | 2011-08-23 20:39 | |
![]() | Grunna, CR, grunna. - En rätt så trevlig sysselsättning faktiskt. *tipsar om* | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-08-23 20:49 | |
![]() | Grunnade och kom fram till att om du fäller kommentarer som du är för feg/osmart för att utveckla är det nog snarare du som är tramsig. | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2011-08-23 21:12 | |
![]() | åh gud... jag hör ett hamrande på tangenterna " och * av guds nåde... | |
| ektis - Ej medlem längre | 2011-08-23 21:15 | |
![]() | när man läser den här tråden verkar det ju snarare tvärtom; att kvinnor söker intriger och så vidare. alltså inte direkt åsiktsrädda. | |
| bahrt - Ej medlem längre | 2011-08-23 21:56 | |
![]() | Feministtråden :) | |
| öhmöh - Ej medlem längre | 2011-08-23 21:57 | |
![]() | CR Nix, tramset ligger hos helt andra än hos mig, förstår du. Och nu får ni fortsätta och tramsa för er själva. Och tack än en gång för alla bekräftelser jag fått för mina teser. *gott* :) | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-08-23 22:05 | |
![]() | Sammanfattning av öhmöhs inlägg ovan: Hej världen. Jag vet inte vad jag talar om, men väljer att kompensera min okunnighet med smileys, asterisker och struntprat. Förlåt, jag menar "teser". Ok. Bra, öhmöh. Då vet vi. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-23 22:07 | |
![]() | Men alltså, grejen är att ett par stycken bekräftar att man inte får säga "vad som helst" eller prata för mycket utan att bli dumförklarad rakt ut på olika sätt. Rätt kul :D | |
| apbur | 2011-08-23 22:10 | |
![]() | Nej, varför i hela friden ska man få göra det? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-23 22:17 | |
![]() | Varför i hela friden ska man kalla någon saker i försök att vara nedsättande? Jag vet svaret men du kan ju få ta frågan ändå. | |
| bahrt - Ej medlem längre | 2011-08-23 22:18 | |
![]() | Det här är en mysig tråd, lite mer aktivitet tack! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-08-23 22:22 | |
![]() | öhmöh, i all välmening: jag vet inte hur många trådar du lommat iväg från som vore du ett offer för världens samlade ondska (under detta nick och tidigare som Miss Yoco). Snälla, fråga dig om det möjligen har med ditt sätt att argumentera att göra. Jag försöker inte raljera, ber dig bara tänka efter lite. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-08-23 22:23 | |
![]() | "grejen är att ett par stycken bekräftar att man inte får säga "vad som helst" eller prata för mycket utan att bli dumförklarad rakt ut på olika sätt" Om man säger en massa strunt utan att man kunna stå för det/förklara vad man menar kan man väl räkna med att folk reagerar? Det är väl som att jag ständigt skulle sitta här och ba "bajs, bajs, flodhäst, äpple, bajs" och förvänta mig kärlek tillbaka. (Antar att du delvis syftar på min s.k. diskussion med öhmöh, deli. Antar jag fel är det bara att ignorera dettaö) | |