Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 098 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pottränad - Ej medlem längre | 2012-02-03 20:24 | |
![]() | Vem här ser sig som ett offer hela tiden och vem har sagt att ett offer _aldrig_ kan påverka sin situation? Däremot finns det inget som rättfärdigar tafsande och sexuellt ofredande, oavsett hur "svagt" offret är. | |
| Rabiesgalen | 2012-02-03 20:25 | |
![]() | Hm, varför håller ni på och skriver sådant här? Det är öppet forum med barn här. | |
| gnill | 2012-02-03 20:25 | |
![]() | Det slår mig en sak: det kanske har minskat i omfattning inte bara för att jag har blivit så "gammal" utan för att nuförtiden riskerar alla de här typerna att bli filmade/inspelade med folks mobiler och polisanmäla bums. Kanske därför de söker sig till barn istället (hemska tanke). Det har redan varit blottare 2 ggr utanför min sons skola (och han är bara 8 år) som blottat sig för barnen (enligt brev från rektorn, det är inte jag som sett det så min offerkofta kan knappast ha med det hela att göra). | |
| gnill | 2012-02-03 20:27 | |
![]() | menar du att man inte kan skriva om blottare i ett öppet forum på nätet? Föräldrar får väl hålla koll på vad deras barn läser?! Herregud det finns väl värre saker de kan råka läsa, här har skrivits om mord och annat tidigare. Frågan rabiesgalen är varför du läser det, när du uppenbarligen ogillar tråden. | |
| apbur | 2012-02-03 20:28 | |
![]() | Pottränad, har jag sagt det då? Dina valtolkningar börjar bli ganska tröttsamma. Prova en ny teknik. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-02-03 20:29 | |
![]() | Jag vill bidra med följande: 1) boboflux och apbur skriver väldigt intressanta inlägg. 2) Jag tänkte precis som recidivfara när jag läste gnills inlägg. Jag har knappt några såna erfarenheter och kan inte dra mig till minnes att mina vänner berättat om det heller. Orsaken till våra olika erfarenheter kan vi däremot bara spekulera i. (Att det handlar om förmåga att läsa av är en möjlig förklaring. De miljöer man vistats i kan spela in. Slumpen kan vara en faktor.) 3) Ergo: Att som äggsmet skriva att det skulle bero på fulhet, är extremt larvigt och blir komiskt när man vet att recidivfara är snyggare än någon av oss. Samma person skriver helt gripet ur luften att det är ett mobbargäng i farten, när i själva verket det jagats i flock mot bland annat apbur och recidivfara vars åsikter provocerar kvinnokollektivet. Således ett solklart fall av äggprojektion. | |
| Rabiesgalen | 2012-02-03 20:29 | |
![]() | Gillar inte det du skriver. Därför försöker jag få ett slut på detta. Följ trådskaparens första fråga. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2012-02-03 20:29 | |
![]() | Pfft, läs dina egna inlägg, apbur. | |
| gnill | 2012-02-03 20:33 | |
![]() | rabiesgalen, du lyckas uppenbarligen inte. Så mitt förslag är att du slutar gå in och läsa tråden. | |
| äggsmet - Ej medlem längre | 2012-02-03 20:34 | |
![]() | 2012-02-03 20:29 Haha | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-02-03 20:47 | |
![]() | för att vara offer måste du vara objekt. jag upplever mig alltid som subjekt, även i situationer där övergrepp förekommit. naturligtvis är det smärtsamt, oerhört mkt smärtsammare än att ta offerrollen. sylvie och apbur, ni lyser för mig! | |
| äggsmet - Ej medlem längre | 2012-02-03 20:49 | |
![]() | SylviaPlath 2012-02-03 20:29 Man får ju vara blind och ha max 4 levande hjärnceller om man inte fattar och ser vad ni håller på med. MOBBARGÄNG! | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2012-02-03 20:50 | |
![]() | Sen kan man ju studsa in och avfärda hela diskussionen som ett soklart fall av äggprojicering. Inte ditt snyggaste inhopp, Sylvia :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-02-03 20:50 | |
![]() | ? Utveckla gärna! | |
| madeleine234 | 2012-02-03 20:53 | |
![]() | kränkt ? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-02-03 20:53 | |
![]() | Mitt inlägg ovan var till äggsmet. Projiceringen var hennes också. Jag har inte avfärdat någon diskussion, bara påståendet om att gnill skulle vara utsatt för mobbing för att hennes erfarenheter inte delas. | |
| Rabiesgalen | 2012-02-03 20:54 | |
![]() | Hm, jag kan förstå polisen. Jag har varit på många ishockeymatcher där s.k medföljande fruar varit packade i olika grader och med arslen i varierande grader av kuddrövar. Om polismannen uppfattade att kvinnan störde de andra i publiken är det väl inte mer än rätt att han daskar till den berörda personen och om nu röven var gigantisk så träffad han givetvis denna denna gång. På en normal människa hade han väl träffat på armen istället. | |
| Rabiesgalen | 2012-02-03 20:55 | |
![]() | Att sedan komma med en massa runkande som Gnill gör hör inte till denna tråd. Skapa en egen runktråd vet jag. | |
| gnill | 2012-02-03 20:55 | |
![]() | "medföljande fruar"?? De kan inte ha gått dit i egen person så att säga? Nä, såklart inte, de är ju kvinnor! | |
| Jooohaan - Ej medlem längre | 2012-02-03 20:55 | |
![]() | Den viktiga frågan är: hade hon en snygg rumpa? ;) | |