Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 22 |
Mobilspel
| Pågående | 19 233 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pantherinae - Ej medlem längre | 2012-05-19 21:25 | |
![]() | Har du börjat amma Resurrection? | |
| Yamma | 2012-05-19 21:26 | |
![]() | Resurrection, du gav medvetet inget svar på min fråga va? =) | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2012-05-19 21:28 | |
![]() | japp men det är klart att det finns en gräns nånstans och att det finns en gråzon det är även klart att kvinnor kan bli kåta av att amma - mitt ex blev det (och skämdes för det) | |
| Spira - Ej medlem längre | 2012-05-19 21:28 | |
![]() | Det går utmärkt att amma en treåring utan att vara på gränsen för att göra övergrepp på barnets integritet eller nåt annat konstigt ni verkar ha fått för er. Om man skulle försöka tvinga en treåring som inte vill ammas då vore det ett övergrepp och en helt annan sak. Amning är faktiskt ett naturligt däggdjurbeteende och man behöver inte titta längre än till kohagen för att se att kalvarna inte slutar dia bara för att de har lärt sig att äta gräs. Jag tycker vissa här verkar göra ett problem av något som inte är nåt att bråka om. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2012-05-19 21:30 | |
![]() | +1 på den | |
| slånbär | 2012-05-19 21:31 | |
![]() | Fortfarande så ligger det mest i betraktarens öga verkar det som. Om man gör den kopplingen sex-amning-pedofili så är det nånting fel hos en själv och det kanske är så att man själv bär på underliggande orsaker till detta tex att man kanske är lite lagd åt det hållet och slår bakut för att inte erkänna det för sig själv. Verkar fortfarande mest vara folk som inte själva har barn/ har ammat som har problem med detta. Bortsett från Yamma dårå. | |
| slånbär | 2012-05-19 21:33 | |
![]() | Har aldrig hört talas om någon som blir sexuellt upphetsad av att amma. | |
| apbur | 2012-05-19 21:33 | |
![]() | Konstigt. Lättare att träda fram när man blir sjukförklarad. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2012-05-19 21:35 | |
![]() | men då har du gjort det nu, slånbär ... du kan få telefonnumret till henne så kan du fråga själv | |
| Yamma | 2012-05-19 21:36 | |
![]() | Slånbär, Resurrection skrev om en, så nu har du det! Var går då din gräns, slånbär? När slutar det vara ok i dina ögon, varför går gränsen just där, och hur känns det efter den gränsen om du skulle se det hända? Har du några belägg för att det inte är de som ammar efter tre år som är de sjuka? Eller är detta möjligen dina högst personliga åsikter som du kastar runt som vore de fakta? Spira, våldtäkt är också ett naturligt däggdjursbeteende. Kom inte släpande med en massa såna icke-argument, det passar verkligen aldrig in att plocka vilka beteenden man har lust för att ignorera såna som inte passar till ens tes. | |
| apbur | 2012-05-19 21:38 | |
![]() | Hon har ingen gräns eftersom det egentligen skulle avslöja att hon är pedofil :) | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2012-05-19 21:40 | |
![]() | ah, så du tror slånbär är pedofil nu också? går du i gång på att sitta och provocera? | |
| slånbär | 2012-05-19 21:41 | |
![]() | Du gå tillbaka i tråden så har jag svarat. orkar inte dra det en gång till-är du intresserad så letar du upp det annars skiter du i det. Fortfarande så tycker jag att det är dom som gör sexuell koppling till detta som har nåt skevt sätt att se på det och det verkar väl som ett klokt beslut av dig att inte amma länge då om du nu känner så. Ditt barn skulle ju ligga i riskzonen annars verkar det som. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2012-05-19 21:43 | |
![]() | tycker du att mitt ex som blev kåt av att amma har ett skevt sätt att se på det? | |
| slånbär | 2012-05-19 21:43 | |
![]() | Apbur -ska du inte börja kalla folk för div saker snart också som du har lätt för att göra när du blir riktigt uppjagad. Det är nog snarare du som verkar ha sådana tankar eftersom du är en av dom som hela tiden gör sexuella kopplingar till amningen. | |
| _MaNiAc_ - Ej medlem längre | 2012-05-19 21:44 | |
![]() | Nu ringer alla mina klockor iaf :/ | |
| Yamma | 2012-05-19 21:44 | |
![]() | Riskzonen för vad? Att jag skulle tycka att det var obehagligt att amma det? Ja, det skulle det, det skulle ju vara i den zonen rent av... Om du antyder att jag skulle vara pedofil så råder jag dig att läsa vad jag skrivit igen, eftersom jag varit så tydlig med det. Men du kanske bara ger andra råd, snarare än att följa dem själv? =) | |
| slånbär | 2012-05-19 21:45 | |
![]() | Rec-har svårt att ge ett bra svar på det för det är första gången jag hör om någon som blivit det. Men nja- jo det känns inte riktigt ok men om hon fick dom känslorna rent fysiskt utan att så att säga ha dom tankarna så måste det ha varit jävligt jobbigt. | |
| slånbär | 2012-05-19 21:45 | |
![]() | Rec-har svårt att ge ett bra svar på det för det är första gången jag hör om någon som blivit det. Men nja- jo det känns inte riktigt ok men om hon fick dom känslorna rent fysiskt utan att så att säga ha dom tankarna så måste det ha varit jävligt jobbigt. | |
| slånbär | 2012-05-19 21:46 | |
![]() | Så nu har du det dubbelt upp- fattar inte varför mina inlägg så ofta blir dubbla-tröttsamt är vad det är. | |