Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 19 256 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| krutmarie | 2008-11-22 18:45 | |
![]() | Johan, kan kanske bli nåt om 3-4 år, det beror på hur han låter efter målbrottet. Han är rolig, men sången är en katastrof just nu. Det är ju säkert nästan bara fjortisar som ringer och ringer, när dom har tid för allt skrikande. Hoppas ingen annan åker ut p g a småtjejernas fulltankade telefonkort. | |
| Sternocleido - Ej medlem längre | 2008-11-22 19:37 | |
![]() | Hackar du på fjortisarna? Tänk på att det är de som ska ta hand om dig på hemmet. | |
| tilduskan - Ej medlem längre | 2008-11-22 19:44 | |
![]() | för en gångs skull så såg jag på idol igen.. tidigare gånger har anna sjungigt helt ok faktiskt riktigt bra och var en av de bättre. Denna gång tyckte jag hon var lam och utan glöd. Jag tyckte faktiskt hennes framträdanden var bland de sämsta och det är ju avsinttets framträdanden man ska rösta på inte tidigare prestationer. johan har jag länge förundrats över för att han är kvar. Men just igår så tyckte jag tvärtemot juryn och ansåg att han gjorde ett av sina bättre framträdanden just för att han inte flaxa omkring så mycket och inte lät fullt lika surt (även om det var surt). Imina ögon hade han växt sen jag såg idol sist men som sagt det var några fredagar sen. Robin blev jag förundrad över. Han har alltid sett ut som ett rädd litet rådjur för mig. jäklar vad han hade förändrats kan han ta ytterligare kliv är han jättebra Alice har jag alltid gillat. även i går fast jag höll med om att hon saknade lite bitch... min favvo är nog ändå kevin. Han är så där fulsöt och man kan inte låta bli å skratta åt hans svenska, men han säger så goa saker att man bara smälter och så är han så där sprittande glad åt allt att man blir glad av bara farten... go kevin säger jag:) | |
| tilduskan - Ej medlem längre | 2008-11-22 19:44 | |
![]() | för en gångs skull så såg jag på idol igen.. tidigare gånger har anna sjungigt helt ok faktiskt riktigt bra och var en av de bättre. Denna gång tyckte jag hon var lam och utan glöd. Jag tyckte faktiskt hennes framträdanden var bland de sämsta och det är ju avsinttets framträdanden man ska rösta på inte tidigare prestationer. johan har jag länge förundrats över för att han är kvar. Men just igår så tyckte jag tvärtemot juryn och ansåg att han gjorde ett av sina bättre framträdanden just för att han inte flaxa omkring så mycket och inte lät fullt lika surt (även om det var surt). Imina ögon hade han växt sen jag såg idol sist men som sagt det var några fredagar sen. Robin blev jag förundrad över. Han har alltid sett ut som ett rädd litet rådjur för mig. jäklar vad han hade förändrats kan han ta ytterligare kliv är han jättebra Alice har jag alltid gillat. även i går fast jag höll med om att hon saknade lite bitch... min favvo är nog ändå kevin. Han är så där fulsöt och man kan inte låta bli å skratta åt hans svenska, men han säger så goa saker att man bara smälter och så är han så där sprittande glad åt allt att man blir glad av bara farten... go kevin säger jag:) | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2008-11-22 19:44 | |
![]() | krutmarie: Jag trodde att målgruppen för idol var just flickor ålder 7-15 år. Menar du att det sitter vuxna och röstar? | |
| tilduskan - Ej medlem längre | 2008-11-22 19:49 | |
![]() | pingiskillen... vi är många "vuxna" här inne som både spelar betapet och tittar på idol...;) röstningen är väll inte mindre nördigt eller åldersbestämt än ovasntående? och för den delen.... barnasinnet har man alltid kvar... | |
| Josefin15 | 2008-11-24 20:33 | |
![]() | Jag älskar E.M.D och Sebastian Karlsson. =) Men nu på senare tid har Idol blivit sämre... | |
| mimmipigg1 | 2008-11-24 20:53 | |
![]() | Kevin verkar vara en genomsnäll, ursympatisk kille, och till råga på allt kan inte mina fötter vara stilla när han uppträder! Fattar nada! Jag har aldrig dansat i hela mitt liv, men det struntar dom i ;) | |
| Paniksurr - Ej medlem längre | 2008-11-24 21:28 | |
![]() | Varför har Kevin ett svenskt efternamn? | |
| Paniksurr - Ej medlem längre | 2008-11-24 21:28 | |
![]() | Snarare, hur kommer det sig att han har det? Så ingen tror att jag tycker att han inte ska få ha det. | |
| Tjoan | 2008-11-24 22:12 | |
![]() | Är det bara svenskt? Jag vet ett par som också heter borg som kommer från något av de slaviska länderna, vad jag vet har de inte fått namnet här i sverige... | |
| Carolajnen | 2008-11-25 02:01 | |
![]() | Så vitt jag vet så verkar det som att det är ett vanligt efternamn på Malta där han kommer från. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-12-05 19:02 | |
![]() | Dags att springa ner och köpa godis, om en timma gäller det :D | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-12-05 19:03 | |
![]() | Och han heter Borg från början, finns i andra länder med ;P | |
| ANDERStG | 2008-12-05 19:06 | |
![]() | Ja, jag ska nog gå på wc innan det börjar. Men jag har ingen tv. | |
| mammamu33321 | 2008-12-05 19:07 | |
![]() | kevin MÅSTE gå till final...och Robin för min dotters skull =) | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-12-05 19:32 | |
![]() | Uh, robin är ju kass | |
| immortales - Ej medlem längre | 2008-12-05 19:42 | |
![]() | Jag blir fan deprimerad av att titta på han Robin, han ser så ledsen ut hela tiden. Hoppas han åker ikväll. Börjar också bli trött på Alice, hon går runt och är söt, och hon är duktig också.. MEN hon börjar göra sig till och känns inte lika äkta längre. Kevin går inte att klaga på. Han är överlägset bäst, och har varit det varenda avsnitt. Dessutom har han en fantastisk personlighet. Äkta rakt igenom. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-12-05 19:45 | |
![]() | immortales, precis som jag tycker :) | |
| solros x - Ej medlem längre | 2008-12-05 20:07 | |
![]() | I love him :) HAN vinner oxå !! | |