Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 19 792 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
nystan1 | 2010-01-24 22:04 | |
![]() | SP: det tyckte jag av nån anledning var jätteroligt! Tror jag är lite för trött.. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-01-24 22:05 | |
![]() | Ha ha! Tack, nystan. En gör så gott en kan...Du glädjer mig också för övrigt. :) | |
Satyra | 2010-01-24 22:13 | |
![]() | Glädjer mig åt att Larvbrud skriver saker som jag känner mig manad att kommentera, så jag får något att fördriva tiden med. ;-) Som här ovan - "Det glädjer mig att det finns personer som inte blir glada över komplimanger de får för sitt utseende eller är i behov av sådana :)" Varför skulle man inte bli glad åt en komplimang även om den "bara" handlar om utseendet? Även om man inte direkt känner BEHOV av det så kan de väl vara glädjande?! ;-) Sylvia - Psykopater är oftast så finurliga att man sällan direkt kan genomskåda ATT de är just psykopater, så vem vet hur många sådana som huserar här?!? Jag kanske är en - eller du själv rent utav - vad vet man?!? :-O ;-) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-01-24 22:17 | |
![]() | Jag vet då med mig att jag inte är psykopat, men vad gäller andra - jag har ganska god blick för sånt där. Håller för övrigt med dig angående Larvbruds larviga inlägg. | |
Satyra | 2010-01-24 22:23 | |
![]() | Psykopater har väldigt sällan sjukdomsinsikt - det är ett av psykopaternas problem. (och då omgivningens) ;-) Nä, skojar bara, eller nej inte kring det jag skrev, det är ju sant, men jag tror inte heller du är en, lika lite som jag själv, MEN - de ÄR svåra att genomskåda eftersom de ofta ÄR väldigt finurliga, verbala, sociala och dessutom besitter de ofta höga positioner inom arbetslivet - ledartyper helt enkelt. Känner faktiskt en tvättäkta psykopat och har även jag äckligt god blick för sådant. Vilket är lite jobbigt ibland - vore skönt och enklare att inte vara så psykologiskt kunnig och genomskådande ibland. ;-) | |
Din Robert - Ej medlem längre | 2010-01-24 22:25 | |
![]() | Den klassiska kvällstidningsrubriken "Är din chef psykopat?" väcker alltid stor förtjusning på jobbet. :-) | |
Satyra | 2010-01-24 22:25 | |
![]() | Hehe, exakt, Rob. ;-) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-01-24 22:25 | |
![]() | Ha ha! Och det är de ju allt som oftast! | |
Pingiskillen - Ej medlem längre | 2010-01-24 22:26 | |
![]() | Man kan skrämma personalen genom att sätta upp löpsedeln i fikarummet. ;-) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-01-24 22:28 | |
![]() | Jag satte upp den på anslagstavlan på ett jobb jag hade men den blev magiskt nedplockad. :) | |
Satyra | 2010-01-24 22:28 | |
![]() | Fast som sagt, Pingiskillen - eftersom riktiga psykopater ytterst sällan har sjukdomsinsikt så fattar ju alla då genast att just den chefen inte lär vara en. ;-) Eller ... du har satt upp en på din krog? :-O ;-) hehe | |
Pingiskillen - Ej medlem längre | 2010-01-24 22:29 | |
![]() | Ovanför stämpelklockan. | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-01-24 22:33 | |
![]() | Satyra: Det glädjer mig faktiskt att det finns folk som bara ruskar på huvudet åt sådant. Det betyder inte att alla måste göra så. Jag bara glädjer mig åt att det finns några exemplar kvar som inte tar åt sig äran för hur de ser ut. Själv blir jag glad när jag får förklara att jag inte ska åka på ungdomsbiljett. | |
Satyra | 2010-01-24 22:34 | |
![]() | Hehe, ok - och det biter på dem? :-O ;-) tss ... Nä tror du är en snäll och mentalt frisk krögare. ;-) | |
Satyra | 2010-01-24 22:36 | |
![]() | Larvbrud - förstår inte riktigt skillnaden faktiskt - att du blir glad åt att uppenbarligen se ynge ut än du är (om det nu är något att bli glad över) har väl också med utseendet att göra? Eller? ;-) | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-01-24 22:37 | |
![]() | Ja, har jag påstått annat? Jag kan bli glad av komplimanger emellanåt även om jag ofta är likgiltig eller blir irriterad. | |
Satyra | 2010-01-24 22:40 | |
![]() | Larvbrud - ok, då ber jag om ursäkt om jag misstolkade ditt inlägg som att du inte tyckte att den typen av komplimanger var något värt överhuvudtaget. :-O ;-) | |
Din Robert - Ej medlem längre | 2010-01-24 22:42 | |
![]() | Satyra är fin med sitt långa svallande hår. :-) | |
Satyra | 2010-01-24 22:42 | |
![]() | Hahaha, Tack Rob - du är fin också, trots avsaknaden av detsamma. ;-) | |
Din Robert - Ej medlem längre | 2010-01-24 22:43 | |
![]() | Pfft... :-) | |