Spelrum
Giraffen | 21 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 26 |
Inloggade | 50 |
Mobilspel
Pågående | 20 307 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-04 13:11 | |
![]() | Retar mig på konstig magvärk som känns som mensvärk. Borde egentligen vara omöjligt. | |
Gautama | 2011-05-04 15:31 | |
![]() | Retar mig på kommunaltrafiken i min relativt stora stad som jag bor i. Tänkte gå och lyssna på ett band ikväll nere i stan. Då får jag åka hem senast halv tolv om jag inte ska ta taxi för sådär 250 kr. Bajsstad! | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-04 15:34 | |
![]() | Vetenskap - av vilken anledning borde det vara omöjligt? ;) Jag får inte mensvärk, men däremot ont när jag har ägglossning. Kanske är det något sådant som din kropp roar sig med? Jag retar mig på att jag glömde ta med mig en bok till jobbet. | |
caughtbock | 2011-05-04 15:40 | |
![]() | Jag förlorade nyss en kvart av mitt liv bara för att mongot som tvättade innan mig inte fattar att man ska ta hand om sina kläder i tid. Jag hade kunnat vara en fitta och slänga ut kläderna ur torktumlaren för att själv kunna använda den, men istället hängde jag upp strumpa efter strumpa i torkskåpet. Han/hon får till fyra på sig och sen ligger kläderna på bänken där ett barn alldeles nyss lekte hinderbana. Med smutsiga skor. FOLK! *kräks* | |
caughtbock | 2011-05-04 15:41 | |
![]() | Varje gång jag tvättar retar jag mig på något. Det retar mig. | |
grönöga - Ej medlem längre | 2011-05-04 15:44 | |
![]() | Låter möjligen knäppt, men faktum kvarstår - Retar mig på att Caughtbock ställde sig och hängde nån annans tvätt istället för att bara lägga det på bänken. | |
Tanten M - Ej medlem längre | 2011-05-04 15:45 | |
![]() | Nya medlemmar med punschiga nick o trådskapare utan fantasi. | |
apbur | 2011-05-04 15:59 | |
![]() | Retar mig på att jag är enormt smärtkänslig. Har sträckt till en muskel i nacken och känner plötsligt att livet inte ens är värt att leva för att jag är något begränsad. Jag skulle behöva boxa på en säck men det skulle bara resultera i ännu mer nackont vilket skulle kunna leda till för högt intag av smärtstillande med död som följd. Vad ska jag ta mig till? | |
treapplen - Ej medlem längre | 2011-05-04 16:04 | |
![]() | Vila, värme, snäll massage, en bra nackkudde och något gott att dricka. Och punschiga med för mycket fantasi samt grymheten i somligas glädje. | |
caughtbock | 2011-05-04 16:05 | |
![]() | Nae det var faktiskt min egen tvätt jag hängde... Framgick inte så väl där men alltså istället för att slänga in mina strumpor och underkläder i torktumlaren fick jag hänga upp allt i torkskåpet. Bara för att jag är så snel. Men jag ska gå dit och vara dum nu. Dumma mej! | |
apbur | 2011-05-04 17:21 | |
![]() | Vila orkar jag inte. Värme har jag tillfört i form av varm dusch. Snäll massage är svårt att genomföra då den enda som är i närheten med två händer typ har asperger. Nu ska jag iväg och träna istället :) Tack för tipsen. | |
grönöga - Ej medlem längre | 2011-05-04 17:40 | |
![]() | Retar mig på att jag som normalt inte brukar "nojja" ändå blev liiiite skum på det här (tänker då mest på mina barn...) www.dn.se/nyheter/sv...ds -soderut | |
AndoKongo | 2011-05-04 17:49 | |
![]() | Tack för varningen Skönöga :D har spridit detta vidare på ansiktsboken ;) | |
treapplen - Ej medlem längre | 2011-05-04 18:15 | |
![]() | Ja, det där låter äckligt liksom dvärgbandmasken man oroar sig för åt husdjuren då. Fluglarverna sägs dock inte utvecklas som de ska hos människan, eftersom vi är fel sorts värddjur men nog skulle man vilja få bort dem så fort som möjligt om man såg/kände att det kröp. | |
ANDERStG | 2011-05-04 18:34 | |
![]() | Dina förföriska mörka ögon är som en älgmule. | |
Klappa dvärg - Ej medlem längre | 2011-05-04 18:36 | |
![]() | Obehagliga sprutfantasier Anders. | |
Gautama | 2011-05-04 18:42 | |
![]() | Att jag är så grymt mätt efter min bönsallad som jag klämde i mig för två timmar sen. Jag hade tänkt att gå bort ikväll och umgås och vill inte känna mig så här mätt och uppblåst. | |
Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-04 18:46 | |
![]() | Lady: Ah. Jag har haft spiral i över ett år och inte haft mens på många månader. Det är alltså inget barn på g. ;) Om man får ägglossning med spiral beror det säkert på det. :) Känns ändå lite fel med mensvärk utan mens. Hehe. | |
Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-04 18:48 | |
![]() | Det är ju fan synd om killen. svenskanamn.alltforf...vi sa/Flens | |
Tinna | 2011-05-04 18:53 | |
![]() | Haha, stackars kille att heta Flens.. :P | |