Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 895 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-08 13:07 | |
![]() | Hur dumt det än låter så tror jag att jag till viss del tänker mig till huvudvärk; alltså inte själva processen i hjärnan, den gör ju inte ont, men jag spänner mig nog väldigt mycket just när jag sitter och jobbar och tänker. Och så går jag helt upp i det jag pysslar med, så jag glömmer att äta och dricka, vilket såklart bara gör det värre. Jag har bestämt mig för en påtvingad timeout i eftermiddag, ska köpa nya akvarellfärger, på med hörlurarna och bara måla trams i ett par timmar. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-02-08 13:09 | |
![]() | Det låter som en bra plan! Kan ju inte skada. :D Själv ska jag ta mig i kragen och gå iväg och sola. Det är ju en hel femminuterspromenad dit, så det tar nog lite tid. ;) Ska iväg till jobbet senare också, men det är några timmar dit. :) | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-08 13:10 | |
![]() | Åh, sol! Även om den är konstgjord :) Det låter inte alls som en dum idé | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-08 13:13 | |
![]() | Jag tror akvarell är bra för mig; jag har ingen aning om hur man gör 'rätt', jag har inga ambitioner med att det ska bli något av det, jag erkänner villigt att jag inte vet vad jag sysslar med, och alltså inga krav. Allt annat jag pysslar med vill jag ju ska bli bra, och då spänner jag mig. Jag hade ett jättebra samtal med min handledare igår, hon sa precis det, att jag kräver att allt jag gör ska bli perfekt och spänner mig. Ibland måste man bara göra, och se vad som händer. Hon är bra :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-02-08 13:16 | |
![]() | Hon låter bra. Jag tror inte man kan göra fel med akvareller, utan det blir som det blir och man får till slut en metod som passar just en själv. Hör på amatörpsykologen nu; jag har ingen som helst aning om konst eller de olika metoderna/verktygen man använder kring det. *haha* Däremot vet jag att akvareller blir väldigt vackra, även då amatörer målar dem. :) Jag brukar inte nyttja konstgjord sol, men det känns lite behövligt att grunda innan jag landar i Australien. Har en tendens att bränna mig satan, vilket jag gärna undviker om det går. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-02-08 13:17 | |
![]() | Jag måste gå nu för att hinna innan jobbet. Vi hörs sen. Måla av hjärtats lust, vännen. <3 | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-08 13:19 | |
![]() | Det gör vi! Sola lugnt ;) <3 | |
Lillstölla | 2012-02-08 13:24 | |
![]() | Hej sötisar:) | |
-Delika-tess | 2012-02-08 18:22 | |
![]() | Hahahaha!!! Jag njuter lite av att klistra in detta eftersom det är något jag hört såååå ofta av "söderlänningar" mobil.aftonbladet.se...w/ 12107024 | |
Maja G | 2012-02-08 18:26 | |
![]() | ....ameeeen då.Kan inte jag få tro det då? * tjurar på Tess* | |
Bitte - Administratör | 2012-02-08 18:34 | |
![]() | Underbar bara - 22 och jag har fått vara ute och skotta snö/andas friskluft Bitte | |
Lillstölla | 2012-02-08 18:41 | |
![]() | Men Maja, du har ju ett jävla köldhål där du bor, är ju kallare i Jönnet pga blåsten:) Idag var det faktiskt skönt ute, inte lika kallt som igår. Och gick okej hos tandläkaren med. Men kanske beror på att de bara kollade på tänderna och inte gjorde nåt med sina hemska verktyg! | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-08 19:17 | |
![]() | Hej :) | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-08 19:36 | |
![]() | hej goklimpar | |
Maja G | 2012-02-08 19:39 | |
![]() | jag visste väl det, Lillstölla..det ÄR kallare här:) Om det var något att skryta över precis?? Har nu kollat insidan av ögonlocken en stund...och ja, det är så mörkt som jag trodde! | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-08 19:42 | |
![]() | Hej tjejer :) | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-08 19:42 | |
![]() | är det någonting att skryta över,att man bor i ett frys skåp?när mina barn är stora ska jag inte bo i Sverige på vintern en dag till då ska jag bo på Mallis | |
Lillstölla | 2012-02-08 19:45 | |
![]() | Hej Nulltj/Jonisk. Hur är det? | |
Lillstölla | 2012-02-08 19:47 | |
![]() | Hur mår ni idag allihop? Maja, jo, jag upplever Jönköping som kallare även om ni kanske har samma temperatur som vi har, men är väl vindarna och Vättern som gör det. | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-08 19:48 | |
![]() | Det är bra! Jag hade en jättejobbig dag till att börja, sen bestämde jag mig för att lära mig måla akvarell. :) | |