Spelrum
Giraffen | 4 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 19 823 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
upa - Ej medlem längre | 2008-10-20 16:28 | |
![]() | ordprofeten, jag är mycket smickrad över att du har så höga tankar om mig. Eftersom du har rätt gällande vad man kan förvänta sig av mig så ber jag naturligtvis så hemskt mycket om ursäkt om jag har sårat någons ego. Det var inte min mening, jag råkade väl helt enkelt förhasta mig lite och tillät mina aggressioner gå ut över en helt oskyldig människa. Ryssbrud, det här var alltså menat till dig. | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-20 20:25 | |
![]() | Ja herregud, de som applåderar på biograferna! Som om Peter Jackson stod bakom duken och lurade, väntandes på att gråtande få ta emot folkets jubel efter premiären av Sagan om ringer (i en småstad i sverige). Det borde vara förenat med någon form av bestraffning. | |
patboone | 2008-10-20 20:28 | |
![]() | Är man en jubelidiot så är det kanske straff nog...:) | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-20 20:30 | |
![]() | Nej Patboone, det är det inte i dem här anfallen av massidioti - man borde som minst konfiskera deras popcorn nästa gång de besöker biografen. :) | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-20 20:50 | |
![]() | Be om ursäkt är rätt b. Jag har varit o julhandlat, det är störande. Vara ute i tid och planera ekonomin.. störande vuxet. | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-20 21:15 | |
![]() | Det som stör mig nu är att jag är bustrött. | |
MizzMysko - Ej medlem längre | 2008-10-20 21:30 | |
![]() | Det som stör mig är att jag är hungrig... orkar ju inte bre mig en smörgås eller så... | |
nystan1 | 2008-10-20 21:41 | |
![]() | Det stör mig att jag igår kom på den briljanta idén att plantera ljung i en av mina balkonglådor. Smart som jag är började jag med detta projekt vid nio-snåret på kvällen (grannarna trodde förmodligen att jag fått nån form av psykos, jag såg dem allt där de stod och tryckte bakom sina köksgardiner), och eftersom det då var ganska mörkt ute såg jag inte riktigt vad jag gjorde, så det kom mer jord utanför balkonglådan än i. Gav upp, och lämnade ljungplantorna ute på balkongen för fortsatt plantering efter jobbet idag. Så har det ju varit rätt blåsigt idag, så ljungplantorna har liksom blåst omkring ute på balkongen i flera timmar, vilket resulterat i att det nu inte bara är jord på balkonggolvet, utan även blöt jord som blåst runt och klenat fast sig på väggen. Slå det, om ni kan! | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-20 22:15 | |
![]() | nystan: haha :D du e rolig du jag har varit på yoga när jag kom hem åt jag ananas (färsk) givetvis fastnade det sådär i tänderna och nu sitter jag här med tandtråden | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-20 22:18 | |
![]() | ordis: :* :* du är en hjälte! Tack för omtanken Jag hade liksom vant mig vid att vissa är idioter så jag förväntade mig inget men jag tackar henne om hon uppriktigt menar vad hon säger | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-20 22:35 | |
![]() | Linn79: Det som stör mej mest är att de som jobbar på bion kommer in precis innan filmen och ska presentera den och sedan uppmana alla att stänga av mobilerna och slänga skräpet i papperskorgarna!! Vi är väl för 17 vuxna människor som kan läsa eller?? | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-21 00:11 | |
![]() | En söksträng. Usch :/ | |
ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-10-21 03:04 | |
![]() | Stör mig på att jag inte kom i säng i tid idag... | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-21 07:46 | |
![]() | vänta lite nu, jag trodde ordprofeten och ordhämnaren var samma person, ända tills idag hm. nu funkar bredbandet och jag ska kommentera i tjejtråden. | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-10-21 09:17 | |
![]() | Jag stör mig på att jag kan trycka på snooze i över en timme utan att vakna. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-21 09:24 | |
![]() | gariam: de varnade i Metro (eller City) för snoozeknappen! Man ska vakna till ljus det är tydligen bättre. | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-10-21 09:27 | |
![]() | Ja just det! Det tror jag på. *habegär* :) | |
patboone | 2008-10-22 16:17 | |
![]() | Korkade människor som dessutom har mage att vara arroganta. | |
patboone | 2008-10-22 16:24 | |
![]() | Gnällspikar | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-22 16:49 | |
![]() | asg@pat | |