Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 700 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Satyra | 2010-12-26 16:14 | |
![]() | Ja KOL-risken är nog dessvärre överhängande, Sylvia. :-o Men snus vill jag inte ha, det fyller inte alls den funktion jag är ute efter (utöver nikotinet) - dvs. själva cigghanterandet. Har testat. ;-) Hur som helst är det ju meningen att jag ska sluta röka helt SNART! Och det hoppas jag att jag håller fast vid! Måste bara då samtidigt sluta äta godis, annars lär jag inte kunna röra mig av alla överskottskilon som lär kasta sig över mig. haha | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-26 16:16 | |
![]() | Ja, det är fånigt. Nåja, det blir desto roligare när det väl dimper ner istället. Hoppas jag. :P Usch, ja. Jag vet en som tynade bort i KOL. Läskigt värre, även för de runt omkring. :( Håller med Sylvia i detta, Satyra. Snus(k) kanske är ett alternativ.... | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-26 16:16 | |
![]() | Men ha du testat sån där larvig inhalator då? :/ | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-26 16:18 | |
![]() | Och: Jag tror jäkligt mycket på akupunktur vad gäller rökavvänjning. Tror du kan få remiss via din vårdcentral. Testa det! | |
| Satyra | 2010-12-26 16:22 | |
![]() | Ja en sådan provade jag för länge sedan, Sylvia. Funkade inte heller. Har även testat båda antirökpillersorterna som finns på marknaden. Hände inte ett skit, var precis lika röksugen ändå under hela behandligen. Har läst "Äntligen rökfri" typ 10 gånger, utan minsta resultat. osv osv. Men jag har ändå inte gett upp tanken om att bli rökfri, fast det får nog då ske helt utan hjälpmedel, annat än ren och skär vilja. Tack för peppandet dock - LadySol också. | |
| mrperfect | 2010-12-26 16:23 | |
![]() | Satyra 2010-12-26 15:51 Antal inlägg: 4059 Hjääälp, kan någon komma och ta bort allt godis som dräller runt i mitt hus, innan jag ätit ihjäl mig?!? :-o Nä, jag kan inte bara låta bli det, har ingen självbehärskning/karaktär alls på det området. ;-) --------- Om du låser in din sambo på muggen så kan jag käka opp ditt godis :) | |
| Satyra | 2010-12-26 16:24 | |
![]() | Ja det har jag inte provat, Sylvia, så det kanske jag faktiskt gör. Akupunktur alltså. Går redan på akupunktur, fast av andra orsaker. Ska höra med henne nästa gång vad hon tror om saken. :-) | |
| mrperfect | 2010-12-26 16:24 | |
![]() | Satyra Börja motionera, då avtar röksuget succesivt, då du är uppe i en mil varannan dag så vill du inte röka! | |
| Satyra | 2010-12-26 16:25 | |
![]() | mrperfect - Tack, min sambo är inte hemma förrän imorgon igen, så det är fritt fram att komma och käka upp det NU! ;-) | |
| mrperfect | 2010-12-26 16:25 | |
![]() | Satyra jäklar , jag har inte tid just nu :/ | |
| Satyra | 2010-12-26 16:26 | |
![]() | Fan också! :-/ ;-) | |
| mrperfect | 2010-12-26 16:26 | |
![]() | Jag vet, du får min adress och skickar alltsammans med Schenker :) | |
| Rooibos-Rob - Ej medlem längre | 2010-12-26 16:29 | |
![]() | Retar mig på felaktigt återgivande av citat. Rätt skall vara: "Den som är herre över sina laster, är slav under sitt snusförnuft!" <--- Fyndig jävel | |
| Satyra | 2010-12-26 16:29 | |
![]() | mrperfect - Motionera ja ... saken är ju bara den att jag inte tycker att det är kul att motionera schemalagt och organiserat och att byta ut ciggen mot något jag tycker är aptrist - motion och inget godis - känns ju sådär lockande .... ;-) Mitt motionerande består i att jag traskar runt med jycken varje dag och boxas mer eller mindre regelbundet. Springa skulle jag inte komma på tanken att göra ens (om det var det du syftade på?). Hugaligen! :-o | |
| Rooibos-Rob - Ej medlem längre | 2010-12-26 16:30 | |
![]() | Ah! Du har en boxer. | |
| Satyra | 2010-12-26 16:31 | |
![]() | Rob - Ehh, vet inte om du var allvarlig i att citatet skulle se ut som du skrev istället, men hur som helst - jag kopierade det bara rakt av från en sida, utan att kolla upp om den var felaktig eller ej. Förlåter du mig? :-o ;-) | |
| mrperfect | 2010-12-26 16:32 | |
![]() | Satyra boxas är bra, väldigt jobbig motion :) Du kan ju öka takten med jycken, eller öka längden på promenaden :) | |
| Satyra | 2010-12-26 16:32 | |
![]() | Rob du kan väl förresten komma och käka upp mitt godis?!? Du bor ju nästan nästgårds för tusan! ;-) | |
| mrperfect | 2010-12-26 16:32 | |
![]() | Va hette tråden? | |
| mrperfect | 2010-12-26 16:33 | |
![]() | det här är ju reta-tråden, jag tar tillbax de senaste 34 inläggen och retar mej på att jag glömde vilken tråd det var :/ | |