Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 18 798 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lillstölla | 2011-01-13 14:17 | |
![]() | Är inte lustigt att det är det folk som bor i hyreshus bråkar om mest, tvättstugan! Finns alltid dom som skiter i reglerna och beter sig som att de äger stället. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-13 14:19 | |
![]() | Jag fattar faktiskt inte det. Jag har aldrig någonsin bråkat med någon om tvättstugan. Jo, visst kan jag bli förbannad på de som av andra anledningar inte skött sig, men tydligen var det fullt krig där nere i morse. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-01-13 14:24 | |
![]() | Lillstölla>> Aha. Och ja, förutom att jag knappt hunnit åt en dator den senaste månaden så har jag på senare tid också hängt mest i forumet. Jag förstår inte varför det ska vara så svårt för vissa att bara hålla sig till att tvätta inom de tider man bokat, hålla rent efter sig och bete sig som folk. Galet att tvättstugan är vår tids krigszon. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-13 14:27 | |
![]() | nulltj - Det förstår inte jag heller. Jag hann inte ens innanför dörren innan jag visste vad som hänt eftersom jag tog vägen förbi tvättstugan och en av kombattanterna var kvar där. Den andre valde att meddela mig genom facebook eftersom hon visste att jag skulle tvätta i eftermiddag och att hon inte ville att jag skulle tro att det var hon som lämnat den i ett dåligt skick. Två vuxna kvinnor som stod och skrek på varandra och kallade varandra öknamn. Jag fattar inte... | |
| Lillstölla | 2011-01-13 14:28 | |
![]() | Nej det är lustigt att folk inte bara kan sköta sig. Har ju varit med om att folk går in på min tvättid och häver i sina saker så maskinerna står och går när man kommer ner och ens egna saker är utslängda. Men då har jag bara slängt deras kläder på golvet och lagt i mina egna igen och sen låst tvättstugedörren med min tvättmarkering så de inte kommer in där igen förrän jag är klar. Och tog ett snack med de som gjort så, gjorde aldrig om det igen. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-13 14:30 | |
![]() | Jag har aldrig råkat ut för något sådant. Men jag har insett att jag troligen haft en väldigt tur med mina tvättstuge-erfarenheter. :) | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-01-13 14:32 | |
![]() | Jag bor i en bostadsrätt och vi är 18 som delar på tvättstugan. Och alltid är det någon som inte kan respektera tiderna; har jag bokat fyra timmar så anser jag inte att jag under den tiden måste byta maskin inom 30 sek efter att den föregående är klar utan att någon hunnit förre och snott åt sig av min tid. Om jag vill vänta 10 min så får jag det, jag disponerar väl min tid bäst f*n jag vill? Men nä, helst ska man bo i tvättstugan när man tvättar. | |
| Lillstölla | 2011-01-13 14:35 | |
![]() | Håller med dig nulltj, har man bokat 4 timmar så får man disponera dom som man vill. Inte fasen behöver man stå och passa maskinerna inte!! | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-01-13 14:38 | |
![]() | Nä, det är larvigt att det ska vara så | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-13 14:40 | |
![]() | Här sätter vi en låskolv i dörren när det är vår tur att ha stugan. Funkar rätt bra - om den föregående inte somnat eller glömt ta bort sin kolv vill säga, men det har bara hänt en gång på de åtta år jag bott här. :) Men visst är det så att man disponerar sin tid bäst man vill. Har jag två maskiner och ändå vill använda alla fyra timmarna så gör jag det! nulltj - såg att du skrivit i singeltråden. Du glömde tala om vad det är du söker. numsan får lättare att hitta en matchning om du gör det. :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-13 14:43 | |
![]() | stryk det sista, nulltj. :) | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-01-13 14:45 | |
![]() | Jag såg din uppmaning och kompletterade =) | |
| Bitte - Administratör | 2011-01-13 14:46 | |
![]() | Skönt med egen villa och dvs egen tvättstuga,, ingen att bråka med =) Bitte | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-13 14:47 | |
![]() | :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-13 14:47 | |
![]() | Usch, jag måste ner i tvättstugan igen. Brb. :) | |
| Lillstölla | 2011-01-13 14:48 | |
![]() | Vad händer idag då, om man bortser från tvättstugan? Lady, jag dricker te och äter skorpor nu, duger det ;) | |
| Gitarrmagnus | 2011-01-13 14:55 | |
![]() | Jag hittade kattskit i torltumlaren och tvättmaskinen i min tvättstuga. en gång. Annars har jag nog ungefär samma erfarenheter som er. Jag skulle verkligen vilja ha en egen maskin. | |
| Lillstölla | 2011-01-13 15:01 | |
![]() | Har en egen tvättmaskin i lägenheten jag ska flytta till, men den ska väck. Ska in ett badkar istället. | |
| Gitarrmagnus | 2011-01-13 15:05 | |
![]() | ska du ligga och gotta dig i bubblor:) | |
| Lillstölla | 2011-01-13 15:10 | |
![]() | Oh yes! Det är tanken:) | |