Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 819 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mrperfect | 2008-10-23 11:46 | |
![]() | jag är förkyld nu, virus är ju jäkligt små, dom irriterar jag mej på :) | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-23 11:48 | |
![]() | gick in o kollade era profiler för att försäkra mig haha | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-23 12:57 | |
![]() | Ha ha! Bara nästan...Från samma stad är vi iallafall. :) | |
upa - Ej medlem längre | 2008-10-23 13:40 | |
![]() | Jag är också förkyld. Stör mig enormt på att mina planer gick i stöpet bara därför. | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-23 14:23 | |
![]() | Jag stör mig på att folk inte bara kan dö när jag vill det :( | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-23 14:28 | |
![]() | Och ja.. min söta släkting fyller år idag men vi får inte träffa honom. Jag älskar hans familj *ironisk* | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-23 18:45 | |
![]() | min gotlandsresa gick i stöpet Upa. Varför har alla mörkrets makter drabbat oss. Mörker! | |
upa - Ej medlem längre | 2008-10-23 18:53 | |
![]() | Åh, man får inte låta sig brytas ned av självömkan. Upp och hoppa igen så står resan framför dörren. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-23 19:17 | |
![]() | linn: gotland suger ju såhär års faktum är att det suger jämt blåser oxå 'snålt o jävligt nej du ska vara glad att du kan shoppa o fika på NK i stället NK har faktiskt den bästa morotskakan i Stockholm (NK entré-caféet) sen stör jag mig på följande att det är svårt att sluta röka att det är knepigt med godissug om man inte röker att intresssanta snubbar bor i fel stad att jag inte vet när mina pengar kommer (nu måste jag kontra med en affirmation; mina pengar kommer i tid, jag är rik denna affirmation blir starkare när ni läser den) | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-23 19:27 | |
![]() | ryssbrud - inte om man bor på resort och tar strandpromenader i trevligt sällskap... | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-23 19:27 | |
![]() | kan inte shoppa och fika heller, sitter i sängen och snorar och hostar | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-23 19:30 | |
![]() | resort? det blåser väl ändå? OCH FÅREN? DESSA FÅR MEN KLART MAN KAN GÅ PÅ SPA O LIGGA I HOTELLSÄNGEN (DUBBEL MENING DÄR) caps lock | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-23 19:33 | |
![]() | Ryssbrud, när skall du fatta att du måste bli poet? Du är ju det redan. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-23 19:38 | |
![]() | menar du det sylvia? :) glad jag blir kanske ska jag försöka nu då får väl börja skriva nåt som betyder nåt för nån | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-23 19:39 | |
![]() | .. faktiskt fler som har sagt när jag var med på spraydate för några år sen (är inte med nu, så ni behöver inte leta där) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-23 19:44 | |
![]() | Helt ärligt! Skriv som här, men utan någon direkt person att skriva till - skriv vad som kommer upp. Sen kan du gå tillbaka och ändra lite här och var, stryka och lägga till... Skrivande är ju en slags meditativt tillstånd som man försjunker i allt lättare - men det kräver tålamod (vilket jag nuförtiden saknar). | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-23 19:45 | |
![]() | ja okej tack för tips min vän | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-23 19:51 | |
![]() | Dennis sa i den andra tråden att "pervers" är samma som fantasifull och isåfall är du ordpervers! :) resort? det blåser väl ändå? OCH FÅREN? DESSA FÅR MEN KLART MAN KAN GÅ PÅ SPA O LIGGA I HOTELLSÄNGEN (DUBBEL MENING DÄR) caps lock (Det finns flera saker här som jag kan peka på som bra, men mest av allt gillar jag "och fåren"-meningen plus att du använder dig av caps lock och sedan avslutar med orden "caps lock".) | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-23 19:54 | |
![]() | okej, det var bara en händelse frågan är om jag kan vara spontan om jag ska skriva sådär lättere liksom när jag bara skriver som det blir som i ett forum såhär men tack ja jobbade faktiskt som svenskalärarassistent ett tag och då i klasserna "skapande svenska" läraren där läste upp mina dikter och bjöd hem mig så visst var jag väl mottagen har dock inte sparat något från den tiden det var säkert tio-femton år sen nu | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-23 19:56 | |
![]() | *gäspar* Förbannade jävla skitprogram | |