Spelrum
Giraffen | 17 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 12 |
Inloggade | 29 |
Mobilspel
Pågående | 19 790 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Frun | 2009-10-02 10:45 | |
![]() | 1.gå alrdig ut med folk som dricker snabbare än du eller drick iaf inte som de gör 2. Inse att du är bäst i universum 3. Berätta för mannen att du älskar honom. GIVE IT TO HIM _________________________ _________________________ _ summan av kväll | |
Frun | 2009-10-02 10:48 | |
![]() | no time to waste | |
Frun | 2009-10-02 10:49 | |
![]() | Vem vill bada min Panda? | |
Tess 08 | 2009-10-02 10:54 | |
![]() | ska läsa artiklar nu... | |
Ässät | 2009-10-02 13:55 | |
![]() | Detta retar jag mig på nåt fruktansvärt! Jag citerar från min blogg... för jag är så arg så jag skakar Jag är så arg, så förbannad så jag vet inte vad jag gör snart. Imorse ringde jag 3 och frågade lite om hur jag skulle göra när jag skulle köpa en mobil nu då som är låst till 3. Inga problem sa killen i luren, bara du har kvitto så hjälper vi dig om du ringer oss. Skitbra tänkte jag. Jag träffade killen som jag köpte mobilen av och gick hem för att ringa 3. Tvärtstopp! Nehe då kunde dom inte låsa upp eftersom jag inte var kund hos dom utan det var han som köpte mobilen göra..vad sjutton han köpte den ju med kontantkort! Näe för då kan dom inte debitera mig på nåt sätt. Jag ringde upp igen för att se om nån annan kunde ge mig bättre service. Då säger människan i luren att man kan gå in till en 3butik..vi HAR ingen 3butik här! Jag fick prata med nån annan näe då var det BARA dom på 3 som kunde hjälpa mig om jag ringde. Jag ringde en 4e gång och..ja herregud, dom rekommenderade mig att gå till nån annan butik istället som låser upp mobiler, höra med kompisar om dom visste nåt ställe istan eller om jag kunde googla lite för det skulle vara likadant som att 3 skulle låsa upp. Vicka miffon! Har dom inga informationsmöten alls innan dom anställer folk? Så nu sitter jag här, med en mobil som är låst till 3 men som jag vill ha upplåst! Nån som vet ett seriöst företag på nätet som man kan få hjälp av? Jag vill verkligen ha igång min nya mobil! | |
Tess 08 | 2009-10-02 14:09 | |
![]() | hör med han du köpte den av om han kan ringa och be dom låsa upp den... ? | |
Ässät | 2009-10-02 14:14 | |
![]() | kruxet är ju att han inte tog ett abbonemang så han kan inte heller göra det. Dom kan inte debitera nån av oss | |
Ässät | 2009-10-02 14:15 | |
![]() | Men nu har jag ringt en databutik här istan och dom skickar iväg mobiler till göteborg. Kan ta upp till 2 veckor men hellre det då än att jag inte får den upplåst alls. Bara dom är aktsamma om den för den här hade inte en skråma på sig. Allt var inplastat och så fint. Hade aldrig fått en bättre mobil än denna. Och han bodde istan! | |
Tess 08 | 2009-10-02 15:10 | |
![]() | Hoppas det går vägen, Ässet! | |
Ässät | 2009-10-02 15:45 | |
![]() | Uppdatering.. mobilen är nu ivägskickad och jag får den om ca en vecka.. vicken fredag! | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-10-02 15:49 | |
![]() | Lycka till Ässät! Vad trist när det blir så där! Du får en tröstkram *kram* | |
Ässät | 2009-10-02 15:55 | |
![]() | Tack vita.. ja fredagen som började så bra. Vaknade 5.45 med världens suraste uppstötningar och har vart vaken sen dess och sen detta.. hm. Tur man ska ut en sväng på krogen imorgon. DET blir iallafall kul :) Kram tbx | |
Lill-IT | 2009-10-02 16:14 | |
![]() | Aaaahhrrg... jag har ont! Retar mig något våldsamt på det:( | |
Lill-IT | 2009-10-02 16:15 | |
![]() | Och inga ipren eller ibumetin har jag heller:(( | |
ANDERStG | 2009-10-02 16:27 | |
![]() | Lillis: Cortison för utvätrtes, ibuprofen, acetylsalicylsyra i pulverform. Vad vill du ha? | |
Lill-IT | 2009-10-02 19:15 | |
![]() | Ährmm.. Det löste sig. En vänlig själ på jobbet hade ipren. Men tack ändå Anders:-) Acetylsalicylsyra i pulverform? Har jag aldrig hört talas om förut.. Finsk specialare? | |
Ässät | 2009-10-02 20:02 | |
![]() | Retar mig på att jag kommit på försent att en människa har gjort och sagt saker som bara var ett spel för galleriet..allt för sin egen vinnings skull. Så fruktansvärt falskt. | |
ANDERStG | 2009-10-02 20:06 | |
![]() | Lillis: Finrexin. Rör ut i het vatten, smak av svarta vinbär. Fungerar uppiggande och värklindrande. Riktigt universalmedel om man blir förkyld. | |
Shajny Tajts - Ej medlem längre | 2009-10-02 20:08 | |
![]() | Jobbigt, Ässät. :-( | |
Ässät | 2009-10-02 20:13 | |
![]() | Japp Robban men det är smällar man får ta :).. ska vara mer vaksam och misstänksam hädanefter | |